Gå til innhold

Bruk parklys når dere stopper og venter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jesus, for en oppførsel på deg hi. 

Anonymkode: 90c30...ed7

Nå ser jeg at anonym 942 ikke er hi engang......

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jesus, for en oppførsel på deg hi. 

Ehh. Jeg er hi. Se på anonymkoder før du lirer av deg. 
HI

Anonymkode: 32d88...35c

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Du er trollet ja. God bedring!

Anonymkode: f8a7e...dcc

Er du helt tett i nepa? Ikke en eneste gang her i tråden har du kommet med noe fornuftig, du har kun lest med vrangbriller på for å krangle. Leseforståelsen din er på bunn av det man kan forvente av et voksent menneske. 
Tråden handler om parkeringslys på biler, noe samtlige har, men svært få bruker. Det er irriterende, sjenerende og potensielt farlig for andre bilister og trafikanter. Bruk parklys når du står parkert med bilen i gang.
Ferdig snakket med deg  

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ehh. Jeg er hi. Se på anonymkoder før du lirer av deg. 
HI

Jeg retta meg i innlegget etter.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er du helt tett i nepa? Ikke en eneste gang her i tråden har du kommet med noe fornuftig, du har kun lest med vrangbriller på for å krangle. Leseforståelsen din er på bunn av det man kan forvente av et voksent menneske. 
Tråden handler om parkeringslys på biler, noe samtlige har, men svært få bruker. Det er irriterende, sjenerende og potensielt farlig for andre bilister og trafikanter. Bruk parklys når du står parkert med bilen i gang.
Ferdig snakket med deg  

HI

Jaja, gratulerer med å drepe din egen tråd da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke lov å stå parkert på tomgang. Da skal motor skrus av. 

Anonymkode: f8a7e...dcc

Jo, det er fullt lovlig. 

Anonymkode: 77393...f24

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

På mange elbiler går det ikke.

For eksempel på vår slås det først av når bilen registrerer at vi går ut av den.

Men over til HI sitt spørsmål, det har jeg faktisk aldri tenkt over

Anonymkode: 3139f...be2

Jo, det går på alle biler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jaja, gratulerer med å drepe din egen tråd da.

Nei, det er du som ødelegger tråden. Du og anonym …dcc.

Hadde du forresten noen ting som helst å bidra med?

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, det er du som ødelegger tråden. Du og anonym …dcc.

Hadde du forresten noen ting som helst å bidra med?

HI

Det er idioter i de fleste tråder, Hi. Slutt å diskutere med dem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er ganske vanlig jo. Så langt har du lært deg at det er vanlig å ferdes langs veien når man kjører bil. Det er sjelden å irritere seg over at andre står parkert på tomgang når man kjører bil. Derimot er det vanlig å irritere seg over av noen står parkert på siden av veien med annet enn parklys på. Når noen står parkert i motgående kjørebane med fjernlys på er ikke tomgang det man irriterer seg over. Generellt er dette ting du vil oppdage den dagen du får deg sertifikat. Hadde du noen argumenter for at folk skal stå parkert med fjernlys eller kjørelys på? Nei?

Jeg har ikke sagt noe om deg som person jeg har bare svart deg i samme tone. At du mener at det er å mange argument forteller oss jo at du ikke er her i tråden for å diskutere.

Anonymkode: bada7...942

Du er så pretensiøs, hver tråd du deltar i er maks underholdende. 

Anonymkode: 121ad...ad1

Skrevet

Jesus Kristus. Denne tråden er et eksempel på kranglete kvinnfolk som ikke klarer å oppføre seg eller være saklig.

Hi kommer med en helt grei oppfordring om å bruke parklys når man står parkert. Og i stedet for å tenke «denne  tråden var ikke så relevant for meg, så jeg går ut igjen» eller «jeg har faktisk helt reelle motargumenter til bruk av parklys når bilen står parkert, så de skal jeg presentere i denne tråden», så fyrer kjærringspetakkelet av med irrelevante dusteting som «det er ikke lov å la bilen stå på tomgang», «hvor er det du kjører bil, egentlig??» og «hvordan type bil har du»? KUN for å krangle og motsi hi.

Elendige representanter for kvinnekjønnet her inne.

Anonymkode: 03dba...0e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jesus Kristus. Denne tråden er et eksempel på kranglete kvinnfolk som ikke klarer å oppføre seg eller være saklig.

Hi kommer med en helt grei oppfordring om å bruke parklys når man står parkert. Og i stedet for å tenke «denne  tråden var ikke så relevant for meg, så jeg går ut igjen» eller «jeg har faktisk helt reelle motargumenter til bruk av parklys når bilen står parkert, så de skal jeg presentere i denne tråden», så fyrer kjærringspetakkelet av med irrelevante dusteting som «det er ikke lov å la bilen stå på tomgang», «hvor er det du kjører bil, egentlig??» og «hvordan type bil har du»? KUN for å krangle og motsi hi.

Hahaha! Godt flere så det. Takk! 😂

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jepp, typisk kjerringer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...