Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gir dere opp å se på serie? Hvor mange episoder bør man se?

Anonymkode: b792b...cd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst tre. Første episode er ofte bra. Så hender det at episode to gjør et mageplask. Episode tre er der det enten rettes opp eller blir liggende. Er det antydninger til håp i episode tre kan det hende jeg prøver episode fire også. Det eneste unntaket er om serien viser seg å ikke treffe meg i det hele tatt i første episode. Fullstendig helbom får ikke flere sjanser. 

Skrevet

Ser på imbd først og sjekker scoren. 

Anonymkode: b6987...49e

Skrevet

Jeg kan gi opp etter 15 min. Livet er jo for kort til at man rekker å se alt man liker, så tvinger meg ikke gjennom noe som ikke fenger. Det samme gjelder for øvrig bøker. Det hender imidlertid at jeg gir ting en ny sjanse, og av og til liker jeg det ved andre forsøk. 

Skrevet

Man må gi det litt tid. Men det kommer an på dagsformen. Jeg ser nå at jeg er på 27 min av den "The Au Pair." Jeg vet ikke jeg..  Tittelen sier alt føler jeg. Men, jeg skal se litt til. 

Ser også på :" The Couple next door." Kommet til ep. 2. Syns sesong 1 var bedre. 

" This is our city." Og " The serialkillers wife." , så jeg alle ep nesten ikke ett. 

Anonymkode: ef132...3c8

Skrevet

Har jeg først starten på en serie så ser jeg den ferdig

Anonymkode: 65af4...404

Skrevet

Hvis den er kjedelig eller rar, ser jeg tre episoder i tilfelle det tar seg opp. Hvis dialogen er dårlig, tar det 10 minutter. 

Anonymkode: 2b719...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...