Anonym bruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Er det noen her som har skaffa dere kattunger for å bli innekatt. Men som ikke kunne være innekatt? Hva var grunnen da? Har lyst på innekatt selv. Anonymkode: a72fb...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Katten ville ut. Desperat. Snek seg etter alt av åpninger, skrapte på vinduet, skrek og bar seg. Løp etter i en vannvittig fart når noen åpnet en dør, smatt ut mellom bena på oss. En ragdoll. Vi steriliserte, chippet, vaksinerte og satt inn katteluke. Han går sjelden av gårdsplassen, men går ut og inn som han vil. Anonymkode: 0d8d1...e08
Anonym bruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Katter liker ikke å bare være inne Anonymkode: 07d5f...157
Anonym bruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Katter liker ikke å bare være inne Anonymkode: 07d5f...157 Hvorfor ikke? Anonymkode: a72fb...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Katten ville ut. Desperat. Snek seg etter alt av åpninger, skrapte på vinduet, skrek og bar seg. Løp etter i en vannvittig fart når noen åpnet en dør, smatt ut mellom bena på oss. En ragdoll. Vi steriliserte, chippet, vaksinerte og satt inn katteluke. Han går sjelden av gårdsplassen, men går ut og inn som han vil. Anonymkode: 0d8d1...e08 Ragdoll også ja. De er vell kjent for å være fine innekatter? Anonymkode: a72fb...d9b
Anonym bruker Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Katten ville ut. Desperat. Snek seg etter alt av åpninger, skrapte på vinduet, skrek og bar seg. Løp etter i en vannvittig fart når noen åpnet en dør, smatt ut mellom bena på oss. En ragdoll. Vi steriliserte, chippet, vaksinerte og satt inn katteluke. Han går sjelden av gårdsplassen, men går ut og inn som han vil. Anonymkode: 0d8d1...e08 Hunden min vil også ut. Jeg lar ham ikke gå ut fordet. Anonymkode: 4f262...2ce
Anonym bruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hunden min vil også ut. Jeg lar ham ikke gå ut fordet. Anonymkode: 4f262...2ce Det finnes ikke sammenlignbart. Anonymkode: 3aaa3...7f9
Anonym bruker Skrevet 26. januar #8 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ragdoll også ja. De er vell kjent for å være fine innekatter? Anonymkode: a72fb...d9b Ragdoll er jo en rasekatt, fantastisk på alle måter. Rolig, kosete og herlig. Men det er en katt, den har en katts innstinkter. Den vil ut rett og slett. Men den har ikke noe utferdstrang utover det egentlig. Han går aldri langt. Koser seg i hagen, på verandaen osv. Er veldig mye ute om sommeren, men i nærheten av oss. En vanlig huskatt har gjerne større utferdstrang og vandrer lenger, tar seg noen større runder for å si det sånn. De ville jeg aldri stengt inne. Skal du ha innekatt må du ha muligheten til en katteluftegård ute tenker jeg, den må få frisk luft i nesa og kjenne gress under potene. Anonymkode: 0d8d1...e08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå