Gå til innhold

Er stuck

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.2.2026 den 19.09):

Takk for den psykologiske analysen. Imponerende hvordan du klarer å konkludere med at jeg ‘spinner’ og sliter ut folk, når jeg i realiteten isolerer meg og ikke snakker med noen om dette. Og ja – jeg anbefaler ingen å stå opp mot systemet. Selv når du vinner, betaler du sosialt. Har aldri snakket med mine kollegaer om det, men det hviskes i gangene. Men det er sikkert også bare en traumerespons.. 

Å ‘bare flytte’ høres ut som et fantastisk råd fra noen som aldri har stått i systemsvikt, traumer og sosial isolasjon. Jeg kan ikke flytte bort fra smerten eller konsekvensene av å stå opp for det som er rett. Men takk for forsøket på enkel løsning. 

det viser bare hvor alene en kan stå i en smerte, når en ikke kan lufte seg anonymt en gang uten å bli dyttet lengre ned. 
Jeg har ingen å snakke med fordi jeg holder det for meg selv. 

Anonymkode: cba9d...bd1

Du må snakke med noen ❤️

Anonymkode: 46e43...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.2.2026 den 22.43):

Igjen? Jeg har aldri fått hjelp. Er for ressurssterk. Får bare avslag. Ingen av mine venner har ytret at jeg er slitsom, men det er jeg som tolker det slik. Jeg er livredd for å være til bry, derfor isolerer jeg meg og holder folk på avstand. 

Når du holder folk på avstand så vil de jo tro at du ikke ønsker kontakt med dem og støtte fra dem. Hadde de visst hadde de nok vært der for deg. 

Anonymkode: 46e43...090

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.2.2026 den 19.09):

Takk for den psykologiske analysen. Imponerende hvordan du klarer å konkludere med at jeg ‘spinner’ og sliter ut folk, når jeg i realiteten isolerer meg og ikke snakker med noen om dette. Og ja – jeg anbefaler ingen å stå opp mot systemet. Selv når du vinner, betaler du sosialt. Har aldri snakket med mine kollegaer om det, men det hviskes i gangene. Men det er sikkert også bare en traumerespons.. 

Å ‘bare flytte’ høres ut som et fantastisk råd fra noen som aldri har stått i systemsvikt, traumer og sosial isolasjon. Jeg kan ikke flytte bort fra smerten eller konsekvensene av å stå opp for det som er rett. Men takk for forsøket på enkel løsning. 

det viser bare hvor alene en kan stå i en smerte, når en ikke kan lufte seg anonymt en gang uten å bli dyttet lengre ned. 
Jeg har ingen å snakke med fordi jeg holder det for meg selv. 

Anbefaler chatGPT. ❤️ har hjulpet meg enormt 

Anonymkode: cfef7...b7f

Skrevet

Hvis du klager på avslaget hos dps kommer du sannsynligvis inn til en samtale. Link til klageskjema står i avslaget.

Du står i en skikkelig vanskelig og tøff situasjon og jeg forstår det føles umulig. Men håper du får en samtale med psykolog så du kan jobbe framover herfra. 

Anonymkode: ab0d7...88e

Skrevet

Har du helseforsikring gjennom jobben? 

Anonymkode: cfef7...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...