Anonym bruker Skrevet 12. februar #1 Skrevet 12. februar Når gikk dette fra å være et foreldreforum til å bli et konspirasjonsforum? Anonymkode: f123e...b19
Anonym bruker Skrevet 12. februar #2 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Når gikk dette fra å være et foreldreforum til å bli et konspirasjonsforum? Anonymkode: f123e...b19 Hvilke tråder er konspirasjonstråder`? Anonymkode: 650ce...4d1
Anonym bruker Skrevet 12. februar #3 Skrevet 12. februar Ca samtidig med Trumps inntog i politikken, kombinert med korona. Sånn grovt regnet. Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 12. februar #4 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ca samtidig med Trumps inntog i politikken, kombinert med korona. Sånn grovt regnet. Anonymkode: de262...c12 Følger du overhodet ikke med i nyhetsbildet om dagen? Hva er du mener er konspirasjonsteorier? Nå viser det seg at det meste, selv de verste teoriene, har mye sannhet i seg. Anonymkode: f0ac4...02a
Anonym bruker Skrevet 12. februar #5 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Følger du overhodet ikke med i nyhetsbildet om dagen? Hva er du mener er konspirasjonsteorier? Nå viser det seg at det meste, selv de verste teoriene, har mye sannhet i seg. Anonymkode: f0ac4...02a Jeg svarte på hi. Jeg er ikke interessert i å krype ned i kaninhullet med deg, så bye bye 👋🏼👋🏼 Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 12. februar #6 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Følger du overhodet ikke med i nyhetsbildet om dagen? Hva er du mener er konspirasjonsteorier? Nå viser det seg at det meste, selv de verste teoriene, har mye sannhet i seg. Anonymkode: f0ac4...02a Det kan vi vel være enige om å være uenige på.... Anonymkode: 68406...f9c
Anonym bruker Skrevet 12. februar #7 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Følger du overhodet ikke med i nyhetsbildet om dagen? Hva er du mener er konspirasjonsteorier? Nå viser det seg at det meste, selv de verste teoriene, har mye sannhet i seg. Anonymkode: f0ac4...02a Slapp av. Det har ikke gått opp for de enda. Hvis du trodde dette stedet lå foran andre, så tok du feil Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #8 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvilke tråder er konspirasjonstråder`? Anonymkode: 650ce...4d1 Omtrent samtlige i Krig, politikk forumet Anonymkode: f123e...b19
Anonym bruker Skrevet 12. februar #9 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Omtrent samtlige i Krig, politikk forumet Anonymkode: f123e...b19 Det er de da ikke. Anonymkode: 650ce...4d1
Anonym bruker Skrevet 12. februar #10 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er de da ikke. Anonymkode: 650ce...4d1 Gi bare blaffen, de som skriver sånt kommer aldri til å forstå uansett. Gi det litt tid og det som er konspirasjonsteorier i dag, er mainstream da. Og vips så hevder de samme menneskene at de har alltid visst dette. Gled deg heller til det skjer, det er så stakkarslig at det er morsomt. Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #11 Skrevet 12. februar Det er i hvert fall bedre enn horoskop, krystaller, snåsamannen og annen slik overtro. Anonymkode: 11de3...55b
Anonym bruker Skrevet 12. februar #12 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Gi bare blaffen, de som skriver sånt kommer aldri til å forstå uansett. Gi det litt tid og det som er konspirasjonsteorier i dag, er mainstream da. Og vips så hevder de samme menneskene at de har alltid visst dette. Gled deg heller til det skjer, det er så stakkarslig at det er morsomt. Anonymkode: 03c58...e66 Du høres veldig konspiratorisk ut, regner med at du er som "vet sannheten" om korona og gud vet hva. Anonymkode: 650ce...4d1
Anonym bruker Skrevet 12. februar #13 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Følger du overhodet ikke med i nyhetsbildet om dagen? Hva er du mener er konspirasjonsteorier? Nå viser det seg at det meste, selv de verste teoriene, har mye sannhet i seg. Anonymkode: f0ac4...02a Et gram av sannhet i noen tilfeller. Resten er fortsatt bare grums og uvitenhet. Anonymkode: 78515...187
Anonym bruker Skrevet 12. februar #14 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Du høres veldig konspiratorisk ut, regner med at du er som "vet sannheten" om korona og gud vet hva. Anonymkode: 650ce...4d1 Det gjør du nok Jeg har ingen mening om korona. Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #15 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gi bare blaffen, de som skriver sånt kommer aldri til å forstå uansett. Gi det litt tid og det som er konspirasjonsteorier i dag, er mainstream da. Og vips så hevder de samme menneskene at de har alltid visst dette. Gled deg heller til det skjer, det er så stakkarslig at det er morsomt. Anonymkode: 03c58...e66 Det morsomste er slike som tror de har skjønt mer enn andre og som i sin iver etter å ‘tenke sjæl’ og ikke følge (saue)flokken ikke innser at dere er en del av en ganske stor (saue)flokk selv. Gøy. Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 12. februar #16 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Det morsomste er slike som tror de har skjønt mer enn andre og som i sin iver etter å ‘tenke sjæl’ og ikke følge (saue)flokken ikke innser at dere er en del av en ganske stor (saue)flokk selv. Gøy. Anonymkode: de262...c12 Jo, jeg er det, og jeg liker det. Men det tok noen år før jeg fant den. Man må gjerne først gjennom barndom og ungdomstid og bygd og tettsted, via større skole og større by, og helt ut i den store vide verden før man finner noen som er på samme nivå. Men når man omsider kommer dit, så vet man det, og man fryder seg nok antageligvis også langt mer enn andre. Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #17 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det morsomste er slike som tror de har skjønt mer enn andre og som i sin iver etter å ‘tenke sjæl’ og ikke følge (saue)flokken ikke innser at dere er en del av en ganske stor (saue)flokk selv. Gøy. Anonymkode: de262...c12 Var det ikke forresten du som ikke ville ned i kaninhullet? Endret det seg plutselig da det var O Store Meg, som du kunne prøve deg på? Latterlig! Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #18 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jo, jeg er det, og jeg liker det. Men det tok noen år før jeg fant den. Man må gjerne først gjennom barndom og ungdomstid og bygd og tettsted, via større skole og større by, og helt ut i den store vide verden før man finner noen som er på samme nivå. Men når man omsider kommer dit, så vet man det, og man fryder seg nok antageligvis også langt mer enn andre. Anonymkode: 03c58...e66 Jupp. Akkurat slik er dere. Fremdeles gøy. Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Var det ikke forresten du som ikke ville ned i kaninhullet? Endret det seg plutselig da det var O Store Meg, som du kunne prøve deg på? Latterlig! Anonymkode: 03c58...e66 Det var ikke deg jeg siterte. Jeg velger selv hvem jeg går i diskusjon med, og nå var det O Store Deg. Det gjør deg nok lykkelig. Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 12. februar #19 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det var ikke deg jeg siterte. Anonymkode: de262...c12 Jo, det var det. Nei, er lei av at alle vil ha meg. Gå for noen på egen størrelse i stedet du. Anonymkode: 03c58...e66
Anonym bruker Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jo, det var det. Nei, er lei av at alle vil ha meg. Gå for noen på egen størrelse i stedet du. Anonymkode: 03c58...e66 Så sant du ikke skriver med to brukere så var det ikke det, nei. Det går visst helt i ball for deg nå, stakkars. Anonymkode: de262...c12
Anonym bruker Skrevet 15. februar #21 Skrevet 15. februar Vel, når de begynte å tillate anonyme innlegg inne på politikk, var det vel uunngåelig. Vi har jo sett forsøkene i årevis, men tidligere har det vært forsøkt å holde det i sjakk. Anonymkode: 5a864...9ba
Anonym bruker Skrevet 16. februar #22 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (16 timer siden): Vel, når de begynte å tillate anonyme innlegg inne på politikk, var det vel uunngåelig. Vi har jo sett forsøkene i årevis, men tidligere har det vært forsøkt å holde det i sjakk. Anonymkode: 5a864...9ba Nettopp! Dermed ble det totalt frislipp fra ytre høyre her inne.... Anonymkode: 68406...f9c
Anonym bruker Skrevet 16. februar #23 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Nettopp! Dermed ble det totalt frislipp fra ytre høyre her inne.... Anonymkode: 68406...f9c Ytre høyre? Som hva da? Anonymkode: f0ac4...02a
Anonym bruker Skrevet 16. februar #24 Skrevet 16. februar Jeg synes det er flott å ha et sted å kunne diskutere politikk og andre ting som skjer i samfunnet. Det er ikke så mye famileorienterte saker igjen på skravle da, men jeg oppforderer HI og andre til å starte nye tråder som handler om familie og barn. Jeg tenker at tidene har forandret seg. Plutselig brukes bloggere til hva man trenger av utstyr til nyfødte. Eller man finner ut via en podcast om sine rettigheter ved samlivsbrudd. Jeg svarer gjerne på tråder om samlivsbrudd, men da må slike tråder dukke opp. Men jeg må si at i de tidene vi lever i så er politikk blitt mye mer spennende enn det var før. Anonymkode: fdfcc...6d3
Anonym bruker Skrevet 16. februar #25 Skrevet 16. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Nettopp! Dermed ble det totalt frislipp fra ytre høyre her inne.... Anonymkode: 68406...f9c Mener du at de som er høyreorienterte skal knebles da? Det er stort sett problematiske sider ved innvandringen som diskuteres, noe selveste Hillary Clinton også ser. Anonymkode: 021dc...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå