Anonym bruker Skrevet 19. februar #26 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er det så mange av de mennene du har pratet med som du har pratet med når de har vært fulle og ærlige da? Det er forskjell på menn og kvinner. Menn blir seksuelt tent bare de ser en kvinnes kjønn. Verken jeg eller noen jeg kjenner blir tent av å se en tilfeldig manns kjønn. Som kvinne må man faktisk kjenne mannen først. Det er en biologisk forskjell. Den er der av en grunn. Kvinnen trenger noen hun er trygg på som hjelper til med å oppdra barnet. Mannen trenger bare en mulighet. Menn og kvinner er ikke helt like altså. Anonymkode: 29c41...164 Kvinner trenger da virkelig ikke kjenne en mann for å bli tent på ham. Da hadde jo ONS aldri skjedd. Og selv om menn blir tent bare av å se et underliv, så betyr jo ikke det at kvinner ikke er biologisk innstilt på å formere seg med den sterkeste hannen med den beste genetikken. Tent evolusjonsmessig har kvinner ingen grunn til å holde seg til én mann. Eller tror du det er sånn av menn er utro fordi de ikke klarer å styre lystene sine, mens kvinner er utro - ikke fordi de er tent på en annen mann - men bare av pur ondskap? Du kan jo spørre en hvilken som helst kvinne som har vært sammen med partneren sin i mer enn et par-tre år, når de er fulle og ærlige, om de aldri tenner på andre menn 😆 Både kvinner og menn blir tent på andre. Både kvinner og menn er utro. Så enkelt er det. Og ingen av kjønnene har en bedre unnskyldning enn det andre. Anonymkode: 72803...bc1
Anonym bruker Skrevet 19. februar #27 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (20 timer siden): Kommer jo an på hva man skal med mannen. Jeg har en jeg kan ligge med om jeg vil, han er gift. Hadde jo aldri ville hatt han som kjæreste, men han duger til sex når det er tørke Anonymkode: 0e2c9...2c0 Å være villig til å være med på å ødelegge et forhold bare fordi det er tørke er skikkelig nedrig. Det må da finnes en singel mann som duger til det. Anonymkode: 9597f...934
Anonym bruker Skrevet 19. februar #28 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Å være villig til å være med på å ødelegge et forhold bare fordi det er tørke er skikkelig nedrig. Det må da finnes en singel mann som duger til det. Anonymkode: 9597f...934 Det er aldri, noensinne min skyld, om mannfolka får forholdet sitt ødelagt. Det er han som har forpliktelser, ikke jeg. Anonymkode: 0e2c9...2c0
Anonym bruker Skrevet 19. februar #29 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er aldri, noensinne min skyld, om mannfolka får forholdet sitt ødelagt. Det er han som har forpliktelser, ikke jeg. Anonymkode: 0e2c9...2c0 Greit å gjemme dårlig moral bak det. Anonymkode: 9597f...934
Anonym bruker Skrevet 19. februar #30 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Greit å gjemme dårlig moral bak det. Anonymkode: 9597f...934 Din moral er din moral, og ikke noe som kan påprakkes andre. Anonymkode: 72803...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå