Anonym bruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Er det noen som har opplevd det? Hvordan skjønte dere at det var det det var? Og hvordan bearbeidet dere det? Hvordan takle dette når man må fortsette kontakt pga felles barn? Jeg greier ikke komme ut av en endeløs syklus med grubling på hele forholdet og alt som skjedde og analyserer alt om og om igjen. Anonymkode: fe5f0...3cf
Anonym bruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Kontakt fastlegen din så snart som mulig om du har et godt forhold til han eller henne. Alternativt kan du kontakte krisesenteret for rådgivning? Flott at du tar tak! Anonymkode: b4cce...840
Anonym bruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Jeg forsto det ikke før jeg var på krisesenteret. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt, men ringte krisesenteret likevel. Tror årsaken til at jeg visste om og kontaktet krisesenteret var at en venninne hadde fortalt at hun fikk hjelp der, noen år før. I tillegg ble jeg invitert til å overnatte hos en ung kollega som ikke var lesbisk og jeg forsto ikke hva hun mente. Innerst inne forsto jeg nok at hun mente å uttrykke bekymring. Anonymkode: 8203d...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå