Anonym bruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Hei Jeg liker å fjerne alt av hår nedentil, men synes det er vanskelig å få vekk alt og det blir lett sårt. Metoden min er hårfjerningskrem, deretter går jeg også over med høvel, fordi hårfjerningskremmen ikke tar godt nok. Noen som har noen bedre anbefalinger? Må kunne gjøres hjemme. PS. Jeg vet at dette temaet lett skaper debatt, men jeg blir takknemlig for om det eventuelt kan tas i en annen tråd. Anonymkode: 071ab...b31
Anonym bruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hei Jeg liker å fjerne alt av hår nedentil, men synes det er vanskelig å få vekk alt og det blir lett sårt. Metoden min er hårfjerningskrem, deretter går jeg også over med høvel, fordi hårfjerningskremmen ikke tar godt nok. Noen som har noen bedre anbefalinger? Må kunne gjøres hjemme. PS. Jeg vet at dette temaet lett skaper debatt, men jeg blir takknemlig for om det eventuelt kan tas i en annen tråd. Anonymkode: 071ab...b31 Hvis det har fått grodd litt bruker jrg først en maskin som barberer håret kort. Så barberer jeg med Elfi høvel med sånn klump på. Vasker godt før og etter barbering. Første gang blir det igjen litt, men når jeg så tar det hver gang jeg dusjer/barberer så blir det bra. Aldri sår. Anonymkode: ca321...5d7
Anonym bruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Bruker epilator! Tar overraskende korte hår også, prøvde voks før, men syns det var så mange hår igjen fordi den ikke tok de korteste hårene. Anonymkode: 31d84...0c7
Anonym bruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Jeg synes hårfjerningskrem er best. Da blir den null kløe og null sårhet. Anonymkode: 4a454...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå