Anonym bruker Skrevet 9. februar #1 Skrevet 9. februar Liker dere hette på gensere eller at den er høyhalset? Anonymkode: f7a7d...355
Anonym bruker Skrevet 9. februar #2 Skrevet 9. februar Nei og nei. Jeg har langt og veldig tykt krøllete hår, så hette blir litt voldsomt. Høy hals hat jeg ikke brukt på et par tiår tror jeg. Anonymkode: 34681...3ce
Anonym bruker Skrevet 9. februar #3 Skrevet 9. februar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei og nei. Jeg har langt og veldig tykt krøllete hår, så hette blir litt voldsomt. Høy hals hat jeg ikke brukt på et par tiår tror jeg. Anonymkode: 34681...3ce Tykkere genser også? Sånn å ha utenpå? Anonymkode: f7a7d...355
Anonym bruker Skrevet 9. februar #4 Skrevet 9. februar Jeg liker ikke hette på gensere. Kan gjerne ha høy hals, men vil helst ha glidelås da, så jeg har mulighet til å åpne den. Anonymkode: 18823...7b3
Anonym bruker Skrevet 9. februar #5 Skrevet 9. februar Elsker genser med høy hals på vinteren. Hettegensere bruker jeg kun til trening Anonymkode: 14243...3da
Anonym bruker Skrevet 9. februar #6 Skrevet 9. februar Jeg bruker hettegenser hjemme og høyhalset om vinteren. Jeg er 55 år. Anonymkode: c23aa...420
Anonym bruker Skrevet 9. februar #7 Skrevet 9. februar Jeg liker ingen av delene, blir litt kvalt av høy hals (vil heller ha skjerf) og hette er klumpete inni jakke (og er man over 20 går man ikke med hetta utenpå). Anonymkode: d0729...941
Anonym bruker Skrevet 9. februar #8 Skrevet 9. februar Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg liker ingen av delene, blir litt kvalt av høy hals (vil heller ha skjerf) og hette er klumpete inni jakke (og er man over 20 går man ikke med hetta utenpå). Anonymkode: d0729...941 Hvor står den regelen? Den har jeg gått glipp av. Anonymkode: 25a20...bd7
Anonym bruker Skrevet 9. februar #9 Skrevet 9. februar Anonym bruker skrev (10 timer siden): hette er klumpete inni jakke (og er man over 20 går man ikke med hetta utenpå). Anonymkode: d0729...941 Man legger den oppi hetten på ytterjakken. Anonymkode: c664f...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå