GÃ¥ til innhold

Fisk fisk fisk 🎣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden spør; Kan gamle damer gå med klær som passer unge kvinner?

Og hver gang noen svarer nei, så blir de kjeftet på og det blir antyder at de shamer.

Nei.

Spørsmålet i seg selv er shaming.

Dere hadde aldri spurt om dette hvis det ikke var fordi dere selv tenkte at gamle damer ikke kler de samme klærne som unge kvinner.

Vi andre ville antageligvis ikke spurt om noe sånt en gang.

Anonymkode: a4c50...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Himmel som du sutrer 😂

Anonymkode: c9f04...69a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Himmel som du sutrer 😂

Det går bra.

Jeg går i det minste med de klærne jeg vil, uavhengig hvor gammel jeg er, og behøver ikke spørre internett om bekreftelser. 

Skrevet

Jeg jeg som gikk inn på denne tråden siden jeg trodde det var en tråd om inspirasjon til fiskemiddager.

Vi skal forresten har torsk i curry til middag i dag

Anonymkode: a098c...942

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg jeg som gikk inn på denne tråden siden jeg trodde det var en tråd om inspirasjon til fiskemiddager.

Vi skal forresten har torsk i curry til middag i dag

OMG, jeg digger denne utviklingen i tråden, hilsen HI.

Det hørtes helt fantastisk ut, torsk er helt fantastisk og curry er yum! Hvilke grønnsaker bruker dere til?

Her går det mest i rosa fisk (ørret) og grønne grønnsaker (erter, bønner) så jeg kan behøve litt inspirasjon til hvit fisk.

Fortell gjerne også hvordan dere tilbereder fisken, fisker selv, kjøper fersk eller frosset. 

Skrevet

Slapp av, hi. En dag blir du voksen og har du skikkelig flaks og en bratt utvikling kan det hende noen bryr seg om det du sier.

Skrevet
sug lut skrev (1 minutt siden):

Slapp av, hi. En dag blir du voksen og har du skikkelig flaks og en bratt utvikling kan det hende noen bryr seg om det du sier.

Hehe, ja, hvis det du beskriver her hadde skjedd med deg så hadde det jo vært verdt å skrive bok om og ta lærdom av. Men får en følelse at det ikke har det…

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

og behøver ikke spørre internett om bekreftelser. 

Sier den som blr aå opprørt over det at hun måtte lage en egen tråd for å sutre om det i 🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Sier den som blr aå opprørt over det at hun måtte lage en egen tråd for å sutre om det i 🤣

Ja, jeg ser ikke vits med å avspore alle tråder med krangel. Kan heller ta diskusjonen i en egen tråd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

OMG, jeg digger denne utviklingen i tråden, hilsen HI.

Det hørtes helt fantastisk ut, torsk er helt fantastisk og curry er yum! Hvilke grønnsaker bruker dere til?

Her går det mest i rosa fisk (ørret) og grønne grønnsaker (erter, bønner) så jeg kan behøve litt inspirasjon til hvit fisk.

Fortell gjerne også hvordan dere tilbereder fisken, fisker selv, kjøper fersk eller frosset. 

Er denne:
https://www.godfisk.no/oppskrifter/torsk/torskepanne/

Bruker frossen fisk som jeg har tint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...