Anonym bruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Bootcut jeans blir så veldig våte nå og ikke noe fint å putte de inn i sko og boots synes jeg. Bruker fortsatt de mest, men har faktisk brukt skinny siste dagene. Hva bruker dere nå? Anonymkode: 21590...27d
Anonym bruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Bretter opp nederkant til og fra jobb så den er tørr når jeg kommer frem. Anonymkode: af4a1...52b
Anonym bruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Bruker olabukse/dongeribukse når det er vinter, ja... Anonymkode: a4ca2...864
Anonym bruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Ja, ved behov så bruker jeg bukseklemmer på. Sånne man kan bruke når man sykler for å ikke få buksa inn i kjedet. Sånn som dette, bare mine har ikke refleks, de er helt blanke. Utrolig praktiske. https://www.sykkelpikene.no/oxc/112608/oxc-buksespenne-gul-refleks-2-stk Anonymkode: 4f708...d95
Anonym bruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar Har aldri hatt dongeri nedi skoene i hele mitt liv tror jeg... Bruker boot cut hele året Anonymkode: b208d...535
Anonym bruker Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar Bruker det året rundt. I masse snøvær, vind og kulde trer jeg en utebukse over olabuksa Anonymkode: 4795b...451
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:46 #7 Skrevet torsdag kl 20:46 Bruk heller denne tråden. Anonymkode: b55cc...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå