Anonym bruker Skrevet 28. januar #1 Skrevet 28. januar Har noen erfaring med disse, og anbefalinger eller advarsler om enkelte merker? Anonymkode: aaf75...879
Anonym bruker Skrevet 28. januar #2 Skrevet 28. januar En nabo har, Vet ikke hvilket slag. Hun sier at den er flott på inntil 15 cm lett nysnø, men det er omtrent det. Om snøen er våt, hard eller det kommer mer enn 15 cm så klarer den ikke å flytte på det. Anonymkode: 6080e...a1d
Anonym bruker Skrevet 28. januar #3 Skrevet 28. januar Anonym bruker skrev (13 minutter siden): En nabo har, Vet ikke hvilket slag. Hun sier at den er flott på inntil 15 cm lett nysnø, men det er omtrent det. Om snøen er våt, hard eller det kommer mer enn 15 cm så klarer den ikke å flytte på det. Anonymkode: 6080e...a1d Det er nettopp det som er problemet. De har ikke krefter til å flytte på "norsk snø". Det er slikt jeg kaller "noe drit". Ville aldri kjøpt en slik en selv. Anonymkode: 64776...cd5
Anonym bruker Skrevet 28. januar #4 Skrevet 28. januar Fungerer greit å lage en sti på asfalt/heller, så lenge det er kaldt og lett snø. Den tar ikke våt snø, tung snø, brøytekanter o.l. Søsteren min har en, hun bor i rekkehus og bruker den fra trappa til porten foran huset sitt. Tror den kan ta opptil 20-25 cm nysnø, men da skal den være lett. Hun ler av det selv, for den lette snøen er jo ikke den tunge å måke, den kunne hun fint tatt for hånd. Det er bare å se på reklamevideoene, det er et tynt lag lett snø de måker med dem... Ligger noen tester på youtube. Anonymkode: 29138...309
Superdolly Skrevet 28. januar #5 Skrevet 28. januar Jeg har en fra Biltema. Den er perfekt til lett tørr snø, maks 15-20 cm snødybde. Den tar ikke våt og tung snø eller dyp snø. Og hvis snøen har pakket seg i fonner må jeg virkelig jobbe for å komme gjennom. Denne har jeg: https://www.biltema.no/fritid/hage/hagemaskiner/snofresere/snoskuffe-css-36-2000041643 Men batteriet følger ikke med, det må kjøpes separat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå