Anonym bruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Jeg har hørt om det og vurderer å prøve, men jeg er litt skeptisk. Noen som har gjort det? Anonymkode: 480ad...198
Anonym bruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Ja, har prøvd det en gang. Det var en fantastisk fin opplevelse. Opplevde å få følelser i hele kroppen som jeg ikke har kjent verken før eller etter. Som å frigjøre innestengt energi. Denne følelsen hadde jeg i mange dager etterpå. Hun som gjorde det var varm og profesjonell. Anonymkode: a7359...ad1
Anonym bruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Så godt å høre. Jeg har som sagt lyst til å prøve. Jeg har faktisk aldri klart å få orgasme og jeg tenkte at det er verdt å prøve. Hvordan kan man finne profesjonelle? Anonymkode: 480ad...198
Anonym bruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Anonym bruker skrev (22 timer siden): Så godt å høre. Jeg har som sagt lyst til å prøve. Jeg har faktisk aldri klart å få orgasme og jeg tenkte at det er verdt å prøve. Hvordan kan man finne profesjonelle? Anonymkode: 480ad...198 Det er jo å betale for seksuelle tjenester.... Anonymkode: 6af58...ac4
Anonym bruker Skrevet 23. februar #5 Skrevet 23. februar Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Det er jo å betale for seksuelle tjenester.... Anonymkode: 6af58...ac4 Det er ikke snakk om sex da..... Anonymkode: 30c92...e26
Anonym bruker Skrevet 23. februar #6 Skrevet 23. februar 23 hours ago, Anonym bruker said: Så godt å høre. Jeg har som sagt lyst til å prøve. Jeg har faktisk aldri klart å få orgasme og jeg tenkte at det er verdt å prøve. Hvordan kan man finne profesjonelle? Anonymkode: 480ad...198 Søk etter de som tilbyt tantrisk massasje Anonymkode: efe28...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå