Gå til innhold

Utroskap ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sex med en mann innimellom, det er uproblematisk for meg. Jeg vil ikke noe mer. Men jeg tror han har kjæreste, er det mitt ansvar? 

Anonymkode: 4f900...1bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva får deg til å tro at han har kjæreste? 

Det er forskjell på folk... Etikk ,moral, verdier og empati. 

Spør han? Hadde han svart ja, hadde jeg gått videre til en som var singel. 

Anonymkode: ba578...970

Skrevet

Nei, tenker jeg.

Du vet ikke om han har kjæreste, og om han har det vet du ikke om de har et åpent forhold...

Anonymkode: 2df89...a96

Skrevet

Jeg vil si ja. Du har ikke lovet noen noe og det er ikke du som er utro. Men vi har likevel et ansvar for hverandre som medmennesker. Om noen hadde kjæreste, var samboer eller var gift ville jeg aldri involvert med meg av respekt og medfølelse med partner og eventuelle barn. 

Anonymkode: 4a114...c26

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg vil si ja. Du har ikke lovet noen noe og det er ikke du som er utro. Men vi har likevel et ansvar for hverandre som medmennesker. Om noen hadde kjæreste, var samboer eller var gift ville jeg aldri involvert med meg av respekt og medfølelse med partner og eventuelle barn. 

Anonymkode: 4a114...c26

Han har ikke barn med hun. Men jeg tror han har kjæreste... pga bakgrunnen på mobilen. Han sa at det ikke betyr noe 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, tenker jeg.

Du vet ikke om han har kjæreste, og om han har det vet du ikke om de har et åpent forhold...

Anonymkode: 2df89...a96

Så da er det ok å ha sex med han. Jeg tenker ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva får deg til å tro at han har kjæreste? 

Det er forskjell på folk... Etikk ,moral, verdier og empati. 

Spør han? Hadde han svart ja, hadde jeg gått videre til en som var singel. 

Anonymkode: ba578...970

Pga bakgrunnen på mobilen.. bilde av henne... 

Jeg er ikke interessert i han som kjæreste. Så da nyter jeg. Så lenge jeg holder kjeft 🤭

Skrevet

Menn har et litt annet behov som kvinner ikke kan forstå. Det å spre sin... Det er sjelden menn gjør det for å være slemme. De kan bare ikke noe for det.

Anonymkode: 29c41...164

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har sex med en mann innimellom, det er uproblematisk for meg. Jeg vil ikke noe mer. Men jeg tror han har kjæreste, er det mitt ansvar? 

Nei, ikke så lenge du ikke er sikker. Du vet jo ikke, du tror... 

Anonymkode: 95de4...0f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Menn har et litt annet behov som kvinner ikke kan forstå. Det å spre sin... Det er sjelden menn gjør det for å være slemme. De kan bare ikke noe for det.

Det er en maskulinistisk propaganda.

Anonymkode: 40c9f...432

Skrevet

Nei det er alltid den som er utro sitt ansvar. Ikke den de er utro med 

Anonymkode: 0e2c9...2c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Dette er fakta. Hvis du prater med noen menn når de er fulle så får du sannheten. Menn føler et litt annet behov enn kvinner gjør.

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Dette er fakta. Hvis du prater med noen menn når de er fulle så får du sannheten. Menn føler et litt annet behov enn kvinner gjør.

Hvordan kan menn vite at de føler det så veldig annerledes enn kvinner? Vet de hva kvinner føler? Det eneste jeg ser er at kvinner generelt føler mer ansvar for hvordan de behandler andre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Nei det er alltid den som er utro sitt ansvar. Ikke den de er utro med 

Godt å høre. Da puler jeg i vei

Skrevet

Nei, ikke så lenge du ikke er sikker. Du vet jo ikke, du tror... 

Jeg vet ikke nei. Når jeg spør så sier han: "det betyr ingenting"

Skrevet

Neimen! Jammen meg funnet opp et helt nytt ord, ...432! 

Anonymkode: 71fd3...9e3

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke er greit på noen som helst måte. Selv om det er den som er utro sitt ansvar, så burde man ha såpass moralske verdier at man ikke ligger med noen som er i et forhold. 

Anonymkode: 9597f...934

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei, det synes jeg ikke er greit på noen som helst måte. Selv om det er den som er utro sitt ansvar, så burde man ha såpass moralske verdier at man ikke ligger med noen som er i et forhold. 

Anonymkode: 9597f...934

Helt enig!

Dessuten, helt uforståelig å greie å tenne på en mann som så åpent viser at han er en så stor drittsekk at han sier kjæreste/samboer med barn er "ingenting". 

Mer turn-off enn slike liksommenn, det finnes knapt.

Anonymkode: b31d6...1d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kan ikke noe for at vi er utro vi kvinner heller. Vi er genetisk disponert til å parre oss med den mannen som vil gi avkommet de beste genetiske forutsetningene. Kommer det enn mann vår vei som er mer alfahann enn han vi for tiden er med… sorry, vi klarer ikke å styre oss 😇 Menn kommer aldri til å forstå dette.

Anonymkode: 72803...bc1

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Helt enig!

Dessuten, helt uforståelig å greie å tenne på en mann som så åpent viser at han er en så stor drittsekk at han sier kjæreste/samboer med barn er "ingenting". 

Mer turn-off enn slike liksommenn, det finnes knapt.

Anonymkode: b31d6...1d1

Kommer jo an på hva man skal med mannen. Jeg har en jeg kan ligge med om jeg vil, han er gift. Hadde jo aldri ville hatt han som kjæreste, men han duger til sex når det er tørke 

Skrevet

Kan ikke noe for at vi er utro vi kvinner heller. Vi er genetisk disponert til å parre oss med den mannen som vil gi avkommet de beste genetiske forutsetningene. Kommer det enn mann vår vei som er mer alfahann enn han vi for tiden er med… sorry, vi klarer ikke å styre oss 😇 Menn kommer aldri til å forstå dette.

Snakk for deg selv! Jeg kjenner ingen kvinner som har det slik. Men det finnes alltids unntak.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg vet ikke nei. Når jeg spør så sier han: "det betyr ingenting"

Der har du svaret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Snakk for deg selv! Jeg kjenner ingen kvinner som har det slik. Men det finnes alltids unntak.

Jeg kjenner ikke så mange menn som unnskylder sin utroskap med «sorry, jeg er mann og jeg må bare få spredd spermen min» jeg heller.

Poenget mitt er at hvis menn skal kunne forsvare utroskapen sin med biologiske drifter, så kan kvinner det også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Jeg kjenner ikke så mange menn som unnskylder sin utroskap med «sorry, jeg er mann og jeg må bare få spredd spermen min» jeg heller.

Poenget mitt er at hvis menn skal kunne forsvare utroskapen sin med biologiske drifter, så kan kvinner det også.

Er det så mange av de mennene du har pratet med som du har pratet med når de har vært fulle og ærlige da? Det er forskjell på menn og kvinner. Menn blir seksuelt tent bare de ser en kvinnes kjønn. Verken jeg eller noen jeg kjenner blir tent av å se en tilfeldig manns kjønn. Som kvinne må man faktisk kjenne mannen først. Det er en biologisk forskjell. Den er der av en grunn. Kvinnen trenger noen hun er trygg på som hjelper til med å oppdra barnet. Mannen trenger bare en mulighet. Menn og kvinner er ikke helt like altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Der har du svaret. 

Svaret på hva? Om han har kjæreste? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...