Gå til innhold

Normalt? Partner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bytter på å legge barna på helg når vi har fri begge, selv om nok mannen mener jeg burde gjort det når han har fri i helgen. Han jobber endel helger og da faller jo alt på meg. Når han har fri vil han ha helt fri liksom.  De legges samtidig på samme rom. 

Når jeg da er den som ikke legger sitter jeg kanskje og slapper av i sofaen med litt chips og en serie. Legging kan ta litt tid med disse to. Og mannen har en tendens til å sovne han og. 

Når mannen da kommer ned hva tenker dere er normalt da?

Her så er han sur og tramper nærmest inn i stua, nesten litt sånn trass fordi han måtte gjøre noe og ikke jeg på en måte. Så ser han stygt på tv en hvor min serie står på og sier hardt; det der skal ikke jeg se på. Akkurat som jeg må få skrudd av raskest mulig så ikke han får det i øynene liksom. Jeg tenker (og vet) at han jo går igjen kjapt for å finne øl eller noe annen alkohol og snacks sånn at jeg tenker serien kan stå på til han har landet. Men den må av. Og så går han jo igjen da gir å hente seg ting og da er det nesten forventet at jeg ikke skrur på min serie igjen. Da er liksom jeg ferdig.

Når han setter seg brukes kanskje 30+ min av ham på trykking for å finne noe vi kan se på sammen, og det betyr igrunn noe han vil se som også jeg greier se på, jeg har sjelden stemmerett.

Når det er omvendt og jeg kommer ned svinger jeg innom stua og kommer kanskje med en setning eller to, nå var de trøtte, X sa noe gøy eller noe sånt, kommuniserer. Han stirrer på sitt program på tv, mest irtitert for at jeg kom. Jeg spør kanskje hva han ser på om jeg ikke ser det og spør hvor lenge det er igjen, tenker jeg kan fikse ei vaskemaskin eller noe sålenge.

Om jeg setter meg fortsetter han bare alltid og ser på sitt, starter gjerne på en ny episode også uten å si noe, da er liksom tv hans. Så vil jeg se på noe må jeg spørre om det er noe vi kan se sammen. Da stopper han gjerne demonstrativt og nærmest kaster fjernkontrollen på meg og går seg en runde (for å hente seg noe, do?) Og kommer sur tilbake.

Altså, det her er ikke normalt? Jeg vet ikke om jeg gidder dette mer. Har prøvd å ta det opp, men han vil ikke snakke om sånt så går bare.

Anonymkode: b9800...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hadde ikke gidda. Livet er for kort. Passivt aggressiv adferd kan de få ha for seg selv

Anonymkode: df8aa...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...