Anonym bruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Rett før jul gikk vi til innkjøp av en katt. En rasekatt (birma) Etter tre uker begynte han å vise tegn til sykdom, og nå har han fått påvist herpes. Dette vil ligge latent i kroppen hans hele livet, og han vil kunne smitte andre katter. Han må ha blitt smittet hos tidligere eier, da vi ikke har dyr her og han er en innekatt. Vi har også reservert en annen katt, som kommer til oss om 8 uker. (Depositum er betalt, og vil ikke refunderes) Nå vil sannsynligheten for at katten smitter den nye katten være veldig stor! En del av meg vil absolutt IKKE returnere katten til oppdretter! Men samtidig vil jeg ikke utsette den nye katten for smitte! Jeg trodde jeg gikk til innkjøp av en frisk katt. Mannen og jeg har snakket om at det sikreste er å heve kjøpet av den første katten, men det gjør vondt i hjertet. Har blitt glad i han 💔 Trenger råd ❤️ Anonymkode: 73f14...b65
Anonym bruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Tenker at du hvertfall bør få reduksjon i prisen hos katt nr 1, minst såpass at det gjerne dekker depositum for katt nr 2. Tror ikke jeg hadde tatt inn ett dyr til når det er fare for smitte. Anonymkode: 1c48d...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå