Anonym bruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Hadde dere flytta til ett nytt sted som var billigere enn der dere bodde nå? Anonymkode: d2716...4ee
Anonym bruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Nei. Men jeg sliter ikke med økonomien. Anonymkode: 0948b...7cf
Anonym bruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Nei, jeg har barn og barnebarn jeg vil være i nærheten av, så å flytte langt er uaktuelt. Anonymkode: 9760d...3d2
Anonym bruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Jeg har gjort det motsatt. Hva tenker du på? Anonymkode: bb4d2...0a2
Anonym bruker Skrevet 10. februar #5 Skrevet 10. februar Hvordan vet man om man skal flytte eller ikke til ett nytt sted? Hvordan vet man om man trives? Anonymkode: d2716...4ee
Anonym bruker Skrevet 10. februar #6 Skrevet 10. februar Jeg ville aldri ha flyttet pga barna. De trives på skolen og har venner her. Anonymkode: a4a05...74d
Anonym bruker Skrevet 10. februar #7 Skrevet 10. februar Jeg tror det skal bli vanskelig å finne et sted med billigere boliger enn her jeg bor nå, og jeg har heller ikke økonomiske problemer, så nei. Men hva jeg vil gjøre er jo irrelevant for deg. Hvorfor tenker du på å flytte og hva er for/mot listen din? Anonymkode: a3458...1f1
Anonym bruker Skrevet 10. februar #8 Skrevet 10. februar Det er jo også et spørsmål om du flytter FRA noe eller TIL noe. Anonymkode: 0948b...7cf
Anonym bruker Skrevet 10. februar #9 Skrevet 10. februar Nei, heldigvis bor vi til en pris vi fint kan leve med. Men om bo-prisen vår hadde gått utover kvaliteten på livet vårt, kunne jeg vurdert det, om det fantes alternativer. Anonymkode: 47f11...af5
Anonym bruker Skrevet 10. februar #10 Skrevet 10. februar jeg har gjort det - ikke pga boligpris - men pga jobb. Hadde ALDRI gjort det igjen. Det er en grunn til at det er billig. Enten det er fraflytting, lite jobbmuligheter, små sted langt fra byer osv. Noen trives kanskje med det - jeg misliker det sterkt, og kommer til å flytte igjen når barna er ferdig med ungdomsskole. Vil ikke at de skal vokse opp så begrenset. Bor heller på mindre areal, sentralt enn i stor hus langt fra alt. Anonymkode: 74bdd...0ac
Anonym bruker Skrevet 10. februar #11 Skrevet 10. februar Flytta fra liten leilighet i by til enebolig med hage utenfor by. Angrer ikke på det, og ungdommen trives godt her. Når alle er ute av huset er drømmen å flytte laaaangt ut på bygda. Anonymkode: 8df49...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå