Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan beviser dette at Israel har begått folkemord i Gaza?

Anonymkode: 9ef46...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel data fra en meget kjent pro-israeler, så dette er ikke data jeg tar for god fisk....

Anonymkode: f49e6...e47

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er vel data fra en meget kjent pro-israeler, så dette er ikke data jeg tar for god fisk....

Data er data og fakta er fakta uavhengig av person. Om noen du hater intenst sier at jorden er sfærisk så blir den ikke en kube av den grunn. Men nå er det altså Hamas som har gitt ut disse tallene. Det er mye stygt de kan anklages for men pro-israelske kan de ikke klandres for å være. Hvorfor sier du noe så fælt?

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hmm, det skal jo ikke bevise det. 

Anonymkode: e2c40...d5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Data er data og fakta er fakta uavhengig av person. Om noen du hater intenst sier at jorden er sfærisk så blir den ikke en kube av den grunn. Men nå er det altså Hamas som har gitt ut disse tallene. Det er mye stygt de kan anklages for men pro-israelske kan de ikke klandres for å være. Hvorfor sier du noe så fælt?

Nei, vedkommende påstår tallene er fra Hamaz, det er ikke dermed sagt det er det.

Jeg kan påstå mye jeg, det er ikke dermed sagt at det stemmer. Jeg kan vise til en graf og påstå jeg har fått det direkte fra Støre, det er ikke sant for det. 

Ser du linken min, sier Leger uten grenser noe helt annet. De bruker ordet "Folkemord". Forklar det, er du snill.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, vedkommende påstår tallene er fra Hamaz, det er ikke dermed sagt det er det.

Jeg kan påstå mye jeg, det er ikke dermed sagt at det stemmer. Jeg kan vise til en graf og påstå jeg har fått det direkte fra Støre, det er ikke sant for det. 

Ser du linken min, sier Leger uten grenser noe helt annet. De bruker ordet "Folkemord". Forklar det, er du snill.

Jeg trenger ikke forklare noe som helst du setter premissene helt selv. De kommer med påstander men det er dermed ikke sagt at påstandene er sanne. Du har ikke gitt noe premiss for hva som er sant eller hva du stoler på.

For å gå tilbake til tema så er dette ikke første gang at Hamas påstår at det stort sett bare er menn i militær tjenestedyktig alder som er dødd i Gaza. https://www.telegraph.co.uk/world-news/2025/04/01/hamas-drops-thousands-of-deaths-from-casualty-figurures/

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Det beviser jo ikke det

Anonymkode: ae01c...2bc

Skrevet

Nei, det du beviser er at tall er oppe for tolkning. Og at det nå alltid finnes "to sannheter". For hva gjør at tallene dine er "riktige" mens tallene fra Leger uten grenser er "feil"? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...