Anonym bruker Skrevet 31. januar #26 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du vet at det kun er du som tenker over hva du går kledd i? Anonymkode: 6a47f...5e5 Du klarte ikke avstå… Anonymkode: 249fb...d95
Anonym bruker Skrevet 31. januar #27 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Du klarte ikke avstå… Anonymkode: 249fb...d95 Har hun feil mener du? Anonymkode: 3797c...4ef
Anonym bruker Skrevet 31. januar #28 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Du klarte ikke avstå… Anonymkode: 249fb...d95 Fra hva? Jeg må innrømme at jeg ikke prøvde å avstå fra noe. Anonymkode: 6a47f...5e5
Anonym bruker Skrevet 31. januar #29 Skrevet 31. januar Jeg bruker skinny jeans. Og helst lit lavt liv (ikke så lavt som vi hadde på 90-tallet). Synes det er vanskelig å finne. Har noen tips om merke og modell til skinny jeans med litt lavere liv tar jeg gjerne imot! Anonymkode: 813cd...6f7
Anonym bruker Skrevet 1. februar #30 Skrevet 1. februar Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg bruker skinny jeans. Og helst lit lavt liv (ikke så lavt som vi hadde på 90-tallet). Synes det er vanskelig å finne. Har noen tips om merke og modell til skinny jeans med litt lavere liv tar jeg gjerne imot! Anonymkode: 813cd...6f7 Jeg har denne og liker den veldig godt https://www.zalando.no/levis-superlow-jeans-skinny-fit-show-on-the-road-le221n0o5-k14.html Anonymkode: cb66d...a3a
Anonym bruker Skrevet 2. februar #31 Skrevet 2. februar Bruker ikke skinny jeans da jeg føler meg som en stappa pølse. Anonymkode: 351bb...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå