Anonym bruker Skrevet mandag kl 13:08 #1 Skrevet mandag kl 13:08 Altså... er dette nye greier? Han fortsetter bare han? Han er vel vant og opplært til at alt er lov for slike som ham. Mamma redder ham alltid, og han ser jo hva hun gar drevet med. Det er jo ikke håp for ham, han er jo godt voksen nå, og tiltross for stormen han står i pga alt han har gjort er det ingen anger eller skam, bare meg meg meg... Det verste er jo at han sikkert slipper billig unna også, for i Norge tør man jo ikke kalle en spade en spade. Nå er det nok fra den familien der. Haakon må hive ut disse folkene fra kongelig boliger, ellers må han også dra. Dette er jo helt hinsides. Hvis dette de to gar gjort ikke fører til store konsekvenser hvorfor skal abdre straffes da? Anonymkode: 157a1...f00
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:07 #2 Skrevet mandag kl 14:07 Han er tydelig en farlig mann uten respekt for noe som heslt, men han får nok bare et klaps på fingrene. Anonymkode: f42be...0dc
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:21 #3 Skrevet mandag kl 14:21 Håper virkelig ikke MM og sønnen blir det som fører til det norske monarkiets undergang Anonymkode: 2a241...d4d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:33 #4 Skrevet mandag kl 14:33 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså... er dette nye greier? Han fortsetter bare han? Han er vel vant og opplært til at alt er lov for slike som ham. Mamma redder ham alltid, og han ser jo hva hun gar drevet med. Det er jo ikke håp for ham, han er jo godt voksen nå, og tiltross for stormen han står i pga alt han har gjort er det ingen anger eller skam, bare meg meg meg... Det verste er jo at han sikkert slipper billig unna også, for i Norge tør man jo ikke kalle en spade en spade. Nå er det nok fra den familien der. Haakon må hive ut disse folkene fra kongelig boliger, ellers må han også dra. Dette er jo helt hinsides. Hvis dette de to gar gjort ikke fører til store konsekvenser hvorfor skal abdre straffes da? Anonymkode: 157a1...f00 Hva kaller man en spade for i Norge? Anonymkode: bcc1b...0b4
Anonym bruker Skrevet mandag kl 14:33 #5 Skrevet mandag kl 14:33 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Han er tydelig en farlig mann uten respekt for noe som heslt, men han får nok bare et klaps på fingrene. Anonymkode: f42be...0dc Du vet at han skal gjennom en syv ukers rettssak? Anonymkode: bcc1b...0b4
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:16 #6 Skrevet mandag kl 15:16 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Du vet at han skal gjennom en syv ukers rettssak? Anonymkode: bcc1b...0b4 Kan du ikke heller si det du vil si... Anonymkode: f42be...0dc
Anonym bruker Skrevet mandag kl 17:30 #7 Skrevet mandag kl 17:30 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kan du ikke heller si det du vil si... Anonymkode: f42be...0dc Jeg trodde det var implisitt, men jeg kan si det med rene ord. Han skal gjennom en rettssak hvor anklagene blir vurdert og sjansen for at han får en klaps på hånden hvis han blir dømt skyldig er ikke-eksisterende. Jeg håper ting ble klarere for deg nå. Anonymkode: bcc1b...0b4
Anonym bruker Skrevet mandag kl 21:58 #8 Skrevet mandag kl 21:58 Hvorfor i alle dager sender de han på sykehuset? Er ikke fengsel det rette stedet? Anonymkode: 4f895...11f
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:12 #9 Skrevet mandag kl 22:12 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor i alle dager sender de han på sykehuset? Er ikke fengsel det rette stedet? Anonymkode: 4f895...11f Det kommer jo an på hvor psykisk syk han er. Anonymkode: fb307...4f9
Rhapsody in blue Skrevet mandag kl 22:28 #10 Skrevet mandag kl 22:28 (endret) Han slipper ikke ut igjen før dommen blir klar, og om han får 10 års fengsel, så er han ikke tilbake før han har sonet ferdig, eller får permisjon. Endret mandag kl 22:30 av Rhapsody in blue Skrivefeil
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:23 #11 Skrevet tirsdag kl 07:23 I svenske medier sier de at han har truet vitner i kommende rettssak med kniv i helga, er det bare rykter? Hvorfor sier de det i Sverige når vi ikke har hørt noe om det her? Anonymkode: fb307...4f9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:47 #12 Skrevet tirsdag kl 08:47 Anonym bruker skrev (1 time siden): I svenske medier sier de at han har truet vitner i kommende rettssak med kniv i helga, er det bare rykter? Hvorfor sier de det i Sverige når vi ikke har hørt noe om det her? Anonymkode: fb307...4f9 https://www.vg.no/nyheter/i/7p5gxB/oslo-tingrett-vil-fengsle-av-marius-borg-hoeiby Anonymkode: 80015...125
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 08:57 #13 Skrevet tirsdag kl 08:57 "Dagbladet får opplyst at Høiby, etter å ha blitt konfrontert med videomaterialet i politiavhør, ikke er uenig i at kvinnen sover på videoen - men hevder at et tidligere samtykke er gjeldende." Altså, han mener at om noen har gitt samtykke en gang så bare gjelder det selv om personen sover osv? Anonymkode: 157a1...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå