Anonym bruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Er dette bare litt tihi uskyldig moro ungdommer i mellom, eller er det fordekt slutshaming? Anonymkode: 0c3b7...473
Anonym bruker Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Slutshaming er et ord tenåringene mine bruker. Voksne folk snakker ikke slik. Eller ser slik videoer på Youtube. Anonymkode: 2dbe2...e33
Anonym bruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Vitsen er altså at det etter hvert kommer til Norge når det først er begynt i USA. Som med alle trender der fra. Anonymkode: 0c3b7...473
Anonym bruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar Hvorfor trekker du konklusjonen at det er body count som er kriteriet de baserer svaret sitt på? Anonymkode: 0b95a...81a
Anonym bruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor trekker du konklusjonen at det er body count som er kriteriet de baserer svaret sitt på? Anonymkode: 0b95a...81a Hvor har jeg gjort det? Anonymkode: 0c3b7...473
Anonym bruker Skrevet 1. februar #6 Skrevet 1. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvor har jeg gjort det? Anonymkode: 0c3b7...473 Ikke meg som sa det, men det ligger jo litt i «slut» da. Anonymkode: d9dd4...e19
Anonym bruker Skrevet 1. februar #7 Skrevet 1. februar Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hvor har jeg gjort det? Anonymkode: 0c3b7...473 Du spør om det er slutshaming. Jeg tenker at hun med flest stemmer er et rotehode, en som ikke holder avtaler, som er selvopptatt, en som prioriterer alt annet enn en kjæreste. Altså kan det være veldig mye annet enn at hun er en slut som gjør at lagvenninnene ikke ville anbefale henne til sønnen sin. Anonymkode: 0b95a...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå