Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:38 #1 Skrevet søndag kl 13:38 Inspirert av menn med mammspølse og påstand om at oslofolk går uten lue i tjue minus…så kom jeg til å tenke at dette gjelder kanskje bare de på Oslo vest? Stemmer det at de er mer hardføre? Hilsen innflytteren som stadig sjokkeres av lettkledte oslofolk i vinterkulden Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:42 #2 Skrevet søndag kl 13:42 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2b5fa...007
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:49 #3 Skrevet søndag kl 13:49 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2b5fa...007 Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:03 #4 Skrevet søndag kl 14:03 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66 Jøss og wow og herreminskaper! Anonymkode: c89c8...06a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:17 #5 Skrevet søndag kl 14:17 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66 Man vender seg til lave temperaturer som en følge av høy levestandard? Den var ny. Anonymkode: 364cd...127
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:31 #6 Skrevet søndag kl 14:31 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 2b5fa...007 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jøss og wow og herreminskaper! Anonymkode: c89c8...06a Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Man vender seg til lave temperaturer som en følge av høy levestandard? Den var ny. Anonymkode: 364cd...127 Er dere samme bruker eller er det bare flere av dere som ikke evner å argumentere? Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:28 #7 Skrevet søndag kl 15:28 1 hour ago, Anonym bruker said: Inspirert av menn med mammspølse og påstand om at oslofolk går uten lue i tjue minus…så kom jeg til å tenke at dette gjelder kanskje bare de på Oslo vest? Stemmer det at de er mer hardføre? Hilsen innflytteren som stadig sjokkeres av lettkledte oslofolk i vinterkulden Anonymkode: e44ba...d66 Det er nok mer det at de ikke er så lenge ute om gangen Anonymkode: 317e6...399
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:49 #8 Skrevet søndag kl 16:49 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66 😂 Anonymkode: e9323...61f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:06 #9 Skrevet søndag kl 17:06 To grunner: -Det er unge mennesker som velger stil foran komfort. Se på vgs elevene som går i sneakers o.l. midt på vinteren. Selvfølgelig ødelegger de ikke sveisen de har brukt lang tid på med en lue, da føler de seg ikke fine på skolen. Stillongs får de til å føle seg feite osv. For mange tar det lang tid før de legger dette fra seg. -Det er som allerede nevnt i tråden ikke mennesker som planlegger å være utendørs lenge. De skal rett på jobb og der må de være representable og velstelt. Du ser ikke en advokat i dress og lue-sveis.... Anonymkode: e2405...521
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:19 #10 Skrevet søndag kl 17:19 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66 Det er det rareste jeg har hørt, folk med bedre råd tåler mer kulde.....for noe vissvass du lirer av deg. Anonymkode: 94835...d9d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:46 #11 Skrevet søndag kl 17:46 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er dere samme bruker eller er det bare flere av dere som ikke evner å argumentere? Anonymkode: e44ba...d66 Jeg aner ikke hvordan jeg skal argumentere mot en slik vanvittig tankegang. Så jeg sier bare igjen - wow. Anonymkode: c89c8...06a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:00 #12 Skrevet søndag kl 19:00 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er som allerede nevnt i tråden ikke mennesker som planlegger å være utendørs lenge. De skal rett på jobb og der må de være representable og velstelt. Du ser ikke en advokat i dress og lue-sveis.... Anonymkode: e2405...521 Ser den…hvis man kjører bil. Men her er det mennesker som kjører buss og t-bane, transportmidler som tradisjonelt blir forsinket og innstilt. Men igjen, dette er jo også et Oslo-fenomen, at selv velstående, mennesker med høystatusyrker, gjerne med superdyre klær og vesker, dingler avgårde på t-banen, fremfor å kjøre egen bil. Har sittet ved siden av kjendisadvokater på t-banen, jeg, vedkommende spilte frukt-spill på mobilen 🍎🍐🍊🍌 Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:04 #13 Skrevet søndag kl 19:04 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ser den…hvis man kjører bil. Men her er det mennesker som kjører buss og t-bane, transportmidler som tradisjonelt blir forsinket og innstilt. Men igjen, dette er jo også et Oslo-fenomen, at selv velstående, mennesker med høystatusyrker, gjerne med superdyre klær og vesker, dingler avgårde på t-banen, fremfor å kjøre egen bil. Har sittet ved siden av kjendisadvokater på t-banen, jeg, vedkommende spilte frukt-spill på mobilen 🍎🍐🍊🍌 Anonymkode: e44ba...d66 Men i alle dager? Er du så enkelt møblert at du virkelig tror på disse teoriene dine? Anonymkode: 364cd...127
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:16 #14 Skrevet søndag kl 19:16 15 minutes ago, Anonym bruker said: Ser den…hvis man kjører bil. Men her er det mennesker som kjører buss og t-bane, transportmidler som tradisjonelt blir forsinket og innstilt. Men igjen, dette er jo også et Oslo-fenomen, at selv velstående, mennesker med høystatusyrker, gjerne med superdyre klær og vesker, dingler avgårde på t-banen, fremfor å kjøre egen bil. Har sittet ved siden av kjendisadvokater på t-banen, jeg, vedkommende spilte frukt-spill på mobilen 🍎🍐🍊🍌 Anonymkode: e44ba...d66 Det er jo ikke så rart siden det er et helvete å bruke bil i bysentrum Anonymkode: 317e6...399
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:20 #15 Skrevet søndag kl 19:20 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Men igjen, dette er jo også et Oslo-fenomen, at selv velstående, mennesker med høystatusyrker, gjerne med superdyre klær og vesker, dingler avgårde på t-banen, fremfor å kjøre egen bil. Kanskje fordi Oslo har bra kollektivtrafikk og elendig forhold for biltrafikkanter.... Anonymkode: 94835...d9d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:05 #16 Skrevet søndag kl 21:05 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ser den…hvis man kjører bil. Men her er det mennesker som kjører buss og t-bane, transportmidler som tradisjonelt blir forsinket og innstilt. Men igjen, dette er jo også et Oslo-fenomen, at selv velstående, mennesker med høystatusyrker, gjerne med superdyre klær og vesker, dingler avgårde på t-banen, fremfor å kjøre egen bil. Har sittet ved siden av kjendisadvokater på t-banen, jeg, vedkommende spilte frukt-spill på mobilen 🍎🍐🍊🍌 Anonymkode: e44ba...d66 Er du så begrenset? Anonymkode: 2b5fa...007
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det er ikke selvfølgelig. På Oslo vest har man historisk sett langt bedre råd enn man har på Oslo øst og sikkert også ellers i landet. Og det knyttes ofte til bedre egenomsorg som igjen kan medføre at man tåler mer. Det er også en nærhet mellom god råd og aktiv livsstil som igjen kan medføre at man venner seg til lave temperaturer. Anonymkode: e44ba...d66 Når du trodde du hadde lest det meste. For noe tull. Du tror ikke på dette selv, håper jeg. Anonymkode: 8966d...9f4
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #18 Skrevet 16 timer siden Etter din logikk burde jo de dårligst stilte utvikle evne til å tåle kulda best, siden de aldri har skikkelig vinterbekledning, vinterstøvel eller regntøy. Så da er det bare å la de fattige være, ikke noe å bekymre seg over at Suleila 7 år går i joggesko vinterstid, det er hun tilpasset. Anonymkode: 2b5fa...007
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden Østlendinger er ingen hardhauser... Anonymkode: cf046...dc1
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden 2 hours ago, Anonym bruker said: Østlendinger er ingen hardhauser... Anonymkode: cf046...dc1 Østlandet har noen av de kaldtese områdene i landet... Anonymkode: 317e6...399
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #21 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Østlandet har noen av de kaldtese områdene i landet... Anonymkode: 317e6...399 Oslo vest er ikke av landets kaldeste områder. Ikke temperaturmessig, hvertfall. Anonymkode: 364cd...127
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #22 Skrevet 11 timer siden Temperaturmessig er nok Innlandet det absolutt kaldeste, men der er luften også nokså tørr. Kuldegrader er langt mer effektive jo høyere luftfuktigheten er. Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (21 timer siden): Men i alle dager? Er du så enkelt møblert at du virkelig tror på disse teoriene dine? Anonymkode: 364cd...127 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Er du så begrenset? Anonymkode: 2b5fa...007 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Når du trodde du hadde lest det meste. For noe tull. Du tror ikke på dette selv, håper jeg. Anonymkode: 8966d...9f4 Mulig jeg er både dum og begrenset, men jeg klarer åpenbart å få trollene til å sprekke, åkke som 😌 Anonymkode: e44ba...d66
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #24 Skrevet 10 timer siden Herregud så teite "diskusjoner" det er her Anonymkode: 97916...a7c
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #25 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Mulig jeg er både dum og begrenset, men jeg klarer åpenbart å få trollene til å sprekke, åkke som 😌 Anonymkode: e44ba...d66 Dette misforstår du også. Det er jo du som er trollet. Anonymkode: c89c8...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå