TheWitch Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Synes alle skal gi seg selv et klapp på skulderen uansett om man har famile som deltar i medlajesankingen eller ikke. Vi har vel alle på sett og vis bidratt til dette via dugnader, følge på trenging, selge lodd, skaffe utstyr osv. 🥰 Vi har så langt fått 14 gull, 8 sølv og 9 bronse. 🤩
Anonym bruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Enig, veldig stolt🇳🇴 Anonymkode: e9cbb...165
Anonym bruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar At lille Norge med så få innbyggere gjør det så bra sammenlignet med nasjoner med uhyggelig mye flere mennsker å ta av er imponerende, og moro. Vinteridrett er stort i Norge, kult at vi kan "avle frem" så mange talenter. Anonymkode: 413e7...0ba
Anonym bruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar Jeg er ikke stolt, det gjenspeiler selvsagt utallige timer nedlagt hardt arbeid fra den enkelt utøver, de har all grunn til å være stolte, men det gjenspeiler også en helt hinsides ressursbruk og bevegelser i gråsonen både når det gjelder etikk og moral. Anonymkode: 16506...0f9
Anonym bruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar Stolt er feil ord, for bortsett fra noen drypp med skattepenger, har ikke jeg bidratt noe særlig til medaljene. Men jeg er imponert og synes det er knallgod underholdning og gøy å følge med på. Ikke bare de norske, forresten. Jeg er stor fan av Jessie Diggins og å vinne, og har sans for de svenske jentene. (Vi som er glad i ski-idretten må jo være kjempeglade når det dukker opp utlendinger som kan vinne også, viss ikke så dør den idretten ut - femdobbelt norsk er gøy bare for nordmenn... Anonymkode: b2c9c...53f
Anonym bruker Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Stolt er feil ord, for bortsett fra noen drypp med skattepenger, har ikke jeg bidratt noe særlig til medaljene. Men jeg er imponert og synes det er knallgod underholdning og gøy å følge med på. Ikke bare de norske, forresten. Jeg er stor fan av Jessie Diggins og å vinne, og har sans for de svenske jentene. (Vi som er glad i ski-idretten må jo være kjempeglade når det dukker opp utlendinger som kan vinne også, viss ikke så dør den idretten ut - femdobbelt norsk er gøy bare for nordmenn... Anonymkode: b2c9c...53f Man kan være stolt over noe uten at man har bidratt økonomisk til at det skulle skje. Det er ganske vanlig å bli stolt når representanter for ens egen nasjon gjør det godt på ulike arenaer. Anonymkode: a3c22...709
Anonym bruker Skrevet 18. februar #8 Skrevet 18. februar Eneste med dette lille drittlandet vi kan være stolt over. Ellers er det ikke mye å være stolt over... Anonymkode: 08b41...1a2
Anonym bruker Skrevet 18. februar #9 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Eneste med dette lille drittlandet vi kan være stolt over. Ellers er det ikke mye å være stolt over... Anonymkode: 08b41...1a2 Hva er så dritt med Norge? Anonymkode: e9cbb...165
Anonym bruker Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva er så dritt med Norge? Anonymkode: e9cbb...165 Hva er ikke dritt? Er du fornøyd med hvordan dette landet blir styrt? Men nå driver du med avsporing. Blir vi beste nasjon i år er det femte gang på rad, og 11. gang til sammen siden vinter-OL startet. Ingen andre nasjoner er i nærheten. Det er jeg stolt av. Vi er best på vintersport. Anonymkode: 08b41...1a2
Anonym bruker Skrevet 18. februar #11 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er ikke dritt? Er du fornøyd med hvordan dette landet blir styrt? Men nå driver du med avsporing. Blir vi beste nasjon i år er det femte gang på rad, og 11. gang til sammen siden vinter-OL startet. Ingen andre nasjoner er i nærheten. Det er jeg stolt av. Vi er best på vintersport. Anonymkode: 08b41...1a2 Rettelse, fjerde gang på rad* Anonymkode: 08b41...1a2
Anonym bruker Skrevet 18. februar #12 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Eneste med dette lille drittlandet vi kan være stolt over. Ellers er det ikke mye å være stolt over... Anonymkode: 08b41...1a2 I alle dager..! Minner deg om at det faktisk er helt frivillig å bo her. Kanskje du bør vurdere å flytte til et, for deg, bedre sted? Anonymkode: b4432...513
Anonym bruker Skrevet 19. februar #13 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (14 timer siden): Eneste med dette lille drittlandet vi kan være stolt over. Ellers er det ikke mye å være stolt over... Anonymkode: 08b41...1a2 Hva er det som er så dritt? Og hvilket land skulle du heller bodd i? Jeg synes ikke Norge er dritt, men driter fullstendig i antall medaljer i OL (både sommer- og vinter-OL). Anonymkode: 0030a...bd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå