Anonym bruker Skrevet 21 timer siden #26 Skrevet 21 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Og at det kiler i hjernen hennes... hun flørter jo som en forelsket 14 åring Anonymkode: abc86...0cd Lurer på hvor mye Haakon vet om samtalene, Anonymkode: efc20...59a
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #27 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Lurer på hvor mye Haakon vet om samtalene, Anonymkode: efc20...59a Haakon tok inn en kvinne med barn fra før. Slike menn har et eget kallenavn i dag. Slike menn setter ikke ned foten når kvinnen er utro. Anonymkode: 75190...86d
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #28 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Haakon tok inn en kvinne med barn fra før. Slike menn har et eget kallenavn i dag. Slike menn setter ikke ned foten når kvinnen er utro. Anonymkode: 75190...86d Det der er bare vås. Anonymkode: efc20...59a
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #29 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det der er bare vås. Anonymkode: efc20...59a Det er det vel ikke. Alle har visst hvordan den dama der var, helt fra start. Det har aldri vært noen grunn til å tro at hun magisk skulle være noe helt annet enn det hun fremsto som. Eller trodde du bryllupet involverte tryllepulver? Anonymkode: 6a010...5f5
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #30 Skrevet 19 timer siden Og det hun skreiv med utroskap og Paris, var det en invitasjon til å møte ham for utroskap i Paris? Jeg lurer på hvordan og hvor dette ender. Og til deg som skrev dette: Lurer på hvor mye Haakon vet om samtalene. Han får ihverftall vite det nå. Og det med å tapetsere Marius sin vegg med to nakne damer med surfebrett på 15 åringens rom? Vel, man begynner kanskje å skjønne hvorfor fyren er som han er. Jeg er rystet over det som kommer frem nå. Har spurt Chatgtp om hvor sannsynlig det er for at hun blir skilt nå. Det var visst bare 10 % sannsynlighet for det. De kongelige kan gjøre mer faenskap enn andre i et forhold, det er sikkert og visst. Tenk så flaut å få brettet ut alt dette nå - uka før Marius skal i retten. Jaja, Mette Marit skal visst reise bort, ifølge Haakon. Mette Marit synes ihvertfall det er flaut å ha hatt omgang med Epstein og føler sympati med ofrene......i den saken ihvertfall. Har aldri hørt henne si noe om sympati med menneskene i Marius saken. Og at hun plutselig i går ville uttale seg. Hatt mange år på å gjøre nettopp det. Forøvrig legger jeg merke til at hun ikke skriver punktum når hun avslutter en setning. Anonymkode: 17471...50e
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #31 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og det hun skreiv med utroskap og Paris, var det en invitasjon til å møte ham for utroskap i Paris? Jeg lurer på hvordan og hvor dette ender. Og til deg som skrev dette: Lurer på hvor mye Haakon vet om samtalene. Han får ihverftall vite det nå. Og det med å tapetsere Marius sin vegg med to nakne damer med surfebrett på 15 åringens rom? Vel, man begynner kanskje å skjønne hvorfor fyren er som han er. Jeg er rystet over det som kommer frem nå. Har spurt Chatgtp om hvor sannsynlig det er for at hun blir skilt nå. Det var visst bare 10 % sannsynlighet for det. De kongelige kan gjøre mer faenskap enn andre i et forhold, det er sikkert og visst. Tenk så flaut å få brettet ut alt dette nå - uka før Marius skal i retten. Jaja, Mette Marit skal visst reise bort, ifølge Haakon. Mette Marit synes ihvertfall det er flaut å ha hatt omgang med Epstein og føler sympati med ofrene......i den saken ihvertfall. Har aldri hørt henne si noe om sympati med menneskene i Marius saken. Og at hun plutselig i går ville uttale seg. Hatt mange år på å gjøre nettopp det. Forøvrig legger jeg merke til at hun ikke skriver punktum når hun avslutter en setning. Anonymkode: 17471...50e Hun synes vel det var flaut å bli tatt. Kontakten fortsatte hun jo med etter at hun visste hva han hadde gjort, så det var med vidåpne øyne. Stakars Haakon sier jeg, det lille jeg har lest er alene nok til skilsmisse synes jeg. Anonymkode: abc86...0cd
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #32 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er det vel ikke. Alle har visst hvordan den dama der var, helt fra start. Det har aldri vært noen grunn til å tro at hun magisk skulle være noe helt annet enn det hun fremsto som. Eller trodde du bryllupet involverte tryllepulver? Anonymkode: 6a010...5f5 Nå var det generaliseringen om menn som blir sammen med damer med barn fra før jeg reagerte på da...... Anonymkode: efc20...59a
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #33 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Nå var det generaliseringen om menn som blir sammen med damer med barn fra før jeg reagerte på da...... Anonymkode: efc20...59a Ja, og det var det jeg svarte på. Anonymkode: 6a010...5f5
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #34 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (15 timer siden): Ari Behn gjorde da ingenting galt. Jeg har forsvart Mette Marit mot mye kritikk og hatt svært vondt av henne mtp sønn og sykdom - men dette?? Det viser seg at hun har hatt tett vennskapelig kontakt med Epstein over flere år, også etter at hun googlet han og dermed er nødt til å vite hva han var dømt og hadde sonet for. Dette er en større skandale og krise for kongehuset enn Marius Borg Høiby, for i motsetning til han så ER kronprinsessen en del av kongefamilien. Det stakkars kongeparet vårt 💔 Men å trekke inn Marius handlinger i dette blir bare teit. Anonymkode: 2d380...250 Jeg har medfølelse med henne. Så sleip og sjarmerende psycho som JE var, så har han helt sikkert fått både henne og andre til å tro at han ble usyldig dømt Anonymkode: e4f80...88a
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #35 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Jeg har medfølelse med henne. Så sleip og sjarmerende psycho som JE var, så har han helt sikkert fått både henne og andre til å tro at han ble usyldig dømt Anonymkode: e4f80...88a Ja det er Mette Marit som er det egentlige offeret her. Du har helt rett i det. Stakkars stakkars Mette Marit! Stakkars! Anonymkode: 75190...86d
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #36 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg har medfølelse med henne. Så sleip og sjarmerende psycho som JE var, så har han helt sikkert fått både henne og andre til å tro at han ble usyldig dømt Anonymkode: e4f80...88a Men selv om det var tilfellet, hvorfor skulle hun legge seg etter og flørte med en amerikansk milliardær når hun er gift og kronprinsesse her? Uansett underliggende grunner så forsvares ikke det hun har gjort. Anonymkode: abc86...0cd
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #37 Skrevet 8 timer siden Litt tøff uke for kongehuset? Rettsaken mot Marius starter neste uke, de tråkket i salaten og inviterte den iranske ambassadøren på gallamiddag(men nå står det ikke så mye om det iranske regimet sitt folkemord i media så ser den glippen) og på toppen av det hele så dukker Mette Marit opp i enda flere Epstein filer. Anonymkode: f79f5...0ac
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #38 Skrevet 6 timer siden Hadde dette vært en politiker eller toppleder så ville hun jo gått av etter noe sånt som dette. Det er så drøyt det hun har skrevet med ham at jrg har ikke ord. Tydelig det er mye mer der. Mye internt der og tydelig at de også kommuniserer via andre kanaler, mailene er kanskje bare en bitteliten del. Hvis ikke dette får følger så mister jeg troen på Norge. Anonymkode: abc86...0cd
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #39 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hadde dette vært en politiker eller toppleder så ville hun jo gått av etter noe sånt som dette. Det er så drøyt det hun har skrevet med ham at jrg har ikke ord. Men igjen, vi har jo visst dette. De giftet seg vel omtrent ved årtusenskiftet, det var store problemer allerede da. Dere som tror mennesker kan endre seg og gjør det, dere har «overraskelser» stående i kø… Anonymkode: 6a010...5f5
Anonym bruker Skrevet 40 minutter siden #40 Skrevet 40 minutter siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ja det er Mette Marit som er det egentlige offeret her. Du har helt rett i det. Stakkars stakkars Mette Marit! Stakkars! Anonymkode: 75190...86d Det går helt fint både ha empati og sette krav. Det er synd på de fleste mennesker når hele livet rakner. Anonymkode: 2d380...250
Anonym bruker Skrevet 29 minutter siden #41 Skrevet 29 minutter siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det går helt fint både ha empati og sette krav. Det er synd på de fleste mennesker når hele livet rakner. Anonymkode: 2d380...250 Når det er uforskyldt så ja. Når det er selvskyldt så nei. Du synes synd på noen som må stå til svars for de konsekvenser som følger av hennes egne ugjerninger. Anonymkode: 75190...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå