Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:47 #26 Skrevet søndag kl 07:47 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Gikk en lang tur nå i kveld. Satt meg ned ved vannet og gråt. Gråt meg helt tom før jeg gikk hjem og tok meg en varm dusj. Slik er livet mitt nå. Jeg har vært sterk altfor lenge, nå slippes alt ut. Men det er ingen som tar det i mot. Jeg ringte mental helse og fikk snakket med ei fin dame der mens jeg gikk tur. Det var godt å snakke med noen som forstår og som gav meg støtte og varme. Det kan jeg ikke huske sist jeg har fått Anonymkode: 9f2a8...745 Så flink du er! Det er vanskeligere, tror jeg, å velge rett enn å velge feil der du står, og i går valgte du rett. Jeg er stolt av at du valgte rett, det er inspirerende. Vi har alle ting vi bærer med oss i bagasjen, noen har mye tyngre bør enn andre. Jeg velger rett i dag i mine korsveier som du valgte rett i går. Håper du klarer å velge rett en dag til. Og så neste. Dagslyset kommer med våren, HI. Anonymkode: 71319...3ee
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:52 #27 Skrevet søndag kl 07:52 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg forventer at jeg får helsehjelp når jeg er syk. Jeg har betalt høy skatt i 20 år. bidratt til samfunnet i en samfunnsviktig jobb. Anonymkode: 9f2a8...745 Hvis du har betalt høy skatt, da har du råd til en time hos privat psykolog. Anonymkode: b840e...d05
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:55 #28 Skrevet søndag kl 07:55 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvilke helsehjelp får man i Norge ved depresjon før første gang? Aldri vært syk tidligere og alltid stått i full jobb. Ved depresjon er det psykolog som må inn. Det får ikke jeg. Jeg får videre sykmelding av min lege. Og et tips om å gå en tur. jeg skal klare meg, har stått i verre ting enn dette.. men dette er nå reaksjon på det jeg sto i. Anonymkode: 9f2a8...745 Kanskje vurdere medisiner? Ikke uvanlig å få en depresjon i løpet av livet, slettes ikke alle trenger psykolog. Du må uansett jobbe med deg selv. Orker du å skrive inn her, så orker du en kort tur ut av døra. Anonymkode: b840e...d05
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:29 #29 Skrevet søndag kl 08:29 Bedre å klage enn å ta tak i livet ditt og gjøre det du kan, selvsagt. Anonymkode: 0815a...9f4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:06 #30 Skrevet søndag kl 14:06 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Sikkert interessant å høre om dine onanivaner, herregud. Anonymkode: b368c...6ff Det var en fullstendig unødvendig komentar til en med problemer! Onani er en kjent måte å håndtere problemer på, fordi det gir noen minutters virkelighetsflukt, får muskler til å slappe av og gir deg en innsprøytning av lykkehormoner. Onani er sunt, så lenge det ikke tar over. Anonymkode: 8f124...896
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:19 #31 Skrevet søndag kl 18:19 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvis du har betalt høy skatt, da har du råd til en time hos privat psykolog. Anonymkode: b840e...d05 Jeg skal betale lån og utgifter også. Så nei jeg er ikke filmglede jeg har en jobb. Anonymkode: 9f2a8...745
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:23 #32 Skrevet søndag kl 18:23 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Bedre å klage enn å ta tak i livet ditt og gjøre det du kan, selvsagt. Anonymkode: 0815a...9f4 Ser du prøver å trykke meg ned, men det fungerer ikke. Jeg har kjempet en kamp du ikke har vært i nærheten av å vite finnes engang. Jeg er sterkere en de fleste og har avslørt syke ting som har ført til straff for enkelte. Når alt roer seg kommer smellen. Jeg er sterk som kjemper for rettferdighet, ukulturen og tør å ta bladet fra munn der andre går å gjemmer seg bak en stein med store øyne. Å være den som står opp mot makta koster. Men jeg angrer ikke. Anonymkode: 9f2a8...745
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:38 #33 Skrevet søndag kl 18:38 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ser du prøver å trykke meg ned, men det fungerer ikke. Jeg har kjempet en kamp du ikke har vært i nærheten av å vite finnes engang. Jeg er sterkere en de fleste og har avslørt syke ting som har ført til straff for enkelte. Når alt roer seg kommer smellen. Jeg er sterk som kjemper for rettferdighet, ukulturen og tør å ta bladet fra munn der andre går å gjemmer seg bak en stein med store øyne. Å være den som står opp mot makta koster. Men jeg angrer ikke. Anonymkode: 9f2a8...745 Du har helt drøyt grandiose tanker om deg selv, og du er er veldig dømmende mot andre. Anonymkode: e0b5c...bc5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:43 #34 Skrevet søndag kl 19:43 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ser du prøver å trykke meg ned, men det fungerer ikke. Jeg har kjempet en kamp du ikke har vært i nærheten av å vite finnes engang. Jeg er sterkere en de fleste og har avslørt syke ting som har ført til straff for enkelte. Når alt roer seg kommer smellen. Jeg er sterk som kjemper for rettferdighet, ukulturen og tør å ta bladet fra munn der andre går å gjemmer seg bak en stein med store øyne. Å være den som står opp mot makta koster. Men jeg angrer ikke. Anonymkode: 9f2a8...745 Du ranter jo om dette ukentlig her inne, så vi vet jo ganske mye etterhvert. Anonymkode: b368c...6ff
