Anonym bruker Skrevet 13. februar #1 Skrevet 13. februar Forslag på vintersport som kunne blitt artig sammen: Skøyte-kunst: en runde vanlig og en med piruetter. Slalåm-skyting: 2 stopp med skyting på vei ned. Anonymkode: ca1e6...8d9
Anonym bruker Skrevet 13. februar #2 Skrevet 13. februar Synes ikke det burde være noe stopp i slalom-skyting, da får man mer trendy drive by shooting vibe. Verver sikkert nye utøvere fra andre samfunnslag. Anonymkode: c4ce1...740
Anonym bruker Skrevet 13. februar #3 Skrevet 13. februar Hopp-utfor. Først hopper man, og når man lander fortsetter man ned utforløypa. Skøyte-curling. Plukker opp en stein i hver annen sving og prøver å sette steinen i senter av banen Anonymkode: 7d9d3...632
Anonym bruker Skrevet 13. februar #4 Skrevet 13. februar Jeg brøver fortsatt å selge inn hopp-skyting, der skiskyterne prøver å treffe skihopperne mens de er i lufta (med paintball eller laser selvfølgelig, jeg er ikke helt psykopat 😄). Anonymkode: 1102e...2ea
Anonym bruker Skrevet 13. februar #5 Skrevet 13. februar Da jeg vokste opp var humor faktisk morsomt. Anonymkode: 31f9a...c8c
Anonym bruker Skrevet 13. februar #6 Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Synes ikke det burde være noe stopp i slalom-skyting, da får man mer trendy drive by shooting vibe. Verver sikkert nye utøvere fra andre samfunnslag. Anonymkode: c4ce1...740 😂 Anonymkode: ca1e6...8d9
Anonym bruker Skrevet 13. februar #7 Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg brøver fortsatt å selge inn hopp-skyting, der skiskyterne prøver å treffe skihopperne mens de er i lufta (med paintball eller laser selvfølgelig, jeg er ikke helt psykopat 😄). Anonymkode: 1102e...2ea Ser for meg laser eller noe lignede hvor den stakkars hopperen får støt 😆 Anonymkode: ca1e6...8d9
Anonym bruker Skrevet 13. februar #8 Skrevet 13. februar Jeg strever med å forstå alle disse lagkonkurransene de lager av individuelle idretter jeg... I år har jeg fått med meg at de har blanda lag i hopp, en mann og en dame, det paret som gjør det best vinner. Så har du kombinasjonen slalåm og utfor, to utøvere, en i hver gren, det paret som gjør det best vinner. Dette er reelle grener altså 🙈 Men kanskje vi kan spille videre på det. En stafett med forskjellige grener kanskje? Anonymkode: c5f18...ca4
Anonym bruker Skrevet 13. februar #10 Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg strever med å forstå alle disse lagkonkurransene de lager av individuelle idretter jeg... I år har jeg fått med meg at de har blanda lag i hopp, en mann og en dame, det paret som gjør det best vinner. Så har du kombinasjonen slalåm og utfor, to utøvere, en i hver gren, det paret som gjør det best vinner. Dette er reelle grener altså 🙈 Men kanskje vi kan spille videre på det. En stafett med forskjellige grener kanskje? Anonymkode: c5f18...ca4 Å! Vi kunne hatt Klæbo som løp opp på siden av slalåmbakken så en eller annen til å kjøre slalåm ned igjen... Anonymkode: ca1e6...8d9
Anonym bruker Skrevet 13. februar #11 Skrevet 13. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Å! Vi kunne hatt Klæbo som løp opp på siden av slalåmbakken så en eller annen til å kjøre slalåm ned igjen... Anonymkode: ca1e6...8d9 Er ikke det denne OL grenen Randonnée? Anonymkode: 7d9d3...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå