Anonym bruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Her går det mest i lego, pluss-pluss og tegning, men det hender også han tar frem den gamle brio togbanen Anonymkode: b0820...e35
Anonym bruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Det går for det meste i skjerm-spill. 12 åringen liker litt avansert lego, og fotball, og 10 åringen koser seg ute med snø, men det blir mest inne. Anonymkode: 48710...1f3
Anonym bruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar Min er 12 år (gutt) Demonterer og setter sammen pcer osv. Han har bygget flere gaming pcer og solgt med god fortjeneste. Programmerer (Python, roblox studio osv) Leser bøker/lydbok Gamer av og til minecraft, bilsimulatorspill, roblox, men stort sett lager han spill. Utelek: sykling (downhill og pump Tracks), trampoline, ski, fotball, håndball, fisking, snekre hytte, lage hopp. Ser lite TV. Vi ser gjerne en film, humor eller dokumentar sammen i helgene. Akkurat nå er det 2. verdenskrig (i Norge) som fenger. En ganske allsidig type, men du får han ikke til å sitte i ro med lego, tegning og annet "håndarbeid". Det har han aldri likt eller fått til😅 Anonymkode: 96dba...a39
Anonym bruker Skrevet 18. februar #4 Skrevet 18. februar Fotball, fotball og fotball Anonymkode: 85628...783
Anonym bruker Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar Anonym bruker skrev (På 17.2.2026 den 21.11): Det går for det meste i skjerm-spill. 12 åringen liker litt avansert lego, og fotball, og 10 åringen koser seg ute med snø, men det blir mest inne. Anonymkode: 48710...1f3 Dette er min definisjon på et mareritt. Anonymkode: 3acb2...649
Anonym bruker Skrevet 20. februar #6 Skrevet 20. februar Min på 12 år bygger om lekebiler. Plukker de fra hverandre og bygger de om til nye modeller. Ser på YouTube, men da om temaer som opptar han der og da, som andre verdenskrig, Elvis Presley, den industrielle revolusjon. Ellers er det trening. Anonymkode: ccdde...0f6
Anonym bruker Skrevet 20. februar #7 Skrevet 20. februar Gutten vår blir straks 10 år. Han leker fortsatt med action figurer. Han kan sitte på gulvet å leke at de sloss, lager seg en historie. Kan sitte sånn 30 min × 3 ganger om dagen. Eneste i klassen som gjør det. ( vet det, fordi de ler, syns det er rart at han leker.....) Jeg syns det er kjempefint at han leker og har fantasi. Han er veldig aktiv, så han elsker å være ute, drive med å spikke pinner, hogge i steiner. Sykle, sport osv. Han er ikke så fan av Lego lenger. Anonymkode: 6a24d...dd7
Anonym bruker Skrevet 20. februar #8 Skrevet 20. februar Anonym bruker skrev (På 19.2.2026 den 9.39): Dette er min definisjon på et mareritt. Anonymkode: 3acb2...649 Spilling, leking i snø eller fotball? Anonymkode: 0f213...cf6
Anonym bruker Skrevet 20. februar #9 Skrevet 20. februar Spiller mye fotball og går aktivt på langrenn. Men inne, glad Lego fortsatt - bygger og bygger. Mange legosett i huset, og bygger de helst uten bruksanvisning. Tror det er hans måte å koble av og ut da det er mye trening i hverdagen. Han fyller 13 snart Anonymkode: 85628...783
Anonym bruker Skrevet 20. februar #10 Skrevet 20. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Spilling, leking i snø eller fotball? Anonymkode: 0f213...cf6 «Det går for det meste i skjerm». Mitt mareritt. Anonymkode: 3acb2...649
Anonym bruker Skrevet 20. februar #11 Skrevet 20. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): «Det går for det meste i skjerm». Mitt mareritt. Anonymkode: 3acb2...649 Mitt og. Er en kamp å få de av, men når jeg tar de (skjermene altså) har de det gøy med andre ting. Nå på vinteren er de mest inne, men på sommeren får jeg de knapt i hus. Da er det trampolinen som er mest poppis. Og fotball da. Anonymkode: 48710...1f3
Anonym bruker Skrevet 21. februar #12 Skrevet 21. februar Nå er min 12, men han gamer en del med venner på nett. Han er ikke noe glad i å være sosial sånn ute i den virkelige verden, er ikke så glad i folk. Han er innimellom av gårde med noe venner, men stort sett bare noen timer så går han lei og vil hjem. Han trener to timer 3 ganger i uka, og på sommeren er han mye ute på trampolina og airtracken, eller i bassenget. Selv om det han gjør mest er å game så er han ikke vanskelig å be om å slutte og bli med oss på noe. Men for meg er det ikke om å gjøre at han ikke skal game. Han har venner på nett (som han også møter) og koser seg skikkelig med det. Anonymkode: 8c13f...b6f
Anonym bruker Skrevet 21. februar #13 Skrevet 21. februar 10 år: Mye Lego, tec-deck (sånn mini skatepark med brett), sorterer pokemonkort og på vinteren aking og ski. Anonymkode: 047e3...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå