Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Skal vi gjette hvor lang tid det tar før tråden er borte?

Isåfall så er jo det siden du har opprettet den i feil forum

Anonymkode: 3087f...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så hun har ikke reist så langt....

https://www.vg.no/nyheter/i/j0zJk9/kronprinsfamilien-besoekte-marius-borg-hoeiby-paa-sykehus

Jeg synes dette er skikkelig tonedøvt med alt som har skjedd

Anonymkode: efc20...59a

Uansett hva han har gjort så er han jo fortsatt sønn og bror. Klart de er glad i han og trenger å besøke både for hans og egen del. Man blir ikke mindre mor selv om man er en offentlig person. 

Anonymkode: 69390...525

Skrevet

Nå vet vi ikke hvilke av barna hennes hun introduserte for Epstein, men det er alvorlig i seg selv, at hun lot dem møte denne mannen. Kanskje Marius allerede som 15 åring visste hvem Epstein var og at mora godtok å ha JE som venn. Jeg forstår mer nå, og at MM sin moral er så lav at Marius er preget av dette. 

Anonymkode: 17471...50e

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nå vet vi ikke hvilke av barna hennes hun introduserte for Epstein, men det er alvorlig i seg selv, at hun lot dem møte denne mannen. Kanskje Marius allerede som 15 åring visste hvem Epstein var og at mora godtok å ha JE som venn. Jeg forstår mer nå, og at MM sin moral er så lav at Marius er preget av dette. 

Såklart henger dette sammen, mors holdninger, gener og oppførsel påvirker jo mye. Han har jo fått lov å holde på sim han vil, sponset til og med. Stakars marius kan jo ikke jobbe når han heller kan få penger... Og nå ser det ut til at de prøver løse problemet med lovbrudd med sykdom. De skal vel dra utilregnelig kortet. Alt etter at mor har løpt rundt å ryddet vekk bevis og presset vitner/ofre. Hjelp!

Anonymkode: abc86...0cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så hun har ikke reist så langt....

https://www.vg.no/nyheter/i/j0zJk9/kronprinsfamilien-besoekte-marius-borg-hoeiby-paa-sykehus

Jeg synes dette er skikkelig tonedøvt med alt som har skjedd

Anonymkode: efc20...59a

Han er fremdeles sønn og bror, og det er jo helt tydelig at det er en svært syk mann det er snakk om her. Det unnskylder ikke handlingene hans, men som familie kan man elske på tross av handlinger. 

Anonymkode: 2d380...250

Skrevet

Jøje meg, tenk å få private meldinger og mail offentliggjort på den måten da .

Vi har vel alle sagt ting privat som ikke helt tåler offentlighetens lys på den måten.

På mange måter har jeg litt vondt av henne, men samtidig er hun faktisk en del av kongefamilien. Da kan man ikke ha så mange fortrolige, for ting kan lekke ut.

Hun kan synes et bryllup er dørgende kjedelig, men hun kan aldri si det til noen.

Hun kan tenke at ingen personer er bare ond eller bare god, og at selv personer som har gjort noe galt kan ha gode sider. Hun kan like en karismatisk og mot henne hyggelig fyr, selv om han har gjort noe galt tidligere, men hun kan ikke ha et så nært vennskap med han.

Vi må ikke glemme at Epstein var en manipulator av høy klasse, og Mette Marit ble dratt inn i nettet hans. Hun maktet ikke stoppe det, og for det skal hun ha kritikk, men å si hun har vært utro er å dra det for langt. Det vet vi da ikke...

Nå blir hun trampet ned i utenlandske medier for uttalelsene sine til Epstein, og det er på mange måter fortjent, men hun trenger ikke være et så dårlig menneske som noen av dere vil ha det til for det altså.

Anonymkode: 87c0e...b54

Skrevet

Dette er en tragedie for alle involverte. Jeg syns pressen og alle bør la de være i fred før en eller flere av de takker for seg. Dette er jo en uholdbar situasjon å være i, og de dyttes utenfor stupet. 

Anonymkode: acb65...a1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han er fremdeles sønn og bror, og det er jo helt tydelig at det er en svært syk mann det er snakk om her. Det unnskylder ikke handlingene hans, men som familie kan man elske på tross av handlinger. 

Svært syk? Av hva da? Han er sannsynligvis på sykehuset pga skrubbsår etter pågripelse i helgen eller noe sånt .. som mor, hadde jeg ikke dratt på et sånt sykehusbesøk, men MM er jo spesiell 

Anonymkode: 07212...018

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Svært syk? Av hva da? Han er sannsynligvis på sykehuset pga skrubbsår etter pågripelse i helgen eller noe sånt .. som mor, hadde jeg ikke dratt på et sånt sykehusbesøk, men MM er jo spesiell 

Han er vel syk av det samme som politikere flest rammes av når det kommer frem i pressen at de har gjort noe de absolutt ikke burde. Da sykemelder de seg tvert. Han har vel smittet med samme sak?

Anonymkode: 75190...86d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke ha mye kunnskap om psykisk sykdom og rusavhengighet som skriver sånn som dette...

Klart psykisk sykdom og rusavhengighet ikke gir fripass for drittsekkoppførsel, og for det skal han straffes.

Men det er jo ingen tvil om at mannen er psykisk syk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Du kan ikke ha mye kunnskap om psykisk sykdom og rusavhengighet som skriver sånn som dette...

Klart psykisk sykdom og rusavhengighet ikke gir fripass for drittsekkoppførsel, og for det skal han straffes.

Hva er alt dette «du vet ingenting om…» som skjer her om dagen? Er det én eller flere brukere som til stadighet må påstå at andre mangler kunnskap?

Anonymkode: 600b3...4f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Tja... psykisk syk eller oppdratt til å bli en bortskjemt drittunge? Han føler seg jo berettiget til å gjøre som han vil, og har tydeligvis ikke lært hvor grenser går, eller kanskje heller at de også faktisk gjelder ham. De gjelder jo ikke hans mor, som er kronprinsesse.

Usikker på om han egentlig er så psykisk syk altså, mer bare ødelagt av mangel på god oppvekst. Dårlige holdninger og moral betyr ikke nødvendigvis psykisk syk. Men, det er jo klart det er fint å kunne skylde på det nå, for DA SÅ, da kan han jo ikke noe for det, stakars. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke meg du siterer, men det er da helt klart at en frisk mann ikke oppfører seg slik som han er siktet for. Han har selv uttalt at han har slitt med psykisk sykdom fra ung alder, og da blir det neppe bedre av å trylle i seg forskjellige typer dop. 

At du hadde slått hånden av din egen sønn tror jeg vi skal anse som mer unormalt enn at MM besøker sin sønn dagen før han skal i retten. Man kan elske mennesket selv om man hater handlingene. 

Skrevet
MissSaigon skrev (7 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men det er da helt klart at en frisk mann ikke oppfører seg slik som han er siktet for. Han har selv uttalt at han har slitt med psykisk sykdom fra ung alder, og da blir det neppe bedre av å trylle i seg forskjellige typer dop. 

At du hadde slått hånden av din egen sønn tror jeg vi skal anse som mer unormalt enn at MM besøker sin sønn dagen før han skal i retten. Man kan elske mennesket selv om man hater handlingene. 

Javel ..en frisk man ikke oppfører seg slik som han gjør? Du er klar over at det sitter friske personer i fengsel? de som er psykisk syke er dømt til tvungen behandling.. mener du at alle som er i fengsel er psykisk syke? du er i så fall på kollisjonskurs med rettssystemet her i landet 

Skrevet
MissSaigon skrev (12 minutter siden):

Så man må være psykisk syk for å utføre vold og voldtekt? I hvilken bok står det?

Å påberope seg psykisk sykdom er jo voldsutøverens ABC for å fraskrive seg skyld og ansvar. At noen påstår at de er psykisk syke innebærer ikke at de ER psykisk syke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Rusmisbruk,  alkoholisme og psykiske lidelser( dvs om en ikke er psykotisk) er ikke en unnskyldende faktor altså for lovbrudd, og det er mange som dessverre prøver å komme seg unna med å skylde på helse. Når en gjør slike handlinger som Marius har gjort så taler det for alvorlige personlighetsforstyrrelser, som regel dyssosial. I slike tilfeller må det være vanskelig å fortsatt ha en familierelasjon, tror faktisk jeg ville tatt avstand her selv om det var sønnen min, i alle fall hatt minimalt med kontakt. 

Anonymkode: a1d87...9c1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så man må være psykisk syk for å utføre vold og voldtekt? I hvilken bok står det?

Å påberope seg psykisk sykdom er jo voldsutøverens ABC for å fraskrive seg skyld og ansvar. At noen påstår at de er psykisk syke innebærer ikke at de ER psykisk syke.

Dette!! Dette snakker om Randi Rosenqvist mye om, som er spesialist i rettpsykiatri. Det vil si hun har både helsefaglig og retts faglig forståelse. 

Anonymkode: a1d87...9c1

Skrevet

Hva jobber du som, spurte dommer Jon Sverdrup Efjestad.

– Ingenting, svarte 29-åringen.

– Sønn av prinsessen

Dette må være det mest pinlige i norsk monarki historie .. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Hva jobber du som, spurte dommer Jon Sverdrup Efjestad.

– Ingenting, svarte 29-åringen.

– Sønn av prinsessen

Dette må være det mest pinlige i norsk monarki historie .. 

Jepp... og dette er jo foreldrenes skyld. De har gitt ham et gratis hus, sikkert mat og klær og 20000 mnd til kokain...

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Javel ..en frisk man ikke oppfører seg slik som han gjør? Du er klar over at det sitter friske personer i fengsel? de som er psykisk syke er dømt til tvungen behandling.. mener du at alle som er i fengsel er psykisk syke? du er i så fall på kollisjonskurs med rettssystemet her i landet 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det blir for dumt. Om man ikke skjønner at det er mer enn rus og dårlig oppdragelse her så går det jo ikke an å diskutere med dere. 

Så for ordens skyld - alle innsatte i fengselet er ikke psykisk syke, alle som voldtar er ikke psykisk syke, alle som ruser seg er ikke psykisk syke, å være psykisk syk unntar en ikke nødvendigvis fra ansvar for egne handlinger, at man er sønn av kronprinsessen unntar en ikke for ansvar og alle konebankere er ikke psykisk syke. Men når man fortsetter med lovbrudd faktisk helt opp til siste dag før rettssaken, når man fortsetter med lovbrudd selv om man vet at man har hele landets øyner på seg, når man ikke klarer å begrense seg når man må vite at man blir tatt, da er det på sin plass med behandling i tillegg til fengselsstraffen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Det blir for dumt. Om man ikke skjønner at det er mer enn rus og dårlig oppdragelse her så går det jo ikke an å diskutere med dere. 

Så for ordens skyld - alle innsatte i fengselet er ikke psykisk syke, alle som voldtar er ikke psykisk syke, alle som ruser seg er ikke psykisk syke, å være psykisk syk unntar en ikke nødvendigvis fra ansvar for egne handlinger, at man er sønn av kronprinsessen unntar en ikke for ansvar og alle konebankere er ikke psykisk syke. Men når man fortsetter med lovbrudd faktisk helt opp til siste dag før rettssaken, når man fortsetter med lovbrudd selv om man vet at man har hele landets øyner på seg, når man ikke klarer å begrense seg når man må vite at man blir tatt, da er det på sin plass med behandling i tillegg til fengselsstraffen. 

Eh, du siterer meg og en annen - vi fremmer samme poeng som deg 😅 har du lest tråden i sammenheng?

Skrevet

Og her er bilde av henne, tatt hos Epstein. I et annet sladdet bilde, sitter hun ved siden av et offer. Nå har det kommet frem at hun reiste til Epstein alene og ikke med en venninne. 

image.png

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Og her er bilde av henne, tatt hos Epstein. I et annet sladdet bilde, sitter hun ved siden av et offer. Nå har det kommet frem at hun reiste til Epstein alene og ikke med en venninne. 

image.png

Trenger man å gjøre ting verre? Ingen vet hvem kvinnen ved side er, så det blir bare spekulasjoner. Hun var i Florida med en guru/mental trener aka venninne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

image.png

Et offer? Det vet du ingenting om! Helt utrolig hva folk spekulerer i. 

Anonymkode: 8d0d6...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...