Anonym bruker Skrevet 30. januar #1 Skrevet 30. januar Flere som er glad for det? https://www.kk.no/mote/2016s-store-jeansetrend-er-tilbake-1/84157515 Anonymkode: f9c4a...660
Anonym bruker Skrevet 30. januar #2 Skrevet 30. januar Glad? Jeg har alltid gått i sånne dongeribukser. Anonymkode: 3797c...4ef
Anonym bruker Skrevet 30. januar #3 Skrevet 30. januar Jeg synes de er kjempestygge, har aldri og kommer aldri til å gå med det. Men har de vært ute da, det er mange som går med sånne hele tiden. Anonymkode: d3387...952
Anonym bruker Skrevet 30. januar #4 Skrevet 30. januar Jeg er for gammel til å følge trendene, jeg går i det jeg føler meg mest vel i bestandig. Jeg er 50 år gammel og har brukt dongerimodellene flare eller bootcut siden jeg var tenåring 😅 Aldri brukt sånne skinny jeans. Anonymkode: aca93...b02
Anonym bruker Skrevet 30. januar #5 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg synes de er kjempestygge, har aldri og kommer aldri til å gå med det. Men har de vært ute da, det er mange som går med sånne hele tiden. Anonymkode: d3387...952 Det er fordi du ikke har kropp til å gå i slike bukser. Anonymkode: 3797c...4ef
Anonym bruker Skrevet 30. januar #6 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er fordi du ikke har kropp til å gå i slike bukser. Anonymkode: 3797c...4ef Så flott at du har det da…. Anonymkode: af0ac...2fe
Anonym bruker Skrevet 30. januar #7 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg er for gammel til å følge trendene, jeg går i det jeg føler meg mest vel i bestandig. Jeg er 50 år gammel og har brukt dongerimodellene flare eller bootcut siden jeg var tenåring 😅 Aldri brukt sånne skinny jeans. Anonymkode: aca93...b02 Samme her😀 (og jeg har heller ikke kropp til noe som helst skinny🤭😂) Anonymkode: 60894...676
Anonym bruker Skrevet 30. januar #8 Skrevet 30. januar Har sett de er tilbake, men tror ikke de kommer til å slå an på samme måten denne gangen, for nå har vi sett tilbake på gamle bilder og sett hvor uflatterende de er. Anonymkode: ac109...aa0
Anonym bruker Skrevet 30. januar #9 Skrevet 30. januar Jeg har alle mulige modeller så det går fint. Anonymkode: 927cc...65a
Anonym bruker Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Har sett de er tilbake, men tror ikke de kommer til å slå an på samme måten denne gangen, for nå har vi sett tilbake på gamle bilder og sett hvor uflatterende de er. Anonymkode: ac109...aa0 Er ikke uflatterende når man har kropp til det. Anonymkode: 4c1b6...47b
Anonym bruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Er ikke uflatterende når man har kropp til det. Anonymkode: 4c1b6...47b Jeg har vært katalog/online modell for både hm og Zara i tre år og har derfor pr definisjon kropp til skinny jeans. Synes fortsatt ikke det er flatterende. Eneste måten jeg synes det funker litt er med knehøye eller over knee boots (da blir de som strømpebukser) eller med veldig nette ballerinasko eller stiletthæler. Med joggesko eller andre klumpete lave sko ser det helt jævli ut uansett kroppsform Anonymkode: ac109...aa0
Anonym bruker Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har vært katalog/online modell for både hm og Zara i tre år og har derfor pr definisjon kropp til skinny jeans. Synes fortsatt ikke det er flatterende. Eneste måten jeg synes det funker litt er med knehøye eller over knee boots (da blir de som strømpebukser) eller med veldig nette ballerinasko eller stiletthæler. Med joggesko eller andre klumpete lave sko ser det helt jævli ut uansett kroppsform Anonymkode: ac109...aa0 Vel, jeg synes skinny jeans på de rette kroppene er veldig flatterende. Helt uavhengig av ditt yrke. Anonymkode: 4c1b6...47b
Anonym bruker Skrevet 30. januar #13 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vel, jeg synes skinny jeans på de rette kroppene er veldig flatterende. Helt uavhengig av ditt yrke. Anonymkode: 4c1b6...47b Men hun har en annen mening enn deg, hvorfor kverulerer du på det. Anonymkode: d3387...952
Anonym bruker Skrevet 30. januar #14 Skrevet 30. januar Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Men hun har en annen mening enn deg, hvorfor kverulerer du på det. Anonymkode: d3387...952 Jeg kverulerer da ikke mer enn andre som uttrykker meningen sin om temaet. Jeg skrev at om man har kroppen til det så er ikke skinny jeans uflatterende. Kverulere da vedkommende da hun motsa meg på det? Anonymkode: 4c1b6...47b
Anonym bruker Skrevet 30. januar #15 Skrevet 30. januar Har enda ikke sett en eneste person jeg synes er fin i det, uavhengig av kroppsfasong. Anonymkode: 84900...614
Anonym bruker Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar Skinny, myke jeans er jo de aller beste buksene. Stort sett pent også på de fleste, med riktig tilbehør. Anonymkode: efa28...b2c
Anonym bruker Skrevet 31. januar #17 Skrevet 31. januar Bare så lenge mannfolka holder seg langt unna. Det er helt grusomt å se på menn Anonymkode: 7c536...0f5
Anonym bruker Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (11 timer siden): Har enda ikke sett en eneste person jeg synes er fin i det, uavhengig av kroppsfasong. Anonymkode: 84900...614 Men trenings tights er fint? Ser folk i tights utenom trening, finnes jo ikke noe styggere enn det. Skinny jeans er behagelig sikkert derfor det brukes, akkurat som tights? MÅ man alltid prøve å se så bra ut? Hvorfor er det så viktig? Anonymkode: 282fc...661
Anonym bruker Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Bare så lenge mannfolka holder seg langt unna. Det er helt grusomt å se på menn Anonymkode: 7c536...0f5 Det er jeg enig i😅 Min ex kjøpte sånne, for da følte han seg slank tror jeg. Men effekten av strøpt bukse under en diger mage og pappakropp var jo grusom. Ikke for å snakke om at det ble tydelig at han ikke hadde noe junk å skryte av😆 Anonymkode: 282fc...661
Anonym bruker Skrevet 31. januar #20 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Bare så lenge mannfolka holder seg langt unna. Det er helt grusomt å se på menn Anonymkode: 7c536...0f5 Ekte menn bruker ikke sånne bukser. Anonymkode: 3797c...4ef
Anonym bruker Skrevet 31. januar #21 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (31 minutter siden): MÅ man alltid prøve å se så bra ut? Hvorfor er det så viktig? Anonymkode: 282fc...661 Jeg gjør det motsatte, jeg prøver å se «stygg» ut. Har jeg muligheten til å gå med truse som deler rompeballene mine i to, altså fire til sammen, så gjør jeg det. Da jeg var ung og slank og deilig, gikk jeg med baggy klær som skjulte det. Vet knapt om noe som er mer tilfredsstillende enn å føle at jeg slår kaldt vann i årene på mennesker som ønsker at damer skal se slik og sånn ut. Legg merke til at det som regel er mindre pene mennesker som har meninger om sånt. Anonymkode: 249fb...d95
Anonym bruker Skrevet 31. januar #22 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (12 timer siden): Har enda ikke sett en eneste person jeg synes er fin i det, uavhengig av kroppsfasong. Anonymkode: 84900...614 Synes helt motsatt, at så og si alle ser bra ut i skinny jeans uavhengig av kroppsfasong Anonymkode: cb66d...a3a
Anonym bruker Skrevet 31. januar #23 Skrevet 31. januar Skinny jeans har jeg gått med i alle år. Mote eller ei. Haha. Skal vi snakke om ankelsokker også? Anonymkode: fe511...b6b
Anonym bruker Skrevet 31. januar #24 Skrevet 31. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det motsatte, jeg prøver å se «stygg» ut. Har jeg muligheten til å gå med truse som deler rompeballene mine i to, altså fire til sammen, så gjør jeg det. Da jeg var ung og slank og deilig, gikk jeg med baggy klær som skjulte det. Vet knapt om noe som er mer tilfredsstillende enn å føle at jeg slår kaldt vann i årene på mennesker som ønsker at damer skal se slik og sånn ut. Legg merke til at det som regel er mindre pene mennesker som har meninger om sånt. Anonymkode: 249fb...d95 Du vet at det kun er du som tenker over hva du går kledd i? Anonymkode: 6a47f...5e5
Elizabeth Skrevet 31. januar #25 Skrevet 31. januar Jeg ser jævla bra ut i "skinny" olabukser. Går med det så lenge jeg kan og har lyst. Driter fullstendig i mote.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå