Anonym bruker Skrevet 10. februar #1 Skrevet 10. februar Er mannen fullstendig idiot? Først er han utro et halvt år inn i forholdet og så forteller han om det i mixed sone i OL!!! Snakk om å sørge for at de fleste kvinner aldri vil ta i han med ildtang. For meg hadde dette vært et større overtramp enn selve utroskapen https://www.vg.no/video/354574/se-intervjuet-beklager-utroskap-p-direkten? Anonymkode: fb0bb...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. februar #2 Skrevet 10. februar Ja, helt enig 😳 Hadde vært sykt flaut om jeg var den dama 😳 Anonymkode: e8377...bbd
Anonym bruker Skrevet 10. februar #3 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er mannen fullstendig idiot? Først er han utro et halvt år inn i forholdet og så forteller han om det i mixed sone i OL!!! Snakk om å sørge for at de fleste kvinner aldri vil ta i han med ildtang. For meg hadde dette vært et større overtramp enn selve utroskapen https://www.vg.no/video/354574/se-intervjuet-beklager-utroskap-p-direkten? Anonymkode: fb0bb...5ae Ja dette var drøyt, og det var ikke 6 måneder inn i forholdet en gang, men 3 måneder, snakk om " love of hos life". Nå har han nok skremt henne bort for alltid. Men verste var jo at han tok fokuset vekk fra gullmedaljevinner. Ser at NRK begrenser fokuset på det heldigvis, mens vg har hoppet rett på , litt som vi nå, men klarer ikke la være;) Anonymkode: 6a6aa...d9f
Anonym bruker Skrevet 10. februar #4 Skrevet 10. februar Som jeg skjønte det hadde de blitt sammen for 6 mnd siden, han var utro for 3 mnd siden, og fortalte det forrige uke? Hun ble forbannet og gjorde det slutt? Kleineste jeg har sett på lenge det der altså, hadde aldri verden gitt han en sjanse til etter det der 🙈 Anonymkode: 19032...01a
Anonym bruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Hans livs kjærlighet, men så klarte han ikke å holde seg i mer enn 3 åneder før han hoppa til sengs med en annen, jaja.Å lufte det i media under OL er utrolig uprofesjonelt. Spørs om han får den reaksjonen fra henne som han håper på da. Anonymkode: c1a16...818
Anonym bruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Hahaha, så pinlig!!! 🙈 Anonymkode: e84f3...798
Anonym bruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Menn er litt annerledes skrudd sammen enn kvinner er. Menn trenger å spre det de har å spre. Kvinner har ikke noe å spre. Dette er noe kvinner ikke kan forstå. Kvinner føler ikke det samme som menn føler. Det må man bare respektere. Anonymkode: 1a084...d8e
Anonym bruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Menn er litt annerledes skrudd sammen enn kvinner er. Menn trenger å spre det de har å spre. Kvinner har ikke noe å spre. Dette er noe kvinner ikke kan forstå. Kvinner føler ikke det samme som menn føler. Det må man bare respektere. Anonymkode: 1a084...d8e Jeg oppfordrer deg til å finne to menn som syns dette var en god idé. hi Anonymkode: fb0bb...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg oppfordrer deg til å finne to menn som syns dette var en god idé. hi Anonymkode: fb0bb...5ae De fleste menn er ærlige om at de synes det er en god idé når de er fulle nok. Anonymkode: 1a084...d8e
Anonym bruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar Det var ikke et innfall i øyeblikket å fortelle det engang, men han planla å gjøre det. Det gjør det enda verre. Anonymkode: c1a16...818
Anonym bruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De fleste menn er ærlige om at de synes det er en god idé når de er fulle nok. Anonymkode: 1a084...d8e En god ide å stå frem med det i media? Anonymkode: c1a16...818
Anonym bruker Skrevet 10. februar #12 Skrevet 10. februar Jeg synes faktisk at NRK burde ha avbrudt filmingen og gått videre til noe annet i den situasjonen. Jo, det var ikke det lureste, men han var tydeligvis "i hundre" etter løpet sitt og tenkte absolutt ikke klart. Dumt ja - men enda dummere av NRK å ikke bare koble ut sendingen. Anonymkode: c41e3...351
Anonym bruker Skrevet 10. februar #13 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Menn er litt annerledes skrudd sammen enn kvinner er. Menn trenger å spre det de har å spre. Kvinner har ikke noe å spre. Dette er noe kvinner ikke kan forstå. Kvinner føler ikke det samme som menn føler. Det må man bare respektere. Anonymkode: 1a084...d8e Der tar du skammelig feil. Anonymkode: 49fe1...7d3
Anonym bruker Skrevet 10. februar #14 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes faktisk at NRK burde ha avbrudt filmingen og gått videre til noe annet i den situasjonen. Jo, det var ikke det lureste, men han var tydeligvis "i hundre" etter løpet sitt og tenkte absolutt ikke klart. Dumt ja - men enda dummere av NRK å ikke bare koble ut sendingen. Anonymkode: c41e3...351 Han hadde planlagt å gjøre det. så det var ikke noe han gjorde fordi han var i hundre etter løpet sitt. Han besten seg for det natt til tirsdag. Anonymkode: c1a16...818
Anonym bruker Skrevet 10. februar #16 Skrevet 10. februar De hadde bare vært sammen i 3 mnd når han var utro... Hvorfor fortelle det? Trodde han hun skulle komme løpende tilbake? Nå har han jo driti seg ut igjen, fortalt alle hva han har gjort og ydmyket henne på nytt. Hun kan jo aldri tilgi ham nå og andre vil jo løpe unna. Smart.... Anonymkode: b171a...db7
Anonym bruker Skrevet 10. februar #17 Skrevet 10. februar Det der var rett og slett lavmål. At det går an å være idiot... Sitt livs kjærlighet, my ass... da hadde han ikke vært utro... Anonymkode: 7d1a9...f43
Anonym bruker Skrevet 10. februar #18 Skrevet 10. februar Heheh, jeg syntes det var litt kult jeg, at han fortalte det. At ikke alt er sånn der vi idrettsfolk og medaljevinnere er helt perfekte altså, men vi er noen vrak vi også, akkurat som dere andre. Kunne kanskje holdt seg til at han var lei seg for å ikke kunne dele det med den som betydde mest, og at han hadde fucket det til, ikke gått i detaljer om utroskap. Men men. Anonymkode: 6872a...553
Anonym bruker Skrevet 10. februar #19 Skrevet 10. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes faktisk at NRK burde ha avbrudt filmingen og gått videre til noe annet i den situasjonen. Jo, det var ikke det lureste, men han var tydeligvis "i hundre" etter løpet sitt og tenkte absolutt ikke klart. Dumt ja - men enda dummere av NRK å ikke bare koble ut sendingen. Anonymkode: c41e3...351 Han planla det. Muligens ut fra en vridd tanke om at det var romantisk. Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Heheh, jeg syntes det var litt kult jeg, at han fortalte det. At ikke alt er sånn der vi idrettsfolk og medaljevinnere er helt perfekte altså, men vi er noen vrak vi også, akkurat som dere andre. Kunne kanskje holdt seg til at han var lei seg for å ikke kunne dele det med den som betydde mest, og at han hadde fucket det til, ikke gått i detaljer om utroskap. Men men. Anonymkode: 6872a...553 Han tenkte kun på seg selv. Hvordan tror du det er for eksen å få sin krise publisert til hele verden. Han fortalte henne om utroskapen for en uke siden, reiste til Italia og så springer dette på henne. Kanskje syns hun ikke det er så kult at hele verden får vite om hennes liv. Det er noe av det dummeste jeg har sett - og det i en verden hvor Trump er president hi Anonymkode: fb0bb...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. februar #20 Skrevet 10. februar Hadde jeg vært henne hadde jeg antatt at han prøvde å manipulere meg. Sannsynligvis er han blokkert alle steder, og så har han fått den «geniale» ideen å sutre om det på TV for å få sympati. Selv de som ikke er veldig trofast av natur klarer å holde seg i mer enn tre mnd., null sympati herfra. Anonymkode: fe950...075
Anonym bruker Skrevet 10. februar #21 Skrevet 10. februar Alle overtenningers mor. Grenser til psykotisk 😅 Anonymkode: 6b365...be7
Anonym bruker Skrevet 10. februar #22 Skrevet 10. februar 4 hours ago, Anonym bruker said: De fleste menn er ærlige om at de synes det er en god idé når de er fulle nok. Anonymkode: 1a084...d8e Nei ingen menn synes det er en god ide å stå frem med utroskap på live tv Anonymkode: 16ee9...2e6
Anonym bruker Skrevet 11. februar #24 Skrevet 11. februar Hun synes det er vondt, men samlivsterapeuten mener det er tegn på et moralsk kompass som fungerer; https://www.nettavisen.no/sport/lagreid-hylles-av-parterapaut/s/5-95-2874497 Så kjeft ivei, dere som tilpasser dere alle andre, fremfor å skaffe dere et eget moralsk kompass. Anonymkode: 6872a...553
Anonym bruker Skrevet 11. februar #25 Skrevet 11. februar Anonym bruker skrev (13 timer siden): Han hadde planlagt å gjøre det. så det var ikke noe han gjorde fordi han var i hundre etter løpet sitt. Han besten seg for det natt til tirsdag. Anonymkode: c1a16...818 Det gjør, om det stemmer, det bare enda riktigere at NRK burde avbrutt sendingen av intervjuet av hensyn til den andre parten. Anonymkode: c41e3...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå