Anonym bruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Liker dere Telma eller Selma best? Evt. Thelma Anonymkode: 662bc...56c
Anonym bruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Jeg liker Thelma og Selma godt. Anonymkode: ff895...3fe
Anonym bruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Thelma uten tvil. Kryr jo av Selmaer, så det navnet er litt "oppbrukt". Anonymkode: 87643...216
Anonym bruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Mindre sjanse for flere Thelma i klassen enn Selma. Telma uten h ser mer ut som et firmanavn enn et jentenavn synes jeg Av de alternativene ville jeg valgt Thelma. Anonymkode: ce815...775
Anonym bruker Skrevet 14. februar #6 Skrevet 14. februar Thelma, dersom søsteren heter Louise 😍 Anonymkode: 2126e...7a7
Anonym bruker Skrevet 14. februar #7 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (15 timer siden): Liker dere Telma eller Selma best? Evt. Thelma Anonymkode: 662bc...56c Er du fra Kosovo? Anonymkode: c7485...585
Anonym bruker Skrevet 14. februar #8 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Thelma, dersom søsteren heter Louise 😍 Anonymkode: 2126e...7a7 🙄 Anonymkode: c7485...585
Anonym bruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Mindre sjanse for flere Thelma i klassen enn Selma. Telma uten h ser mer ut som et firmanavn enn et jentenavn synes jeg Av de alternativene ville jeg valgt Thelma. Anonymkode: ce815...775 Et bra bevis på at det bor altfor mange utlendinger i dette landet... Anonymkode: c7485...585
prebs Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar Jeg liker Selma best. Men Thelma "må" skrives med h.
Anonym bruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (På 14.2.2026 den 21.03): Et bra bevis på at det bor altfor mange utlendinger i dette landet... Anonymkode: c7485...585 Hvordan da? Skjønte ikke. Anonymkode: 662bc...56c
Anonym bruker Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hvordan da? Skjønte ikke. Anonymkode: 662bc...56c Bare overse det. Hun prøver bare å provosere og bør ikke få oppmerksomhet. Anonymkode: ff895...3fe
Anonym bruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Bare overse det. Hun prøver bare å provosere og bør ikke få oppmerksomhet. Anonymkode: ff895...3fe At du velger å la deg provosere av sannheten er ditt problem. Anonymkode: c7485...585
☆☆☆ Skrevet torsdag kl 11:37 #16 Skrevet torsdag kl 11:37 prebs skrev (På 17.2.2026 den 13.06): Jeg liker Selma best. Men Thelma "må" skrives med h. Uenig der, bokstaven vil ha null funksjon. Fine namn begge to, held ein knapp på Telma då eg veit om fleire små Selma.
prebs Skrevet torsdag kl 11:59 #17 Skrevet torsdag kl 11:59 ☆☆☆ skrev (34 minutter siden): Uenig der, bokstaven vil ha null funksjon. Fine namn begge to, held ein knapp på Telma då eg veit om fleire små Selma. Enig at h i praksis har null funksjon, men jeg synes det ser penere ut skriftlig. Som Thea og Theodor.
☆☆☆ Skrevet torsdag kl 12:07 #18 Skrevet torsdag kl 12:07 prebs skrev (6 minutter siden): Enig at h i praksis har null funksjon, men jeg synes det ser penere ut skriftlig. Som Thea og Theodor. Eg ville brukt Teodor også. Men av uforklarlige grunnar Thea. Sikkert fordi oldemor skreiv namnet sitt slik og at hjerna mi lurer meg til å tenke at det dermed er meir riktig.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:23 #19 Skrevet torsdag kl 18:23 ☆☆☆ skrev (6 timer siden): Eg ville brukt Teodor også. Men av uforklarlige grunnar Thea. Sikkert fordi oldemor skreiv namnet sitt slik og at hjerna mi lurer meg til å tenke at det dermed er meir riktig. Enig med deg, Tea uten h ser litt ‘feil’ ut, syns jeg. Vi har unngått navn hvor barna må presisere skrivemåte, som Marte uten h, Kristian med k, Jeanett uten e, osv osv osv. Anonymkode: e42e0...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå