Gå til innhold

Blir belastningsskaden verre av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stått med spikerpistol hver dag i kanskje ett halvt år,å har da stått hele arbeidsdagen fra 9-15,men siden det er i vernet bedrift så har vi 3 pauser på denne tiden. 

Jeg har en kronisk nakkeskade men så lenge jeg har stått i rett høyde,brukt en lett spikerpistol og har den hengende ned fra taket så jeg slipper å bære på den,så har ikke hatt noe smerter. Men i forrige uke så begynte jeg å få veldig vondt i nakken etter noen timer med bruk av spikerpistol,å da har jeg veldig vondt i nakken hele dagen. Det gjentok seg flere dager på rad så kuttet det helt ut. Jeg mistenker at jeg har fått en belastningsskade i nakken. Bør jeg helt unngå å stå med spikerpistol? Eller kan jeg prøve å stå bare en time med spikerpistol også gjøre andre oppgaver etter? Vil belastningsskaden bli verre om jeg prøver det? Noen som har har erfaringer om dette å dele? Har bestillt legetime men han har ikke ledig time før om 14 dager :S

Anonymkode: 7c3e2...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til en dyktig kiropraktor eller naprapat eller manuellterapeut.

Anonymkode: 3d5a2...2c7

Skrevet

Varier stilling ofte nok, så kan du gjøre nesten hva som helst! 

Skrevet
oslofrk skrev (35 minutter siden):

Varier stilling ofte nok, så kan du gjøre nesten hva som helst! 

Takk for svar,da prøver jeg det :) For er veldig begrenset med arbeidsoppgaver når jeg ikke bære tungt for da får vondt i nakken,å ikke bruke spikerpistol for da får jeg vondt i nakken. Men skal prøve med mer varierte stillinger å se om det går bedre da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ta en tur til en dyktig kiropraktor eller naprapat eller manuellterapeut.

Anonymkode: 3d5a2...2c7

Akkurat med nakkeskaden er det ingenting som hjelper,har til og med fått botox i nakken men det hjalp ikke.

Men kan prøve kiropraktor eller lignende for belastningsskaden. Takk for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...