pele Skrevet søndag kl 20:35 #35 Skrevet søndag kl 20:35 Anonym bruker skrev (På 21.2.2026 den 17.08): Jeg forventer at jeg får helsehjelp når jeg er syk. Jeg har betalt høy skatt i 20 år. bidratt til samfunnet i en samfunnsviktig jobb. Anonymkode: 9f2a8...745 Pengene år til utlandet og invandrerer
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:51 #36 Skrevet søndag kl 20:51 15 minutes ago, pele said: Pengene år til utlandet og invandrerer Det er ikke mye som går til utlandet Anonymkode: 0d4ca...47c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:44 #37 Skrevet søndag kl 21:44 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Det er ikke mye som går til utlandet Anonymkode: 0d4ca...47c Ikke mye? Norge sender milliarder hvert eneste år, i 2025 var det nesten 60 milliarder kroner. Anonymkode: b368c...6ff
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:20 #38 Skrevet søndag kl 22:20 34 minutes ago, Anonym bruker said: Ikke mye? Norge sender milliarder hvert eneste år, i 2025 var det nesten 60 milliarder kroner. Anonymkode: b368c...6ff Det er ikke mer en 1% av brutto nasjonalinntekt, og med tanke på hvor mye vi tjener på "utlandet" så er ikke det mye Anonymkode: 0d4ca...47c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:58 #39 Skrevet søndag kl 22:58 pele skrev (2 timer siden): Pengene år til utlandet og invandrerer Jeg vet. Norge liker å vise status til andre land Anonymkode: 9f2a8...745
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:01 #40 Skrevet søndag kl 23:01 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du har helt drøyt grandiose tanker om deg selv, og du er er veldig dømmende mot andre. Anonymkode: e0b5c...bc5 Det er dømmende mot andre fordi? å si man er sterk som få er en fakta, ikke en tanke. Til og med legen min siner folk hadde knekt lenge før. Jeg sto løpet ut, derfor blir jeg sett på som ressurssterk og ei som er modig som få. Hva har du gjort i livet som har vært 5% sjanse for at du fikk det til? Hva har du å være stolt av? Du har veldig dømmende tanker om andre som har vært modige og turt. Det er trist for deg Anonymkode: 9f2a8...745
Anonym bruker Skrevet i går, 11:06 #41 Skrevet i går, 11:06 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er dømmende mot andre fordi? å si man er sterk som få er en fakta, ikke en tanke. Til og med legen min siner folk hadde knekt lenge før. Jeg sto løpet ut, derfor blir jeg sett på som ressurssterk og ei som er modig som få. Hva har du gjort i livet som har vært 5% sjanse for at du fikk det til? Hva har du å være stolt av? Du har veldig dømmende tanker om andre som har vært modige og turt. Det er trist for deg Anonymkode: 9f2a8...745 Haha, du beviser jo i dette innlegget bor dømmende og sint du er 😜 «Hva har DUUUUU å være stolt av liksom?!!» 😆 Jeg har veldig mye å være stolt over, takk som spør. Er ikke jeg som går berserk på et diskusjonsforum mens jeg skriker etter hjelp samtidig som jeg ranter til høyre, venstre, oppover og nedover… Ta kontakt med fastlegen din igjen du. Du trenger ikke å gi deg etter første avslag. Anonymkode: e0b5c...bc5
Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #42 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (13 timer siden): Haha, du beviser jo i dette innlegget bor dømmende og sint du er 😜 «Hva har DUUUUU å være stolt av liksom?!!» 😆 Jeg har veldig mye å være stolt over, takk som spør. Er ikke jeg som går berserk på et diskusjonsforum mens jeg skriker etter hjelp samtidig som jeg ranter til høyre, venstre, oppover og nedover… Ta kontakt med fastlegen din igjen du. Du trenger ikke å gi deg etter første avslag. Anonymkode: e0b5c...bc5 Hvorfor skal jeg ta i mot råd fra deg? Tar ikke mot råd fra mobbete nedlatende og halvsyke folk. jeg har venner og sterke folk rundt meg. Klarer meg Anonymkode: 9f2a8...745
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #43 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor skal jeg ta i mot råd fra deg? Tar ikke mot råd fra mobbete nedlatende og halvsyke folk. jeg har venner og sterke folk rundt meg. Klarer meg Anonymkode: 9f2a8...745 Hva er hensikten din med å skrive på forumet? Du er ufin og nebbete, og det virker ikke som du får noe positivt ut av å skrive om saken din her. Anonymkode: ff589...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå