Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hvordan beviser dette at Israel har begått folkemord i Gaza? Anonymkode: 9ef46...6a9
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Dette er vel data fra en meget kjent pro-israeler, så dette er ikke data jeg tar for god fisk.... Anonymkode: f49e6...e47
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Dette derimot, er mer sikre kilder: Studie viser sjokkerende høy dødsrate i Gaza - Leger Uten Grenser Anonymkode: f49e6...e47
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Dette er vel data fra en meget kjent pro-israeler, så dette er ikke data jeg tar for god fisk.... Anonymkode: f49e6...e47 Data er data og fakta er fakta uavhengig av person. Om noen du hater intenst sier at jorden er sfærisk så blir den ikke en kube av den grunn. Men nå er det altså Hamas som har gitt ut disse tallene. Det er mye stygt de kan anklages for men pro-israelske kan de ikke klandres for å være. Hvorfor sier du noe så fælt? Anonymkode: 9ef46...6a9
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvordan beviser dette at Israel har begått folkemord i Gaza? Anonymkode: 9ef46...6a9 Hmm, det skal jo ikke bevise det. Anonymkode: e2c40...d5d
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Data er data og fakta er fakta uavhengig av person. Om noen du hater intenst sier at jorden er sfærisk så blir den ikke en kube av den grunn. Men nå er det altså Hamas som har gitt ut disse tallene. Det er mye stygt de kan anklages for men pro-israelske kan de ikke klandres for å være. Hvorfor sier du noe så fælt? Anonymkode: 9ef46...6a9 Nei, vedkommende påstår tallene er fra Hamaz, det er ikke dermed sagt det er det. Jeg kan påstå mye jeg, det er ikke dermed sagt at det stemmer. Jeg kan vise til en graf og påstå jeg har fått det direkte fra Støre, det er ikke sant for det. Ser du linken min, sier Leger uten grenser noe helt annet. De bruker ordet "Folkemord". Forklar det, er du snill. Anonymkode: f49e6...e47
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, vedkommende påstår tallene er fra Hamaz, det er ikke dermed sagt det er det. Jeg kan påstå mye jeg, det er ikke dermed sagt at det stemmer. Jeg kan vise til en graf og påstå jeg har fått det direkte fra Støre, det er ikke sant for det. Ser du linken min, sier Leger uten grenser noe helt annet. De bruker ordet "Folkemord". Forklar det, er du snill. Anonymkode: f49e6...e47 Jeg trenger ikke forklare noe som helst du setter premissene helt selv. De kommer med påstander men det er dermed ikke sagt at påstandene er sanne. Du har ikke gitt noe premiss for hva som er sant eller hva du stoler på. For å gå tilbake til tema så er dette ikke første gang at Hamas påstår at det stort sett bare er menn i militær tjenestedyktig alder som er dødd i Gaza. https://www.telegraph.co.uk/world-news/2025/04/01/hamas-drops-thousands-of-deaths-from-casualty-figurures/ Anonymkode: 9ef46...6a9
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden 5 hours ago, Anonym bruker said: Hvordan beviser dette at Israel har begått folkemord i Gaza? Anonymkode: 9ef46...6a9 Det beviser jo ikke det Anonymkode: ae01c...2bc
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Nei, det du beviser er at tall er oppe for tolkning. Og at det nå alltid finnes "to sannheter". For hva gjør at tallene dine er "riktige" mens tallene fra Leger uten grenser er "feil"? Anonymkode: f49e6...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå