Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater har lagret meg som *arbeidsgiver*navnet mitt*. 

Altså f.eks: Nav-Marie. 

Jeg syns det svei litt 🙈 overreagerer jeg?

Anonymkode: ade63...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han kjenner mange med ditt navn? Men ja, det var rart! Hadde vært mer logisk å kalle deg Marie date. Med mindre han skulle møte deg utenfor jobben din da dere skulle på date og ville huske hvor det var 😂

Anonymkode: badd3...2a8

Skrevet

Jeg er gift og mannen har meg som navn og etternavn på tlf den dag idag😅

Anonymkode: 189cb...701

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg er gift og mannen har meg som navn og etternavn på tlf den dag idag😅

Det har jo alle nå for tida? For 20 år siden lagret vi folk med fornavn, men nå som man har hundrevis av kontakter og folk har moderne iPhoner, deles jo kontaktinfo og bilde av personen selv. Så mannen min og jeg har også lagret hverandre som fornavn etternavn. 

Anonymkode: fff5e...d2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det har jo alle nå for tida? For 20 år siden lagret vi folk med fornavn, men nå som man har hundrevis av kontakter og folk har moderne iPhoner, deles jo kontaktinfo og bilde av personen selv. Så mannen min og jeg har også lagret hverandre som fornavn etternavn. 

Det er helt greit. Men han har renamed meg. Syns det var litt vondt jeg. Og han kaller meg elskinne ovenfor vennene sine. Syns ikke det er noe godt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nei jeg har ikke faktisk ikke etternavnet på mine kontakter og ihvertfall ikke mannen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er helt greit. Men han har renamed meg. Syns det var litt vondt jeg. Og han kaller meg elskinne ovenfor vennene sine. Syns ikke det er noe godt. 

Men du dater ham jo bare…? Da er du jo strengt tatt elskerinna hans.

Anonymkode: 2c3d8...254

Skrevet

Hvorfor skal jeg ha en mening om det? Er ikke mitt problem... 

Anonymkode: a6c82...12f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Men du dater ham jo bare…? Da er du jo strengt tatt elskerinna hans.

Etter nesten 2 år

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Etter nesten 2 år

Men… enten så dater dere eller så er dere i et forpliktende forhold. Hvis dere ikke er i et forpliktendene forhold så er du jo daten/elskerinna hans.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men… enten så dater dere eller så er dere i et forpliktende forhold. Hvis dere ikke er i et forpliktendene forhold så er du jo daten/elskerinna hans.

Jeg skjønner det. Og det orker jeg ikke!  HI. 

Skrevet

Absolutt alle i min telefonliste er lagret med for- og etternavn. Mann, barn, mamma, sjefen, venner og kontakter. Trodde det var relativt vanlig. 

Anonymkode: 80090...295

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Absolutt alle i min telefonliste er lagret med for- og etternavn. Mann, barn, mamma, sjefen, venner og kontakter. Trodde det var relativt vanlig. 

Anonymkode: 80090...295

Jeg snakker om på snapchat 

Skrevet

Ungdommer skriver jo kjæresten ❤️ eller no i kontaktlista si, men mine kontakter har for- og etternavn. Å være NAV-Mari er omtrent som kommune-Bjørnar som Pørni har i serien. Litt rart, men trenger ikke være noe tegn på at han ikke bryr seg. 

Anonymkode: 57d3e...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...