Anonym bruker Skrevet 16. februar #26 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Mener du at de som er høyreorienterte skal knebles da? Det er stort sett problematiske sider ved innvandringen som diskuteres, noe selveste Hillary Clinton også ser. Anonymkode: 021dc...294 Nei, absolutt ikke. Jeg vil heller at troll kommer frem i solen der de kan sprekke. Jeg bare stadfester at dette nå er et forum for støttere av Trump og "invandringskritiske" folk. Anonymkode: 68406...f9c
Anonym bruker Skrevet 16. februar #27 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Jeg vil heller at troll kommer frem i solen der de kan sprekke. Jeg bare stadfester at dette nå er et forum for støttere av Trump og "invandringskritiske" folk. Anonymkode: 68406...f9c Men hva tenker du nå når Clinton sier det hun sier og mener innvandringen i vestlige land har gått for langt? Er det da lengre noe kun ytre høyre mener? Anonymkode: 021dc...294
Anonym bruker Skrevet 16. februar #28 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, absolutt ikke. Jeg vil heller at troll kommer frem i solen der de kan sprekke. Jeg bare stadfester at dette nå er et forum for støttere av Trump og "invandringskritiske" folk. Anonymkode: 68406...f9c Kan du gi meg eksempler på «troll?» Anonymkode: f0ac4...02a
Anonym bruker Skrevet 16. februar #29 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Kan du gi meg eksempler på «troll?» Anonymkode: f0ac4...02a Nei, det er ganske vanskelig når alle er anonyme... Men i tråden "Amerika under Trump går så det suser.." var det klare eksempler på personer som bevisst sprer provoserende, usaklig eller hatefulle kommentarer i kommentarfelt og for å skape konflikt, avspore debatten eller opprøre andre. Anonymkode: 68406...f9c
Anonym bruker Skrevet 18. februar #31 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (På 16.2.2026 den 16.51): Nei, det er ganske vanskelig når alle er anonyme... Men i tråden "Amerika under Trump går så det suser.." var det klare eksempler på personer som bevisst sprer provoserende, usaklig eller hatefulle kommentarer i kommentarfelt og for å skape konflikt, avspore debatten eller opprøre andre. Anonymkode: 68406...f9c Ta en annen tråd da? Hvilken som helst. Anonymkode: f0ac4...02a
Anonym bruker Skrevet 18. februar #32 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (På 16.2.2026 den 14.13): Men hva tenker du nå når Clinton sier det hun sier og mener innvandringen i vestlige land har gått for langt? Er det da lengre noe kun ytre høyre mener? Anonymkode: 021dc...294 Clinton er ganske langt mot høyre, altså. Tror du hun er sosialist? Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 18. februar #33 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Clinton er ganske langt mot høyre, altså. Tror du hun er sosialist? Anonymkode: de262...c12 Eh, nei. Anonymkode: 021dc...294
Anonym bruker Skrevet 18. februar #34 Skrevet 18. februar Hillary er på samme politiske side tilsvarende Frp, så jeg skjønner ikke hvorfor dette er "sjokkerende". Anonymkode: 68406...f9c
Anonym bruker Skrevet 18. februar #35 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eh, nei. Anonymkode: 021dc...294 Hvorfor er du så sjokket da? Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 18. februar #36 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor er du så sjokket da? Anonymkode: de262...c12 Hvor sier jeg at jeg er sjokkert. Men hun er ikke republikaner. Anonymkode: 021dc...294
Anonym bruker Skrevet 18. februar #37 Skrevet 18. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hillary er på samme politiske side tilsvarende Frp, så jeg skjønner ikke hvorfor dette er "sjokkerende". Anonymkode: 68406...f9c Hun er jo demokrat da, så ikke tilsvarende Frp Anonymkode: 650ce...4d1
Anonym bruker Skrevet 18. februar #38 Skrevet 18. februar Ditt ord, jeg har ikke fått med meg at dette er et konspirasjonsforum, men du velger jo selv hva du vil lese og hvordan du tolker det. Anonymkode: 64968...6bb
Anonym bruker Skrevet 18. februar #39 Skrevet 18. februar Jeg mangler fortsatt svar på hva/hvem som er «troll» på forumet. Lurer også litt på hva du mener er konspirasjonsteorier? Anonymkode: f0ac4...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå