Anonym bruker Skrevet 5. februar #1 Skrevet 5. februar Hvordan klarer de det med god samvittighet? Er ikke det utnyttelse ? Anonymkode: 4918a...e80
Anonym bruker Skrevet 5. februar #2 Skrevet 5. februar Hva med kvinner som lar seg holde varm, er ikke de veldig dumme? Anonymkode: a48d6...2f6
Anonym bruker Skrevet 5. februar #4 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva med kvinner som lar seg holde varm, er ikke de veldig dumme? Anonymkode: a48d6...2f6 Kanskje det... 🤷🏻♀️ Anonymkode: 4918a...e80
Anonym bruker Skrevet 5. februar #5 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei. Anonymkode: fa710...eb8 Nei til hva? Anonymkode: 4918a...e80
Anonym bruker Skrevet 5. februar #6 Skrevet 5. februar Mannen min holder meg varm hele tiden han. Fryser jeg kommer han med ullsokker, et teppe, en kanne te eller lignende. Ser virkelig ikke noe galt i det.... Anonymkode: 899a1...297
Anonym bruker Skrevet 5. februar #7 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Mannen min holder meg varm hele tiden han. Fryser jeg kommer han med ullsokker, et teppe, en kanne te eller lignende. Ser virkelig ikke noe galt i det.... Anonymkode: 899a1...297 Det hørtes koselig ut. Og du føler deg ikke dum? Anonymkode: 4918a...e80
Anonym bruker Skrevet 5. februar #8 Skrevet 5. februar Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det hørtes koselig ut. Og du føler deg ikke dum? Anonymkode: 4918a...e80 Og hvorfor mener du at jeg skal føle meg dum? Fordi jeg svarer på hva HI skriver, og ikke hva HI egentlig mener? Anonymkode: 899a1...297
Anonym bruker Skrevet 5. februar #9 Skrevet 5. februar Hva er utnytteløse ved at mannen avarmer meg? Er da koselig å deilig synes jeg Anonymkode: f7ca3...8db
Anonym bruker Skrevet 6. februar #10 Skrevet 6. februar Best å holde seg unna slike folk. De forandrer seg ALDRI. De blir bare verre. Så hold deg langt unna. 💜 Anonymkode: 9d646...fe5
Anonym bruker Skrevet 6. februar #11 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Best å holde seg unna slike folk. De forandrer seg ALDRI. De blir bare verre. Så hold deg langt unna. 💜 Anonymkode: 9d646...fe5 "Jeg kan fikse han" Anonymkode: 80d9a...61f
Anonym bruker Skrevet 6. februar #12 Skrevet 6. februar Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hva er utnytteløse ved at mannen avarmer meg? Er da koselig å deilig synes jeg Anonymkode: f7ca3...8db Synes du anonym …297 var så morsom at du tenkte du skulle gjenta spøken…? Anonymkode: 1a0ff...b61
Anonym bruker Skrevet 6. februar #13 Skrevet 6. februar Egentlig elsker de kvinnene de holder varme, og etter lang tid med mange skuffelser pleier de å endre modus operandi fullstendig og fri/forlate kona for elskerinna. Det er bare å holde ut! Var det svaret du har ønsket deg? Anonymkode: ccb40...6dd
Anonym bruker Skrevet 7. februar #14 Skrevet 7. februar Anonym bruker skrev (På 6.2.2026 den 13.17): Synes du anonym …297 var så morsom at du tenkte du skulle gjenta spøken…? Anonymkode: 1a0ff...b61 Alltid noen som gjentar ord, vendinger, poenger, etc, rett etter noen andre har kommet med disse. Må si jeg funderer litt på hva som skjer i de tilfellene der, om de tror innleggene er deres egne tanker, som ikke enda er skrevet ned… Anonymkode: 15377...434
Anonym bruker Skrevet 7. februar #15 Skrevet 7. februar Anonym bruker skrev (På 5.2.2026 den 12.07): Hvordan klarer de det med god samvittighet? Er ikke det utnyttelse ? Anonymkode: 4918a...e80 For å svare på spørsmålet så nei, det de ikke utnyttelse mer enn hva kvinner lar seg utnytte. Det er jo bare å gå videre hvis man ønsker forpliktelser og mennene ikke er villig til det eller i praksis ikke gjør det. Anonymkode: 15377...434
Anonym bruker Skrevet 8. februar #16 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (8 timer siden): Alltid noen som gjentar ord, vendinger, poenger, etc, rett etter noen andre har kommet med disse. Må si jeg funderer litt på hva som skjer i de tilfellene der, om de tror innleggene er deres egne tanker, som ikke enda er skrevet ned… Anonymkode: 15377...434 Du gjør jo akkurat det samme nå når du gjentar, og mansplainer, …b61 sitt poeng. Anonymkode: 02f17...445
Anonym bruker Skrevet 8. februar #17 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Du gjør jo akkurat det samme nå når du gjentar, og mansplainer, …b61 sitt poeng. Anonymkode: 02f17...445 Nei, jeg svarte b61, slik jeg nå svarer 445 Er det dette som er årsaken? At man ikke vet forskjell på imitasjon og kommunikasjon? Anonymkode: 15377...434
Anonym bruker Skrevet 8. februar #18 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg svarte b61, slik jeg nå svarer 445 Er det dette som er årsaken? At man ikke vet forskjell på imitasjon og kommunikasjon? Anonymkode: 15377...434 Jeg skjønner at du ikke vet forskjellen, og det kan godt være der årsaken er. Men nå har du fått akkurat denne saken forklart for deg, så kanskje du kan ta lærdom av det. Anonymkode: 02f17...445
Anonym bruker Skrevet 8. februar #19 Skrevet 8. februar Anonym bruker skrev (17 timer siden): Alltid noen som gjentar ord, vendinger, poenger, etc, rett etter noen andre har kommet med disse. Må si jeg funderer litt på hva som skjer i de tilfellene der, om de tror innleggene er deres egne tanker, som ikke enda er skrevet ned… Anonymkode: 15377...434 Veldig spesielt å demonstrere så tydelig at man er totalt uten evne til å tolke språklige bilder, og i tillegg virke så fornøyd med seg selv 🤭 Anonymkode: 1a0ff...b61
Anonym bruker Skrevet 12. februar #20 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (På 7.2.2026 den 22.41): For å svare på spørsmålet så nei, det de ikke utnyttelse mer enn hva kvinner lar seg utnytte. Det er jo bare å gå videre hvis man ønsker forpliktelser og mennene ikke er villig til det eller i praksis ikke gjør det. Anonymkode: 15377...434 Ja. Men hvis mannen bevisst gir håp og sender signaler som kan bety at han vil noe mer. Anonymkode: 4918a...e80
Anonym bruker Skrevet 12. februar #21 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Ja. Men hvis mannen bevisst gir håp og sender signaler som kan bety at han vil noe mer. Anonymkode: 4918a...e80 Hva da, liksom? Endrer det noe? Nei. Hvis man er kvinne og vil noe mer enn bare å flørte, så sier man det og så er mannen med på notene eller ikke*, og er han ikke det, så må man selv ta ansvar for at man ikke går, og for at man lar han tvinne en rundt fingeren. *= her er det formelen «hell yeah, or no» som gjelder Anonymkode: 15377...434
Anonym bruker Skrevet 12. februar #22 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (På 5.2.2026 den 13.04): Hva med kvinner som lar seg holde varm, er ikke de veldig dumme? Anonymkode: a48d6...2f6 Det er sånn kriminelle tenker 🙂 Anonymkode: 93bae...7ef
Anonym bruker Skrevet 12. februar #23 Skrevet 12. februar Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Det er sånn kriminelle tenker 🙂 Anonymkode: 93bae...7ef Den må du nesten forklare. Anonymkode: 1a0ff...b61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå