Anonym bruker Skrevet onsdag kl 01:56 #1 Skrevet onsdag kl 01:56 Kjenner jeg blir uvel av å se på nett disse dager. Det er raseri, mobbing, overdrivelser og det har tatt fullstendig over med trakassering mot både MM og sønnen. Han er ikke dømt i domstolene, men dømt av folket. Media er som blodtørste hunder og til og med politiet lekker info til pressen. Hvordan kan media og nett mobberne gå så langt? Det er dobbeltmoral alle veier. Han er ikke en del av kongehuset, han er en vanlig mann sier de. Er vanlige menn gnidd ut i media og skrevet bøker om med 200 pressefolk etter seg? Jeg er stygt redd for at han eller mora kommer til å ende opp som Ari Behns skjebne. Jeg vet ikke hva Marius har gjort eller ei. Det er opp til retten å avgjøre. Ikke meg. De som hetser er voksne (forskrudde) folk. Moren er alvorlig syk, har en sønn som står i dette media presset, og så Epstein filene på toppen. Skal mye til å overleve noe sånt. Fy så mange slemme folk der ute Anonymkode: 38224...0b9
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 04:04 #2 Skrevet onsdag kl 04:04 Jeg er enig med deg. Det er en heksejakt uten sidestykke og jeg er bekymret for en syk mor som står i sitt livs mareritt. Hun har gjort noe utrolig dumt, men hun har ikke brutt noen lov, meg bekjent. Marius sine handlinger må adresseres og straffes, men der også er medietrykket uten sidestykke. Folk gasser seg og nyter å se ‘eliten’ svi. Det gjør meg kvalm og uvel. Anonymkode: 48895...ae5
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:13 #3 Skrevet onsdag kl 05:13 Begge har jo tatt et valg om å missbruke sine privilegier så hva mer kan man forvente? Han har jo gjennom flere år valgt å bruke sin knytnkng til kongefamilien på verst mulig måte. Han har fått flere sjanser enn 'vanlige' folk, f.eks. når han ble tatt for narkotikabruk på en festival. Mette Marit kunne ha blitt venner med hvem som helst, men velger Epstein? Hallo? Og fortsetter kontakten selv etter at hun har googlet han. Anonymkode: d472d...b0f
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 06:52 #4 Skrevet onsdag kl 06:52 De viser særdeles dårlig dømmekraft. Nå har Marius tatt bilder og filmer av det meste , så han skyld er rimelig klar uavhengig om hvordan straff han får. At han skal sone det forstår alle Anonymkode: 497aa...d99
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:26 #5 Skrevet onsdag kl 07:26 Beklager altså, men dette er ikke mobbing. Det er helt på sin plass og mediedekningen grenser til snill med tanke på alvorlighetsgraden. I domstolene skal en regnes som uskyldig til en er dømt, det er ikke en pekefinger en kan rette til samfunnet og mediene. Gjør en det fortsetter vi i sporet der handlingene til folk i posisjon ikke har konsekvenser. Anonymkode: d6eb3...559
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:31 #6 Skrevet onsdag kl 07:31 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kjenner jeg blir uvel av å se på nett disse dager. Det er raseri, mobbing, overdrivelser og det har tatt fullstendig over med trakassering mot både MM og sønnen. Han er ikke dømt i domstolene, men dømt av folket. Media er som blodtørste hunder og til og med politiet lekker info til pressen. Hvordan kan media og nett mobberne gå så langt? Det er dobbeltmoral alle veier. Han er ikke en del av kongehuset, han er en vanlig mann sier de. Er vanlige menn gnidd ut i media og skrevet bøker om med 200 pressefolk etter seg? Jeg er stygt redd for at han eller mora kommer til å ende opp som Ari Behns skjebne. Jeg vet ikke hva Marius har gjort eller ei. Det er opp til retten å avgjøre. Ikke meg. De som hetser er voksne (forskrudde) folk. Moren er alvorlig syk, har en sønn som står i dette media presset, og så Epstein filene på toppen. Skal mye til å overleve noe sånt. Fy så mange slemme folk der ute Anonymkode: 38224...0b9 Du mener ikke seriøst at du tror han er uskyldig?? Han har jo tilstått en del av det og stort sett resten har han jo dokumentert på kamera. Bare det å ha katalogiserte bilder av jenter er jo ugreit. Han er er en offentlig person. Han utnytter at han er det når det gagner ham, det er vi som betaler for kokainen hans og alt annet han bruker penger på, nettopp fordi han er sønn til kronprinsessen. Da kan han ikke surve fordi han får uønsket oppmerksomhet for gjentatte lovbrudd han selv utfører???? Anonymkode: eff73...2d6
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 10:54 #7 Skrevet onsdag kl 10:54 Helt enig med deg HI. Hva skjedde med å være uskyldig til det motsatte er bevist?? Anonymkode: 4c6ae...c30
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 11:00 #8 Skrevet onsdag kl 11:00 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helt enig med deg HI. Hva skjedde med å være uskyldig til det motsatte er bevist?? Anonymkode: 4c6ae...c30 Han er jo uskyldig inntil det motsatte er bevist. Det er derfor det foregår en… trommevirvel… RETTSSAK nå. Du vet, en sånn rettslig prosess som samtlige som blir tiltalt for en kriminell handling, skal gjennom. Anonymkode: 052f0...4f7
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:32 #9 Skrevet onsdag kl 18:32 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Han er jo uskyldig inntil det motsatte er bevist. Det er derfor det foregår en… trommevirvel… RETTSSAK nå. Du vet, en sånn rettslig prosess som samtlige som blir tiltalt for en kriminell handling, skal gjennom. Anonymkode: 052f0...4f7 Han er alt forhåndsdømt i media Anonymkode: 4c6ae...c30
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:37 #10 Skrevet onsdag kl 18:37 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Han er alt forhåndsdømt i media Anonymkode: 4c6ae...c30 Han gjør jo null for å endre inntrykket folk har av han da. Anonymkode: 53b73...157
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 20:01 #11 Skrevet onsdag kl 20:01 Anonym bruker skrev (1 time siden): Han er alt forhåndsdømt i media Anonymkode: 4c6ae...c30 På ingen måte. Media har utelukkende referert til fakta i saken. Anonymkode: 052f0...4f7
Anonym bruker Skrevet i går, 04:21 #12 Skrevet i går, 04:21 Enig med deg HI. Blir kvalm. Anonymkode: 5cb2f...765
prekæs Skrevet i går, 05:26 #13 Skrevet i går, 05:26 Ingen som har problemer med å forstå hva MM står i. Samtidig er valg tatt som ødelegger mye for omdømme. Hvem som helst som hadde valgt å omgås overgripere og halliker, hadde havnet i samme kategori. Men det forventes at kongelige holder tungen rettere i munnen enn vanlige folk. Uansett. Tipper de fleste av oss dødelige, vanlige, hadde valgt bort sånne personer umiddelbart.
Anonym bruker Skrevet i går, 05:27 #14 Skrevet i går, 05:27 Anonym bruker skrev (9 timer siden): På ingen måte. Media har utelukkende referert til fakta i saken. Anonymkode: 052f0...4f7 Politiet har lekket info til pressen etter avhør. Det nekter de på. Kanskje VG har brutt seg inn på politiets datafiler da? Særlig.. Fakta? Hva vet du om hva som er fakta? Dette er alvorlige anklagelser. Hva som står i media er en ting, men åpne kommentarfelt til alle idiotene der ute er jo å ikke greit. Å hetse og mobbe på nett er jo ikke liv, kanskje de som mobber kan bli pågrepet også. Blir jo det i andre saker. Nek media har ikke utelukkende referert til. Det har stått titusen artikler og du har ikke lest alle. Hør hva som blir sagt i rettsaken. Hva jeg tror om hva som er skjedd spiller ingen Rolle. Jeg vil at hans rettssikkerhet skal ivaretas på lik linje med alle. Nå er det et fåtall som får dette medie kjøret med 200 journalister og full dekning i media der en må fortelle om sexlivet sitt. Det hadde ingen tålt. Anonymkode: 38224...0b9
Anonym bruker Skrevet i går, 05:29 #15 Skrevet i går, 05:29 prekæs skrev (1 minutt siden): Ingen som har problemer med å forstå hva MM står i. Samtidig er valg tatt som ødelegger mye for omdømme. Hvem som helst som hadde valgt å omgås overgripere og halliker, hadde havnet i samme kategori. Men det forventes at kongelige holder tungen rettere i munnen enn vanlige folk. Uansett. Tipper de fleste av oss dødelige, vanlige, hadde valgt bort sånne personer umiddelbart. Enig med deg. Men så er de ikke overmennesker de heller. De kjeder seg dønn i slike kjedelige kongelige bryllup. Bare at hun delte det med en venn ble krise. Vi andre kan dele at vi er både lei og kjeder oss. Anonymkode: 38224...0b9
Anonym bruker Skrevet i går, 05:40 #16 Skrevet i går, 05:40 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Enig med deg. Men så er de ikke overmennesker de heller. De kjeder seg dønn i slike kjedelige kongelige bryllup. Bare at hun delte det med en venn ble krise. Vi andre kan dele at vi er både lei og kjeder oss. Anonymkode: 38224...0b9 Det er hvem vennen var og den flørtete undertonen som er krise, ikke at hun skrev at hun kjedet seg. Anonymkode: d6eb3...559
Anonym bruker Skrevet i går, 05:46 #17 Skrevet i går, 05:46 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Politiet har lekket info til pressen etter avhør. Det nekter de på. Kanskje VG har brutt seg inn på politiets datafiler da? Særlig.. Fakta? Hva vet du om hva som er fakta? Dette er alvorlige anklagelser. Hva som står i media er en ting, men åpne kommentarfelt til alle idiotene der ute er jo å ikke greit. Å hetse og mobbe på nett er jo ikke liv, kanskje de som mobber kan bli pågrepet også. Blir jo det i andre saker. Nek media har ikke utelukkende referert til. Det har stått titusen artikler og du har ikke lest alle. Hør hva som blir sagt i rettsaken. Hva jeg tror om hva som er skjedd spiller ingen Rolle. Jeg vil at hans rettssikkerhet skal ivaretas på lik linje med alle. Nå er det et fåtall som får dette medie kjøret med 200 journalister og full dekning i media der en må fortelle om sexlivet sitt. Det hadde ingen tålt. Anonymkode: 38224...0b9 Da kan jeg trøste deg med at rettssikkerheten til Marius er godt ivaretatt. Han blir behandlet som en hvilken som helst annen tiltalt i en straffesak. Han skal dømmes på bevisenes stilling. Marius var til og med så heldig at han fikk ekstra oppfølging av politiet da de skjønte han var på skråplanet. Han fikk til og med veiledning og en advarsel. Han har all verdens ressurser, i motsetning til oss vanlige borgere. Anonymkode: 052f0...4f7
Anonym bruker Skrevet i går, 07:23 #18 Skrevet i går, 07:23 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Han er alt forhåndsdømt i media Anonymkode: 4c6ae...c30 Og helgen før rettssaken klinker han til og truer med kniv og bryter besøksforbudet. Dakkar liiiiten! Han benytter sin «stilling» når det gagner han og sutrer når det ubehagelige kommer. Du kan ikke dukke opp i serier (han er med i Skam) og premierer og samtidig påberope deg å være unntatt offentligheten. Når det gjelder kronprinsessen så har hun utvist en forbløffende mangel på dømmekraft. Hjelpes! Anonymkode: 8e1b8...d8e
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #19 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Og helgen før rettssaken klinker han til og truer med kniv og bryter besøksforbudet. Dakkar liiiiten! Han benytter sin «stilling» når det gagner han og sutrer når det ubehagelige kommer. Du kan ikke dukke opp i serier (han er med i Skam) og premierer og samtidig påberope deg å være unntatt offentligheten. Når det gjelder kronprinsessen så har hun utvist en forbløffende mangel på dømmekraft. Hjelpes! Anonymkode: 8e1b8...d8e Hva gjorde jenta i hans bopel? Anonymkode: 38224...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå