Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gir jo mening, at hun var venn med ham, og at hun har en sønn som oppfører seg nettopp som Epstein? Hvorfor får det ingen følger?

Anonymkode: abc86...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun brøt kontakten fordi hun opplevde at han prøvde å utnytte hvem hun var, men det jo akkurat det samme hun gjorde selv med han. Det som kommer frem er bare skammelig. Hun visste hva han hadde gjort når hun ble kjent med han, men valgte likevel å ha kontakt. Nesten 1000 treff på navnet hennes i Epstein filene vitner om mye mer kontakt enn det som har kommet frem tidligere,

Men det kom er ikke til å få noen følger, kommer til ¨bli feid under teppet.

Anonymkode: efc20...59a

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor norske politikere og norske kongelige skal pleie omgang med amerikanske finanspersoner. Det virker som at med en gang man får litt makt så blir det plutselig veldig viktig med penger, status og å ha de rette kontaktene. 

Anonymkode: 600b3...4f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor norske politikere og norske kongelige skal pleie omgang med amerikanske finanspersoner. Det virker som at med en gang man får litt makt så blir det plutselig veldig viktig med penger, status og å ha de rette kontaktene. 

Mette Marit, Ari Behn, Durek Verret…

Det virker som med en gang man slipper til de folkelige i et kongehus så går det galt. Ikke fordi det er feil å være folkelig, men fordi de kongelige tydeligvis velger de mest deranged folkelige som partner. Det er synd, fordi det norske kongehuset i stor grad består fordi de kongelige er så godt likt.

Anonymkode: 6a010...5f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det gir jo mening, at hun var venn med ham, og at hun har en sønn som oppfører seg nettopp som Epstein? Hvorfor får det ingen følger?

Nei det gir ikke mening 

Anonymkode: d1783...859

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det har du et poeng, men greia med Epstein var vel at han knyttet kontakter mellom rike og mektige slik at de kunne hjelpe hverandre og investere i hverandres prosjekter (og hans egne). Så da var det vel fristende, da, å kunne bli med i gjengen og kunne dra nytte av nettverket selv. 

Anonymkode: 507f4...8c1

Skrevet

At på til er det visst nok noen fra et norsk parti som har vært veldig tett på mannen.

Anonymkode: 75190...86d

Skrevet

At på til er det visst nok noen fra et norsk parti som har vært veldig tett på mannen.

Ja, hørte akkurat på radio at barna til Terje Rød Larsen og Mona Juul skulle få 5 millioner dollar hver, i følge et testamente som ble signert 2 dager før Epstein døde, Da må man jo ha vært ganske tett på han regner jeg med.

Skrevet

Jeg synes det var litt komisk at kongehuset var mest opptatt av at hun ikke bleika tennene på den timen hos tannlegen og at det bare var tannrens 😂 

Anonymkode: d019c...391

Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke Mette Marit var ærlig rundt kontakten første gangen. De visste jo at alt lå i filene som kom til å komme ut etterhvert. Om ting er så uskyldig, hvorfor ikke bare legge kortene på bordet med en gang. Nå ser det jo bare veldig "shady" ut...

Anonymkode: 1c81c...7d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det jeg ikke forstår er hvorfor ikke Mette Marit var ærlig rundt kontakten første gangen. De visste jo at alt lå i filene som kom til å komme ut etterhvert. Om ting er så uskyldig, hvorfor ikke bare legge kortene på bordet med en gang. Nå ser det jo bare veldig "shady" ut...

Anonymkode: 1c81c...7d4

De håpte vel det ikke skulle komme fram, akkurat som med alt det andre som skjer i den familien.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Mette Marit, Ari Behn, Durek Verret…

Det virker som med en gang man slipper til de folkelige i et kongehus så går det galt. Ikke fordi det er feil å være folkelig, men fordi de kongelige tydeligvis velger de mest deranged folkelige som partner. Det er synd, fordi det norske kongehuset i stor grad består fordi de kongelige er så godt likt.

Ari Behn gjorde da ingenting galt. 

Jeg har forsvart Mette Marit mot mye kritikk og hatt svært vondt av henne mtp sønn og sykdom - men dette?? Det viser seg at hun har hatt tett vennskapelig kontakt med Epstein over flere år, også etter at hun googlet han og dermed er nødt til å vite hva han var dømt og hadde sonet for. Dette er en større skandale og krise for kongehuset enn Marius Borg Høiby, for i motsetning til han så ER kronprinsessen en del av kongefamilien. Det stakkars kongeparet vårt 💔

Men å trekke inn Marius handlinger i dette blir bare teit.  

Anonymkode: 2d380...250

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har forsvart Mette Marit mot mye kritikk og hatt svært vondt av henne mtp sønn og sykdom - men dette?? Det viser seg at hun har hatt tett vennskapelig kontakt med Epstein over flere år, også etter at hun googlet han og dermed er nødt til å vite hva han var dømt og hadde sonet for. Dette er en større skandale og krise for kongehuset enn Marius Borg Høiby, for i motsetning til han så ER kronprinsessen en del av kongefamilien. Det stakkars kongeparet vårt 💔

Men å trekke inn Marius handlinger i dette blir bare teit.  

Nei, det er jo ikke det. Foreldre er rollemodeller for barna. Marius har lært at å bruke dop gjør ikke noe, man kan fint bli kronprinsesse for det. Og mamma er venn med en som driver med menneskehandel og voldtekt og overgrep, da er vel det greit også. 

Skrevet

Ja, både Torbjørn Jagland fra Ap ( regner med det var det du mente i hintet ditt?) men også Børge Brende fra Høyre. Falle fra sin høye hest.

Anonymkode: 8a01a...8cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, både Torbjørn Jagland fra Ap ( regner med det var det du mente i hintet ditt?) men også Børge Brende fra Høyre. Falle fra sin høye hest.

Jagland, Brende, Rød-Larsen og Juul så langt. 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Admin

Skrevet

Nei, det er jo ikke det. Foreldre er rollemodeller for barna. Marius har lært at å bruke dop gjør ikke noe, man kan fint bli kronprinsesse for det. Og mamma er venn med en som driver med menneskehandel og voldtekt og overgrep, da er vel det greit også. 

Jeg bor et sted han har vært på kafé en rekke ganger. De som har møtt han i jobben har fortalt at han har hatt en skikkelig ovenfra og ned holdning og at han er sur, tverr, arrogant og sier ting som, "vet du ikke hvem jeg er eller?! kom med de varene NÅ!!!". Jeg har hørt verre ting enn det også. Det er tydelig at foreldrene har påvirket han i negativ retning ja.

Skrevet

Jeg synes det ser ut i meldingene som er referert i nettavisene som om hun har hatt et forhold til han? Hjelpe meg hvor tett går det an å bli??

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes det ser ut i meldingene som er referert i nettavisene som om hun har hatt et forhold til han? Hjelpe meg hvor tett går det an å bli??

Ja, eller hvertfall flørtet med tankene om et forhold. Det er drøyt...

Skrevet

Flaks for Marius at dette kom nå, men ikke spesielt heldig for Mette Marit 

Anonymkode: f79f5...0ac

Skrevet

Og det til tross for at hun hadde googlet han og sagt at det ikke var bra det hun fant. Jetsetlivet fristet vel for mye.

Skrevet

Dette er jo rimelig spesielt....

Is it inappropriate for a mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old sons wallpaper ?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Dette er jo rimelig spesielt....

Is it inappropriate for a mother to suggest two naked women carrying a surfboard for my 15 yr old sons wallpaper ?

Og at det kiler i hjernen hennes... hun flørter jo som en forelsket 14 åring

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

:sukk:

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

:sukk:

Er du uenig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...