Gå til innhold

Flytte ? Innspill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en tomannsbolig, 1 år gammelt. Men jeg føler at det er for lite. Ingen boder. Stue og kjøkken i et. Må ha stor pult midt i stuen for hjemmekontor. Ingen hage, bare en altan. Byggefelt og alle hater katten vår.

Nå vurderer jeg å flytte noen km. Til en enebolig. Med garasje. Masse oppbevaring. Separat stue og kjøkken. Er mulig å få to stuer. Stor hage. (Gress og terrasse) stort friområde rundt. Samtidig ikke øde. Sprett bebyggelse. 

Men så er det 25 år... må beregne oppussing/vedlikehold etterhvert. Det er heller ingen radonsperre. 

Anonymkode: f5ec1...8c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 år gammelt og ingen bod?? Boliger skal ha bod, enten inne eller sportsbod ute, for å bli godkjent.

Hadde ikke byttet ut noe som har 1 år gammelt for å kjøpe en eldre enebolig, med vedlikehold, plen og alt arbeid som hører med. 

(bor også i tomannsbolig - med plen, som jeg gjerne skulle vært foruten)

Anonymkode: 1f4cf...709

Skrevet

En annen grunn til at jeg vurderer å flytte er fordi da kommer jeg nærmere familien. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

1 år gammelt og ingen bod?? Boliger skal ha bod, enten inne eller sportsbod ute, for å bli godkjent.

Hadde ikke byttet ut noe som har 1 år gammelt for å kjøpe en eldre enebolig, med vedlikehold, plen og alt arbeid som hører med. 

(bor også i tomannsbolig - med plen, som jeg gjerne skulle vært foruten)

Anonymkode: 1f4cf...709

Jeg har en teknisk bod. Men den har varmtvannsbereder, el skap, ventilasjon osv osv. 

Skrevet

Har du barn? 

Anonymkode: 7901f...057

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Har du barn? 

Anonymkode: 7901f...057

Ja. Derfor jeg vurderer å flytte. For å hjelpe de

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja. Derfor jeg vurderer å flytte. For å hjelpe de

For å hjelpe de .. til hva? 

Anonymkode: 503dd...686

Skrevet

Høre ut som du vil flytte. Da flytter du😎🎉.

Anonymkode: ad6cd...8ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Høre ut som du vil flytte. Da flytter du😎🎉.

Anonymkode: ad6cd...8ed

Takk ❤️ tror det ordner seg 

Skrevet

Hvorfor tenkte du ikke på disse tingene før du flyttet inn for kun (maksimalt) ETT år siden?

Anonymkode: 62910...068

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tenkte du ikke på disse tingene før du flyttet inn for kun (maksimalt) ETT år siden?

Anonymkode: 62910...068

Fordi det hastet med å finne en plass å bo. Og det er vanskelig å vite på forhånd hvordan det er å bo en plass. 

Skrevet

Det er åpenbart at du vil flytte, hi. Bare flytt. Du trenger ikke godkjenning fra den gjengen her inne. Lytt til deg selv 🧡

Anonymkode: 2bf21...db6

Skrevet

Hæ? Er det skjedd noe her? Ingen anonyme troll som arrogant har nevnt noe om nisse og lass? Du vil sikkert få høre det. Alltid noen som skal tro de høres så kloke ut ved å nevne de to tingene. Men enig med de andre her. Det høres ut som å flytte vil gjøre deg godt, som at det er noe du trenger.

Anonymkode: 6d0b3...fb7

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hæ? Er det skjedd noe her? Ingen anonyme troll som arrogant har nevnt noe om nisse og lass? Du vil sikkert få høre det. Alltid noen som skal tro de høres så kloke ut ved å nevne de to tingene. Men enig med de andre her. Det høres ut som å flytte vil gjøre deg godt, som at det er noe du trenger.

Anonymkode: 6d0b3...fb7

Takk. Ja, jeg vil. Og det hsr med det aktuelle huset og plasseringen å gjøre. Jeg håper jeg "får" det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...