Anonym bruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Har denne på haka. Vaska med rensekrem i går, tørka og tok på bacimycin. Virker lite gult i dag så har ikke brukt bacymicin. Kun vaska og tørka. Hvilken fase ser det ut som denne har. Besøk imårå kveld av kjæreste. Kan jeg dekke over med noe? 🤔 Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Har denne på haka. Vaska med rensekrem i går, tørka og tok på bacimycin. Virker lite gult i dag så har ikke brukt bacymicin. Kun vaska og tørka. Hvilken fase ser det ut som denne har. Besøk imårå kveld av kjæreste. Kan jeg dekke over med noe? 🤔 Anonymkode: 1677a...7d9 F eks plaster, cover stick eller cc cream? Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Brennkopper? Da hadde jeg ikke kysset deg! Det er jo kjempe smittsomt! Men er det virkelig brennkopper? Jeg hadde kjøpt et lite compeed gnagsårplaster ( samme som kviseplastrene men litt større) og satt på. Anonymkode: 3e0ff...4fa
Anonym bruker Skrevet 14. februar #4 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Brennkopper? Da hadde jeg ikke kysset deg! Det er jo kjempe smittsomt! Men er det virkelig brennkopper? Jeg hadde kjøpt et lite compeed gnagsårplaster ( samme som kviseplastrene men litt større) og satt på. Anonymkode: 3e0ff...4fa Nei, usikker hva det er. I følge chat gpt var det det. HI Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Er det brennkopper må du rense ofte og smøre på kremen, samt dekke til med plaster for å hindre spredning. Du kan ikke ha fysisk kontakt med kjæresten. Compeed kan ikke brukes. Det må ha luft under ikke tette plastre. Anonymkode: 27aa9...efe
Anonym bruker Skrevet 14. februar #6 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det brennkopper må du rense ofte og smøre på kremen, samt dekke til med plaster for å hindre spredning. Du kan ikke ha fysisk kontakt med kjæresten. Compeed kan ikke brukes. Det må ha luft under ikke tette plastre. Anonymkode: 27aa9...efe Hvordan vite om det er brennkoppe? Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #7 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er det brennkopper må du rense ofte og smøre på kremen, samt dekke til med plaster for å hindre spredning. Du kan ikke ha fysisk kontakt med kjæresten. Compeed kan ikke brukes. Det må ha luft under ikke tette plastre. Anonymkode: 27aa9...efe Hvilken krem? Bacimycin? Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #8 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Brennkopper? Da hadde jeg ikke kysset deg! Det er jo kjempe smittsomt! Men er det virkelig brennkopper? Jeg hadde kjøpt et lite compeed gnagsårplaster ( samme som kviseplastrene men litt større) og satt på. Anonymkode: 3e0ff...4fa Hvordan vite hva det er? Har ikke svidd og er ikke vondt. Kom av en kvise. HI. Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvilken krem? Bacimycin? Anonymkode: 1677a...7d9 Jepp. Flere ganger daglig etter rens med klorhexidin eller lignende. Anonymkode: 27aa9...efe
Anonym bruker Skrevet 14. februar #10 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hvordan vite hva det er? Har ikke svidd og er ikke vondt. Kom av en kvise. HI. Anonymkode: 1677a...7d9 Google bilder. Det ser veldig ut som en brennkopp. Anonymkode: 27aa9...efe
Anonym bruker Skrevet 14. februar #11 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Google bilder. Det ser veldig ut som en brennkopp. Anonymkode: 27aa9...efe Ja, har sett på bilder😮 de ser mye verre ut enn mitt sår. HI Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #12 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Nei, usikker hva det er. I følge chat gpt var det det. HI Anonymkode: 1677a...7d9 Chat gpt -legen kan du ikke stole på! Anonymkode: 3e0ff...4fa
Anonym bruker Skrevet 14. februar #13 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Er det brennkopper må du rense ofte og smøre på kremen, samt dekke til med plaster for å hindre spredning. Du kan ikke ha fysisk kontakt med kjæresten. Compeed kan ikke brukes. Det må ha luft under ikke tette plastre. Anonymkode: 27aa9...efe Men jeg føler ikke at det væsker. Smitter det likevel? Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #14 Skrevet 14. februar Ta på et kompress uansett, så det ikke smitter, viss det er smittsomt. Du kan stole like lite på nett dokter, som alle som svarer her, og tror de vet ting. Anonymkode: 51c95...206
Anonym bruker Skrevet 14. februar #15 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Ta på et kompress uansett, så det ikke smitter, viss det er smittsomt. Du kan stole like lite på nett dokter, som alle som svarer her, og tror de vet ting. Anonymkode: 51c95...206 Har tatt på aqua resist salvequick lite rundt plaster. HI Anonymkode: 1677a...7d9
Anonym bruker Skrevet 14. februar #16 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Ta på et kompress uansett, så det ikke smitter, viss det er smittsomt. Du kan stole like lite på nett dokter, som alle som svarer her, og tror de vet ting. Anonymkode: 51c95...206 Sier du som kommer med samme tips. Anonymkode: 27aa9...efe
Anonym bruker Skrevet 14. februar #17 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ta på et kompress uansett, så det ikke smitter, viss det er smittsomt. Du kan stole like lite på nett dokter, som alle som svarer her, og tror de vet ting. Anonymkode: 51c95...206 Ja, det er sant 👍 har tenkt litt og har faktisk hatt akkurat slikt før på haka etter ei kvise. Har aldri spredd seg. Kan det bare være at haka er spesielt utsatt for sår. 🤔 Anonymkode: 1677a...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå