Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det tror ikke jeg heller. Haakon har vært hodestups forelsket og beundret Mette Marit i alle år. Alltid uttrykt stor kjærlighet og støtte til henne.

Han er en tøffel og dørmatte for henne og evner ikke å se hennes dumskap og dårligere sider

Anonymkode: ba5cb...580

Ja, han har alltid dratt lasset. Mette Marit har jo aldri være noe interessert i de pliktene som fører med seg når man er kongelig, men hun liker godt pengene og luksusen som følger med. Så han kommer til å fortsette å dra lasset, det er fortasatt han som vil stå i fronten alene.

Anonymkode: b7360...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Han er en tøffel og dørmatte for henne og evner ikke å se hennes dumskap og dårligere sider

Dette kunne du spart deg for. 

Anonymkode: 289c7...6fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Har du lest eposten hun sendte? Jeg er skuffet over Mette Marit. 

Anonymkode: 589bc...342

Nei. Er bare pluss saker på nettet 

Anonymkode: a603f...cf0

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det tror ikke jeg heller. Haakon har vært hodestups forelsket og beundret Mette Marit i alle år. Alltid uttrykt stor kjærlighet og støtte til henne.

Anonymkode: ba5cb...580

Men nå handler det ikke lenger om hva han ønsker og vil. Jeg tror han har rådgivere som hjelper han godt og riktig i denne prosessen. Han vil ikke la sin kjærlighet trumfe over å ha støtten til folket. De graver kun sin egen grav og det regner jeg med han snart forstår. Han er ingen dum mann, krompen. Og dette er nok en blemme han ikke kan stå i over tid 

Anonymkode: 9e631...279

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men nå handler det ikke lenger om hva han ønsker og vil. Jeg tror han har rådgivere som hjelper han godt og riktig i denne prosessen. Han vil ikke la sin kjærlighet trumfe over å ha støtten til folket. De graver kun sin egen grav og det regner jeg med han snart forstår. Han er ingen dum mann, krompen. Og dette er nok en blemme han ikke kan stå i over tid 

Samme rådgivere som kronprinsessen har hatt? 😆

Anonymkode: 34682...78c

Skrevet

Haha, alt som står i mediene er selvsagt helt sant. Mens i andre saker kaller dere folk konspirasjonsteoretikere. Vel, hun har ikke gjort noe galt, hun har ikke vært kriminell eller har brutt loven. Kongehuset og hennes vakter har vel også en plikt til å sjekke opp hvem hun omgås? 
Fy fader for en saueflokk det er her inne. 
Sluker alt dere leser helt ukritisk. Her er det om å gjøre for media selge, og om. Gjøre for media å også knuse kongehuset som vanlig. 
Mette Marit er alvorlig syk, og har en sønn som skal i rettsak nå. Ingen klarer å tenke at hun også er et menneske som kan føle og ha det vondt. Det skulle vært en av dere her inne som ble blottlagt i media for hvordan dere ser ut, kler dere, omgås med samt lønnsslipp og alt av private familieproblemer blir offentliggjort. 
Folk hadde blitt innlagt. 
Vis respekt og skjerp dere! 

Anonymkode: 68fe9...e20

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Haha, alt som står i mediene er selvsagt helt sant. Mens i andre saker kaller dere folk konspirasjonsteoretikere. Vel, hun har ikke gjort noe galt, hun har ikke vært kriminell eller har brutt loven. Kongehuset og hennes vakter har vel også en plikt til å sjekke opp hvem hun omgås? 
Sluker alt dere leser helt ukritisk. Her er det om å gjøre for media selge, og om. Gjøre for media å også knuse kongehuset som vanlig. 
Mette Marit er alvorlig syk, og har en sønn som skal i rettsak nå. Ingen klarer å tenke at hun også er et menneske som kan føle og ha det vondt. Det skulle vært en av dere her inne som ble blottlagt i media for hvordan dere ser ut, kler dere, omgås med samt lønnsslipp og alt av private familieproblemer blir offentliggjort. 

Hadde korrespondansen vært falsk hadde kongehuset sørget for at de aldri ble lekket. Tonen dem imellom tilsier at de var mer nære og intime enn det hun har gitt utrykk for. 

Hun valgte selv å gå inn i kongefamilien med alt det innebærer, så dette har hun valgt selv. 

Hun og HM har muliggjort Marius sin livsstil, de har visst om hvilke problemer han har hatt lenge før han ble myndig. Da har de også som foreldre plikt til å hjelpe. Men i stedet har de latt han holde på uten konsekvenser. Nå kommer det å biter dem i ræva og det må de nesten bare stå i. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Mailene er selvfølgelig ekte, det er jo ikke et spørsmål engang.

Anonymkode: b7360...2ed

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Dere ville aldri ha reagert slik hvis Mette Marit var en mann! Dette er hva toksisk maskulinitet og patriarkatet gjør mot kvinner. Alltid er det kvinnen som får skylden.

Anonymkode: 6f3a0...be7

Joda. Jeg synes det er like ille med alle mannfolka som pleier kontakt med dette svinet. 

Anonymkode: 67787...d2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Joda. Jeg synes det er like ille med alle mannfolka som pleier kontakt med dette svinet. 

Men ingen prater om det. Det er kun Mette Marit det prates om. Det er jo ikke vanskelig å se hvorfor det er slik.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Går mot skilsmisse der i gården 

Håper så inderlig at du har rett

Anonymkode: 32694...2f0

Skrevet

Tipper Ingrid Alexandra blir vår neste dronning.

Anonymkode: d28e4...7db

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er visse forskjeller her. Hun har selv valgt å gå inn i kongehuset med alt det bringer både av positive og negative ting.

Hadde hun vært gift og hatt en vanlig jobb tror jeg ingen andre enn kanskje nærmeste famile hadde brydd seg. 

Om jeg tenker tilbake på hva jeg har gjort kan jeg ikke komme på noe som ikke hadde tålt dagens lys. 

Anonymkode: 1724a...706

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Men ingen prater om det. Det er kun Mette Marit det prates om. Det er jo ikke vanskelig å se hvorfor det er slik.

Nå er det vel også en del prat om mannlige politikere som har pleid omgang med han da, men det er litt spesielt med kronprinsessen. 

Har vondt for å tro det hadde vært mindre snakk om det var kronprinsen..

Anonymkode: e5b2a...8d3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det er det virkelig ikke. NRK følger saken grundig. 

Anonymkode: a6d8d...46d

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Det prates da virkelig om både Jagland, Brende og Rød-Larsen! 

Anonymkode: a6d8d...46d

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

I denne tråden prates det om MM. i media nevnes også mannfolka.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Det er nok å ta av i disse filene på DOJ sin hjemmeside til at vi burde unngå spekulasjoner med informasjon som ikke er bekreftet. 

Admin

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun har jo mer enn antydet seksuell interesse for ham og interesse for å bli fru Epstein, mens hun er gift med kronprinsen, det er jo drøyere enn smisking fra menn.

Nå er jeg klar over at det har vært innafor før at menn dro på stripping og innbefant seg med prostituerte på jobbreise, sånn var det liksom bare uten at det ble sagt høyt. Det betyr ikke at man godkjenner den type adferd.

Men, kronprinsessen er ikke bare Mette, hun har valgt å gifte seg med Norges kronprins, representere Norge og bli Norges fremtidige dronning. Da må man faktisk greie å fargelegge innafor stripene altså. (Pun intended)

Anonymkode: abc86...0cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 31.1.2026 den 23.34):

Og det hun skreiv med utroskap og Paris, var det en invitasjon til å møte ham for utroskap i Paris? Jeg lurer på hvordan og hvor dette ender. Og til deg som skrev dette: Lurer på hvor mye Haakon vet om samtalene. Han får ihverftall vite det nå. Og det med å tapetsere Marius sin vegg med to nakne damer med surfebrett på 15 åringens rom? Vel, man begynner kanskje å skjønne hvorfor fyren er som han er. Jeg er rystet over det som kommer frem nå. Har spurt Chatgtp om hvor sannsynlig det er for at hun blir skilt nå. Det var visst bare 10 % sannsynlighet for det. De kongelige kan gjøre mer faenskap enn andre i et forhold, det er sikkert og visst. 

Tenk så flaut å få brettet ut alt dette nå - uka før Marius skal i retten. Jaja, Mette Marit skal visst reise bort, ifølge Haakon. 

Mette Marit synes ihvertfall det er flaut å ha hatt omgang med Epstein og føler sympati med ofrene......i den saken ihvertfall. Har aldri hørt henne si noe om sympati med menneskene i Marius saken. Og at hun plutselig i går ville uttale seg. Hatt mange år på å gjøre nettopp det.

Forøvrig legger jeg merke til at hun ikke skriver punktum når hun avslutter en setning.

Anonymkode: 17471...50e

Du spurte ChatGPT om sannsynligheten for at Mette Marit blir skilt…? 

Anonymkode: 600b3...4f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det er det da slett ikke. På se og hør kanskje, men les nrk eller tv2, nyheter. Så får du med deg hva som skjer i verden.

Anonymkode: 8a01a...8cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Du spurte ChatGPT om sannsynligheten for at Mette Marit blir skilt…? 

Anonymkode: 600b3...4f7

Verden vil bedras.

Anonymkode: 8a01a...8cd

Skrevet

At Mette Marit er litt dårlig møblert har vel vært opplest og vedtatt lenge. 
At hoffet kun er tilgjengelig for brannslukking (da med en jævla bøtte med vann) er normalen. 
Men nå…. Håper Marius får LANG dom og at Mette Marit tar seg en god pause. 
Herrejesus, er det mulig å klare å samle så jævelig mange tapeter i en familie?

Jeg kan forsvare en dum dronning, men nå er det over. 
Og så blir jeg vel moderert eller tråden flyttes til et forum uten besøkende. Noen medier er jo fortsatt livredd for å støte kongefamilien. Hvem faen orker å kokettere for slike folk er et mysterium. 
Skal vi gjette hvor lang tid det tar før tråden er borte?

Anonymkode: cfbd7...a68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...