Anonym bruker Skrevet 13. februar #1 Skrevet 13. februar Nedentil på partneren din? Jeg liker best med hår, ikke overgrodd da selvfølgelig me jeg synest ikke det er pent og attraktivt med alt vekke. Ser for ungt ut etter min smak. Er 41 gammel dame. Anonymkode: 6501e...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. februar #2 Skrevet 13. februar Jeg er 50, og den gangen jeg var ung var det ikke normalt for gutter/menn å fjerne håret på underlivet så har bare opplevd menn som er hårete der nede. Har egentlig ikke tenkt noe over det med og uten hår der, det bare er slik. Anonymkode: 7a58f...539
Anonym bruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar Jeg synes både menn og kvinner er penest med litt hår. Fritert og velstelt selvfølgelig, men ikke glatt. Jeg er 51 år. Anonymkode: 6d996...7e6
Anonym bruker Skrevet 13. februar #4 Skrevet 13. februar Uæhhhhh menn uten kjønnshår er unormalt og kvalmt og totalt avtenning! Anonymkode: 28715...c44
Anonym bruker Skrevet 13. februar #5 Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Uæhhhhh menn uten kjønnshår er unormalt og kvalmt og totalt avtenning! Anonymkode: 28715...c44 Jeg var aktiv innen sport for noen år tilbake siden. Det er helt normalt at menn som driver med sport er barbert nedentil. Kvalmt har jeg aldri opplevd at det var. Spesielt svømmere har fine mannekropper. Anonymkode: a0f92...eec
Anonym bruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Jeg bryr meg faktisk lite, har vært med glattbarberte, velfriserte og totalt «overgrodd», og det utgjør ikke særlig stor forskjell verken for hvor lyst jeg har på de eller hvordan akten gjennomføres. Så jeg er helt nøytral. Så lenge de gjør det for egen del og er fornøyde selv er det ok for meg. Anonymkode: 40074...2a9
Anonym bruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Jeg legger ikke merke til når mannen har latt det gro eller når det er barbert. Verken i fjes eller nedentil. Aldri tenkt over hvorvidt noen av mine sexpartnere har hår eller ei Anonymkode: fab5c...751
FruGa Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar Jeg foretrekker litt hår både på meg selv og partner.
Anonym bruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Masse hår er helt uaktuelt. Det ville faktisk vært en deal-braker for meg. "Tre-dagers" er bra. Anonymkode: a58e0...b9c
Anonym bruker Skrevet 15. februar #10 Skrevet 15. februar Jeg liker litt hår på hvite menn. Mørkere menn ser man det ikke så godt på, så da kan de være glatt Anonymkode: a3b51...71f
Anonym bruker Skrevet 15. februar #11 Skrevet 15. februar Naturlig på begge kjønn er selvsagt best. Det finnes ingen fordeler ved å barbere seg mellom beina. Anonymkode: b6316...9e7
Anonym bruker Skrevet 15. februar #12 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Naturlig på begge kjønn er selvsagt best. Det finnes ingen fordeler ved å barbere seg mellom beina. Anonymkode: b6316...9e7 Jo. Det finnes fordeler med det Anonymkode: a3b51...71f
Anonym bruker Skrevet 15. februar #13 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo. Det finnes fordeler med det Anonymkode: a3b51...71f Og vi nevner i fleng? Anonymkode: 39ff4...30f
Anonym bruker Skrevet 16. februar #14 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (På 13.2.2026 den 19.49): Jeg legger ikke merke til når mannen har latt det gro eller når det er barbert. Verken i fjes eller nedentil. Aldri tenkt over hvorvidt noen av mine sexpartnere har hår eller ei Anonymkode: fab5c...751 Merker du ingen forskjell??? Det er en stor forskjell på å få masse hår i munnen eller suge på en glatt! Anonymkode: 19b00...1de
Anonym bruker Skrevet 16. februar #15 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (23 timer siden): Naturlig på begge kjønn er selvsagt best. Det finnes ingen fordeler ved å barbere seg mellom beina. Anonymkode: b6316...9e7 Vesentlig forskjell ved oralsex da... Anonymkode: 19b00...1de
Anonym bruker Skrevet 16. februar #17 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg har et liv. Anonymkode: 6ce29...b82 *ett Spørsmålet er om du foretrekker andres liv barbert eller ikke? Anonymkode: a0f92...eec
Anonym bruker Skrevet 16. februar #18 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (40 minutter siden): *ett Spørsmålet er om du foretrekker andres liv barbert eller ikke? Anonymkode: a0f92...eec Vel, du har rett i at jeg bare har ett liv, i motsetning til to eller flere. Men poenget mitt var at jeg har et liv i motsetning til de som bryr seg om trivialiteter som behåring (eller som ikke tar poengene mine…) Anonymkode: 6ce29...b82
Anonym bruker Skrevet 16. februar #19 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (18 timer siden): Og vi nevner i fleng? Anonymkode: 39ff4...30f Slippe hår i munnen! Anonymkode: 19b00...1de
Anonym bruker Skrevet 16. februar #20 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (5 timer siden): Merker du ingen forskjell??? Det er en stor forskjell på å få masse hår i munnen eller suge på en glatt! Anonymkode: 19b00...1de Mannen min har ikke hår oppover "stammen", det er vel ikke normalt. Anonymkode: 6d996...7e6
Anonym bruker Skrevet 22. februar #21 Skrevet 22. februar Anonym bruker skrev (På 16.2.2026 den 19.16): Mannen min har ikke hår oppover "stammen", det er vel ikke normalt. Anonymkode: 6d996...7e6 Altså, alle får velge hvordan man håndterer eget kroppshår. Det legger ikke jeg meg borti. Ikke har det noe å si for tiltrekning heller, for min del. Men rent praktisk, mtp oralsex: Jeg har opplevd at flere menn har hatt hårvekst oppover penis, jo. Ikke tettvokst, men et hår her og der. Litt som jeg har utenfor trusekanten, ut mot låret. Ofte bruker man munnen på flere steder enn bare penis også. Jeg holder meg til de barberte eller hårløse områdene, klarer ikke hår i munnen, brekker meg. Selv opplever jeg at hår på kjønnsleppene er uhygienisk. Utflod kan «klumpe» seg i håret, det kan være vondt/lugge å få det bort. Mensblod synes jeg også er vanskeligere å holde rent med behåring enn med glatt hud. Så personlig barberer jeg over kjønnsleppene to-tre ganger i mnd, av praktiske og hygieniske årsaker, og fordi jeg kjenner mer under sex. Anonymkode: 4af00...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå