Anonym bruker Skrevet mandag kl 07:39 #1 Skrevet mandag kl 07:39 Hvilke sminkefjerner bruker dere? Anonymkode: f941f...a28
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:17 #2 Skrevet mandag kl 15:17 Jeg bruker dobbeltrens alltid. Dvs først en oljerens som løser opp alt av sminke og smuss, så en skummende rens etterpå. Nå bruker jeg to fra ZO, men ellers pleier jeg å bruke clinique. Anonymkode: 0cbe1...91d
Anonym bruker Skrevet mandag kl 15:20 #3 Skrevet mandag kl 15:20 Vendela sin sminkefjerner Anonymkode: 5345b...15b
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:18 #4 Skrevet tirsdag kl 11:18 Øyesminke fjerner jeg med Spenol. Anonymkode: bba4b...355
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:20 #5 Skrevet tirsdag kl 11:20 Nivea, den uten olje. Uten sammenlikning den beste og mest skånsomme. Anonymkode: 6d456...c26
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:23 #6 Skrevet tirsdag kl 11:23 lancome, alltid lancome Anonymkode: 691ef...e4f
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 11:24 #7 Skrevet tirsdag kl 11:24 Jeg bruker serviettene fra First Price Anonymkode: 31a52...f69
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 23:45 #8 Skrevet tirsdag kl 23:45 I dusjen; Garnier Skin Active Vitamin C Brightening Cream Cleanser Ellers; Simple renseservietter Bruker ikke så mye sminke, så det blir mest for å få bort mascara. Anonymkode: d8be0...627
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 05:42 #9 Skrevet onsdag kl 05:42 Anonym bruker skrev (5 timer siden): I dusjen; Garnier Skin Active Vitamin C Brightening Cream Cleanser Ellers; Simple renseservietter Bruker ikke så mye sminke, så det blir mest for å få bort mascara. Anonymkode: d8be0...627 Man renser jo ikke bare for å få vekk sminke, men for å rense porene fra skitt og ting som tetter dem. Dette kommer selv om du ikke bruker sminke. Renseservietter er det verste for huden, det bare flytter møkka rundt. Anonymkode: 0cbe1...91d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 09:35 #10 Skrevet onsdag kl 09:35 Ikke overkompliser så mye. Finn noe som funker for deg. https://www.aftenposten.no/norge/i/ALXJx/leger-knuser-skjoennhetsmyter Anonymkode: bba4b...355
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 17:42 #11 Skrevet onsdag kl 17:42 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Man renser jo ikke bare for å få vekk sminke, men for å rense porene fra skitt og ting som tetter dem. Dette kommer selv om du ikke bruker sminke. Renseservietter er det verste for huden, det bare flytter møkka rundt. Anonymkode: 0cbe1...91d Da bruker man ikke sminkefjerner, men ansiktsvask da vet du. Anonymkode: d8be0...627
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:19 #12 Skrevet onsdag kl 18:19 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Da bruker man ikke sminkefjerner, men ansiktsvask da vet du. Anonymkode: d8be0...627 En god en gjør begge deler da vet du. Anonymkode: 0cbe1...91d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:42 #13 Skrevet onsdag kl 18:42 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): En god en gjør begge deler da vet du. Anonymkode: 0cbe1...91d Ja, fortell det til denne brukeren her; Anonym bruker skrev (På 2.2.2026 den 16.17): Jeg bruker dobbeltrens alltid. Dvs først en oljerens som løser opp alt av sminke og smuss, så en skummende rens etterpå. Nå bruker jeg to fra ZO, men ellers pleier jeg å bruke clinique. Anonymkode: 0cbe1...91d Åneiii, det var visst deg selv! Hvem skulle trodd… 😒 Anonymkode: d8be0...627
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 18:47 #14 Skrevet onsdag kl 18:47 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, fortell det til denne brukeren her; Åneiii, det var visst deg selv! Hvem skulle trodd… 😒 Anonymkode: d8be0...627 Ja, jeg bruker dobbeltrens, men det finnes selvsagt renser som fjerner begge deler. Jeg mener imidlertid at dobbeltrens er det mest effektive hvis man vil ha en plettfri hud med små porer. Anonymkode: 0cbe1...91d
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:15 #15 Skrevet onsdag kl 19:15 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Ja, jeg bruker dobbeltrens, men det finnes selvsagt renser som fjerner begge deler. Jeg mener imidlertid at dobbeltrens er det mest effektive hvis man vil ha en plettfri hud med små porer. Anonymkode: 0cbe1...91d Helt i orden, du. Men som du sikkert fanget opp allerede i mitt første innlegg, så dreier ikke mitt liv seg i så stor grad om slike ting. Anonymkode: d8be0...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå