Anonym bruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Jeg synes sånne leggings med trang oppe og vide bein nede er så fint. Men det som er så dumt er at det fremhever veldig rumpe og lår og jeg har stor rumpe og lår. Kan jeg gå med det uansett? Eller passer det seg ikke? I tillegg er jeg 40 år og det er kanskje kun for tenåringer? Eneste stedet på kroppen som ikke er så stort er leggene mine. Men da fremhever jeg kun det store på meg. Men vil ikke gå i kjole med strømpe heller. Jeg ser at lårene disser veldig inntil hverandre. Føler meg tykk. Men synes leggings er så fint på andre. Men vil gå i det selv også. Går dere i tynne leggings? Anonymkode: 87ff6...1db
Anonym bruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Jeg synes samme fasong er fin, passer til de fleste, uansett alder. Men jeg synes det er finest hvis det ikke er veldig trange oppe, så trange at det ser mer ut som en tights. Anonymkode: bdf0b...f20
Anonym bruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg synes samme fasong er fin, passer til de fleste, uansett alder. Men jeg synes det er finest hvis det ikke er veldig trange oppe, så trange at det ser mer ut som en tights. Anonymkode: bdf0b...f20 Har du link til noen nettsider? Anonymkode: 87ff6...1db
Anonym bruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar Men passer de buksene også til de med stor rumpe og lår? Prøver å gå ned men det er ikke så lett. Anonymkode: 87ff6...1db
Anonym bruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Tenker du til trening? Til trening kan alle ha slike bukser, hva kaller de det, yoga-pants. Jeg synes det ser bedre ut en tights som er trange hele veien. Til hverdags synes jeg ikke man skal gå i slike bukser egentlig, da blir det en kosebukse tenker jeg. Om man har pysjbukse eller yoga-bukse under pleddet i sofakroken spiller jo ingen rolle. Jeg har også tynne ben og er større rundt midten, jeg bruker dongeribukser med sånn fasong for å jevne ut litt. Har jeg bukser som er smale ser jeg ut som en kule, og har jeg bukser som er vide hele veien ser jeg ut som en tønne. Så jeg bruker flared eller bootcut Anonymkode: 11da2...c3e
prekæs Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar Bruker sånne jevnlig, men bruker oftest collegegenser i vanlig lengde til. De buksene er som de er (jazzbukser) men det er vel tilbehøret som avgjør om det er passende eller ikke, tenker jeg. De passer min livsstil og bruker dem selv i frokostsalen på hotell. De er langt mer flatterende enn joggebukser og syns de fint kan brukes med litt ekstra på rompe og lår. Jeg er eldre enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå