Gå til innhold

Litt humor i desse OL-tider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag på vintersport som kunne blitt artig sammen: 

Skøyte-kunst: en runde vanlig og en med piruetter. 

Slalåm-skyting: 2 stopp med skyting på vei ned. 

Anonymkode: ca1e6...8d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det burde være noe stopp i slalom-skyting, da får man mer trendy drive by shooting vibe. Verver sikkert nye utøvere fra andre samfunnslag. 

Anonymkode: c4ce1...740

Skrevet

Hopp-utfor. Først hopper man, og når man lander fortsetter man ned utforløypa.

Skøyte-curling. Plukker opp en stein i hver annen sving og prøver å sette steinen i senter av banen

Anonymkode: 7d9d3...632

Skrevet

Jeg brøver fortsatt å selge inn hopp-skyting, der skiskyterne prøver å treffe skihopperne mens de er i lufta (med paintball eller laser selvfølgelig, jeg er ikke helt psykopat 😄). 

Anonymkode: 1102e...2ea

Skrevet

Da jeg vokste opp var humor faktisk morsomt.

Anonymkode: 31f9a...c8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Synes ikke det burde være noe stopp i slalom-skyting, da får man mer trendy drive by shooting vibe. Verver sikkert nye utøvere fra andre samfunnslag. 

Anonymkode: c4ce1...740

😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg brøver fortsatt å selge inn hopp-skyting, der skiskyterne prøver å treffe skihopperne mens de er i lufta (med paintball eller laser selvfølgelig, jeg er ikke helt psykopat 😄). 

Anonymkode: 1102e...2ea

Ser for meg laser eller noe lignede hvor den stakkars hopperen får støt 😆

Skrevet

Jeg strever med å forstå alle disse lagkonkurransene de lager av individuelle idretter jeg...

I år har jeg fått med meg at de har blanda lag i hopp, en mann og en dame, det paret som gjør det best vinner.

Så har du kombinasjonen slalåm og utfor, to utøvere, en i hver gren, det paret som gjør det best vinner.

Dette er reelle grener altså 🙈

Men kanskje vi kan spille videre på det. En stafett med forskjellige grener kanskje?

Anonymkode: c5f18...ca4

Skrevet

Fantastisk tråd 😁

Anonymkode: 0cbc6...738

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg strever med å forstå alle disse lagkonkurransene de lager av individuelle idretter jeg...

I år har jeg fått med meg at de har blanda lag i hopp, en mann og en dame, det paret som gjør det best vinner.

Så har du kombinasjonen slalåm og utfor, to utøvere, en i hver gren, det paret som gjør det best vinner.

Dette er reelle grener altså 🙈

Men kanskje vi kan spille videre på det. En stafett med forskjellige grener kanskje?

Anonymkode: c5f18...ca4

Å! Vi kunne hatt Klæbo som løp opp på siden av slalåmbakken så en eller annen til å kjøre slalåm ned igjen...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å! Vi kunne hatt Klæbo som løp opp på siden av slalåmbakken så en eller annen til å kjøre slalåm ned igjen...

Er ikke det denne OL grenen Randonnée?

Anonymkode: 7d9d3...632

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...