Gå til innhold

Forventing om sex på bursdag?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag hadde mannen bursdag, og han sier han ble skuffet fordi vi ikke hadde sex. Er det en vanlig forventing å ha? Som om kroppen er en gave å gi bort som presang? Jeg synes det er en sær forventning. Vi pleier å ha sex en gang i uka og det er nesten alltid fredag og det var det den uka også. Jeg hadde ikke lyst på søndag. Visste ikke at det var "en greie". Er bursdag og sex noe som hører sammen i hos dere andre?

Anonymkode: 1539b...db5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er greie, tja…. Tror vi stort sett alltid har det da en av oss har bursdag. 
Jeg tar nok ofte initiativ da han har bursdag og motsatt. 
Nå har vi nok sex oftere enn en gang i uka i utgangspunktet. Går selvfølgelig i rykk og napp etter 28 år som par, men har som oftest sex 3-4 ganger pr uke. 

Anonymkode: 48bf3...d3e

Skrevet

Nei det er ikke vanlig å ha sex som bursdagsgave. Helt uavhengig av hvor ofte dere eller anonym d3e har sex ellers.

Anonymkode: 187c5...e68

Skrevet

Du sier litt mot deg selv, når du sier du har lyst fordi det er fredag, men ikke fordi det er bursdag 😅

Men om vi har sex på en bursdag varierer veldig, noen ganger har vi og andre ganger ikke.

Vi har vært sammen I snart 30 år, vi kjenner hverandre godt, om en har lyst klarer vi tenne den andre. Vi vet hvilke knapper vi skal trykke på...

Anonymkode: 632da...d68

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

På søndag hadde mannen bursdag, og han sier han ble skuffet fordi vi ikke hadde sex. Er det en vanlig forventing å ha? Som om kroppen er en gave å gi bort som presang? Jeg synes det er en sær forventning. Vi pleier å ha sex en gang i uka og det er nesten alltid fredag og det var det den uka også. Jeg hadde ikke lyst på søndag. Visste ikke at det var "en greie". Er bursdag og sex noe som hører sammen i hos dere andre?

En gang i uka er ikke mye😮

Anonymkode: 04520...c1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

En gang i uka er ikke mye😮

Anonymkode: 04520...c1e

En gang i uka er helt gjennomsnittlig

Anonymkode: fa145...66b

Skrevet

Her er det helt vanlig å ha sex på både min og mannens bursdager. Pluss andre merkedager eller lignende. Vi har sex ca tre ganger i uken. 

Anonymkode: 3dd94...342

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hvis man vil ha sex på bursdagen sin, så får vedkommende prøve seg på den andre. Ikke forvente.  Det er skikkelig turn off. 

Anonymkode: ff4f8...835

Skrevet

Sex er noe man har fordi man har lyst, ikke fordi noen har bursdag,  eller det er fredag.

Anonymkode: c92dd...0a7

Skrevet

Jeg skjønner han. Dere har ikke mye sex ellers heller. Du er kjip, Hi, skikkelig kjip. 

Anonymkode: 5188c...7df

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg skjønner han. Dere har ikke mye sex ellers heller. Du er kjip, Hi, skikkelig kjip. 

Og klager den dagen mannen er utro...

Anonymkode: 54f5e...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Og klager den dagen mannen er utro...

Ingen menn er utro fordi de ikke får NOK sex hjemme! Slutt å tro dere skylder mannen kroppen deres for at han skal være lojal 

Skrevet
18 minutes ago, Anonym bruker said:

Ingen menn er utro fordi de ikke får NOK sex hjemme! Slutt å tro dere skylder mannen kroppen deres for at han skal være lojal 

Jeg hadde vært utro om mannen bare ville ha sex 1 gang i uka. Er ikke sammen med noen kun for å ha noen å dele utgiftene med, da kunne jeg jo like godt hatt en leieboer

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde vært utro om mannen bare ville ha sex 1 gang i uka. Er ikke sammen med noen kun for å ha noen å dele utgiftene med, da kunne jeg jo like godt hatt en leieboer

Og jeg er utro selv om mannen min har lyst akkurat når jeg vil. Hyppighet på sex i seg selv er ikke eneste faktor til utroskap.

Skrevet
8 minutes ago, Anonym bruker said:

Og jeg er utro selv om mannen min har lyst akkurat når jeg vil. Hyppighet på sex i seg selv er ikke eneste faktor til utroskap.

Det er sant, men det er en viktig faktor

Skrevet

Tja, vi har sex så ofte som vi kan, men det har aldri vært en forventning. Hvis jeg har lyst tar jeg initiativ og vice versa. Av og til har man ikke ork i utgangspunktet, men begge vet hvike knapper man skal trykke på for at ork skal bli til lyst.

Prøvde han å forføre deg da? Hvis svaret er nei, synes jeg ikke han har noe å klage på. 

For meg høres det kjedelig ut å ha sex en fast dag i uken. Kanskje dere bør sprite opp sexlivet slik at du får mer lyst? 

Anonymkode: d858b...748

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ingen menn er utro fordi de ikke får NOK sex hjemme

Selvfølgelig er de det. 

Skrevet

Har ikke tenkt at det er en regel at.man har sex på bursdager. Men når jeg tenker etter, har vi nok alltid hatt det. Det er jo en dag det gjerne er ekstra kos med god mat og gaver, og da tror jeg det er naturlig, iallfall for oss, å avslutte med sex med ekstra kos og nærhet. Men du kan vel overraske mannen med forsinket bursdagssex?  Uttalelsen hans, sier vel litt om at han kanskje ønsker seg mer enn sex en dag i uka, og hadde håpet å i alle fall få en dag ekstra sex når det.var bursdagen hans.

Anonymkode: 5d433...670

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig er de det. 

Og det er da kun mannens valg og ansvar. Man skal ikke tvinge seg til å ha sex uansett grunn. 

Anonymkode: 56a58...a67

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og det er da kun mannens valg og ansvar

Ne, det er ikke det. 

Skrevet

Ah, Dib, altså.. stedet for alle perfekte kvinner som alltid er klare for sex....

Ingen kan kreve sex av noen uansett grunn. Sex en gang i uken er helt fint, om det er det HI og mannen vil. Sex en gang i måneden er helt fint, om det er det et  annet par vil. Det viktige her et jo at en finner en måte å bli enige på og trives sammen som par. Intimitet er dessuten enda viktigere enn sex.

Anonymkode: 66a2c...8aa

Skrevet

altså - han vil ha kroppen din i gave? Jeg er enig med de over som skriver at man har sex når man har lyst, og at vil man ha sex - så far han prøve seg da! Her i huset svinger det MYE. Vi kan ha sex alt fra 2-3 ganger per uke til en sextørke på en mnds tid. Særlig om det er mye som skjer på jobb med reising osv, og etter 20+ år sammen stresser vi lite med det :) Vi har mye nærhet i hverdagen med kos og kyss, så jeg er ikke bekymret for å mangle intimitet. Tror ikke det finnes noe fasit på antall... bedre parameter er om dere har det fint sammen ❤️ 

Anonymkode: 21fb0...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...