Anonym bruker Skrevet 15. februar #26 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (13 timer siden): Faktisk er det tyngre for kroppen å fordøye grønnsaker enn kjøtt. Anonymkode: 831df...e40 Mulig det, men helt irrelevant for hvordan jeg opplever kroppen om jeg spiser en biff vs. en salat. Anonymkode: a6c11...44c
Anonym bruker Skrevet 15. februar #27 Skrevet 15. februar Folk må få spise hva de vil. Det beste er jo sunn mat med gode råvarer. Hvis en har tid, ork og råd til å kjøpe alt fra bunn av og lage. Det er jo det beste. Jeg prøver selv å bake brød hjemme, og lage middag fra bunn av så langt jeg rekker. Men med full jobb har jeg lyst å bruke mindre tid på middagen. Kjappe løsninger. Men det er jo en vanesak om man handler inn og setter opp en meny slik som hi gjør. Det går jo fort når en lager fra bunn av også hvis man kommer inn i det. Anonymkode: e6767...74b
Gladjente00 Skrevet 15. februar #28 Skrevet 15. februar Anonym bruker skrev (20 timer siden): Med andre ord, du kan ikke forstå hvorfor man skal spise grønnsaker. Det er jo bekymringsverdig. Anonymkode: 2b88e...849 Hvor har jeg skrevet at man ikke spiser grønnsaker? Man har jo grønnsaker til middagene med kjøtt🤣
Anonym bruker Skrevet 16. februar #29 Skrevet 16. februar Synes det så veldig godt ut, Anonymkode: 0054b...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå