Anonym bruker Skrevet 18. februar #1 Skrevet 18. februar Jeg har stått med spikerpistol hver dag i kanskje ett halvt år,å har da stått hele arbeidsdagen fra 9-15,men siden det er i vernet bedrift så har vi 3 pauser på denne tiden. Jeg har en kronisk nakkeskade men så lenge jeg har stått i rett høyde,brukt en lett spikerpistol og har den hengende ned fra taket så jeg slipper å bære på den,så har ikke hatt noe smerter. Men i forrige uke så begynte jeg å få veldig vondt i nakken etter noen timer med bruk av spikerpistol,å da har jeg veldig vondt i nakken hele dagen. Det gjentok seg flere dager på rad så kuttet det helt ut. Jeg mistenker at jeg har fått en belastningsskade i nakken. Bør jeg helt unngå å stå med spikerpistol? Eller kan jeg prøve å stå bare en time med spikerpistol også gjøre andre oppgaver etter? Vil belastningsskaden bli verre om jeg prøver det? Noen som har har erfaringer om dette å dele? Har bestillt legetime men han har ikke ledig time før om 14 dager :S Anonymkode: 7c3e2...33e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Ta en tur til en dyktig kiropraktor eller naprapat eller manuellterapeut. Anonymkode: 3d5a2...2c7
oslofrk Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Varier stilling ofte nok, så kan du gjøre nesten hva som helst!
Anonym bruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar oslofrk skrev (35 minutter siden): Varier stilling ofte nok, så kan du gjøre nesten hva som helst! Takk for svar,da prøver jeg det For er veldig begrenset med arbeidsoppgaver når jeg ikke bære tungt for da får vondt i nakken,å ikke bruke spikerpistol for da får jeg vondt i nakken. Men skal prøve med mer varierte stillinger å se om det går bedre da. Anonymkode: 7c3e2...33e
Anonym bruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Ta en tur til en dyktig kiropraktor eller naprapat eller manuellterapeut. Anonymkode: 3d5a2...2c7 Akkurat med nakkeskaden er det ingenting som hjelper,har til og med fått botox i nakken men det hjalp ikke. Men kan prøve kiropraktor eller lignende for belastningsskaden. Takk for tips Anonymkode: 7c3e2...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå