Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:04 #1 Skrevet søndag kl 12:04 Jeg ser i flere tråder her at noen brukere er fryktelig sinte på ICE og det som skjedde med Renée Good og nå Alex Pretti. Det er forståelig at slike saker vekker følelser. Men til dere har jeg noen spørsmål. Hva mener dere er alternativet til ICE? La alle ulovlige innvandrere i USA være? Hvordan vil det bli for resten av USA’s innbyggere? Anonymkode: f3e27...db4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:09 #2 Skrevet søndag kl 12:09 Det er holdningene og volden fra agentene, den helt tydelige manglende opplæringen de har, og at de oppererer helt uten lover og regler og med total beskyttelse av Trimp administrasjonen som er problemet. Hvoror tror du det er store demonstrasjoner mot ICE egentlig? Hvorfor tror du at ofisielle personer går ut mot ICE? Anonymkode: 30c8b...e68
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:35 #3 Skrevet søndag kl 12:35 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er holdningene og volden fra agentene, den helt tydelige manglende opplæringen de har, og at de oppererer helt uten lover og regler og med total beskyttelse av Trimp administrasjonen som er problemet. Hvoror tror du det er store demonstrasjoner mot ICE egentlig? Hvorfor tror du at ofisielle personer går ut mot ICE? Anonymkode: 30c8b...e68 Er dette noe nytt som skjedde etter at Trump tok over? Jeg leste et sted at i 2012 da Obama var president deporterte ICE 409.000 ulovlige innvandrere, mens under Trump i 2025 ble 290.000 deportert. Er ICE blitt mer voldelig nå det siste året? Er opplæringen blitt dårligere? HI Anonymkode: f3e27...db4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:58 #4 Skrevet søndag kl 12:58 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er dette noe nytt som skjedde etter at Trump tok over? Jeg leste et sted at i 2012 da Obama var president deporterte ICE 409.000 ulovlige innvandrere, mens under Trump i 2025 ble 290.000 deportert. Er ICE blitt mer voldelig nå det siste året? Er opplæringen blitt dårligere? HI Anonymkode: f3e27...db4 Opplæringen deres har blitt kuttet fra 16 uker 47 dager. følge Trump administrasjonen så trenger de ikke lenger tillatelse fra en dommer for å ta seg inn i private hjem. Anonymkode: 30c8b...e68
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:15 #5 Skrevet søndag kl 14:15 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er dette noe nytt som skjedde etter at Trump tok over? Jeg leste et sted at i 2012 da Obama var president deporterte ICE 409.000 ulovlige innvandrere, mens under Trump i 2025 ble 290.000 deportert. Er ICE blitt mer voldelig nå det siste året? Er opplæringen blitt dårligere? HI Anonymkode: f3e27...db4 Jeg har ikke sett noen som mener at USA ikke skal kunne deportere ulovlige og kriminelle innvandrere. Det er kravet om å deportere 3000 personer hver dag som gjør at dårlig trente tjenestemenn gjør dårlige vurderinger som potensielt ødelegger uskyldiges liv. Man er ikke leger uskyldig til motsatt er bevist, alle er heller potensielt forbrytere til det motsatte er bevist. Så ja, ICE er verre enn under Obama. Anonymkode: cc16a...b56
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:14 #6 Skrevet søndag kl 16:14 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er dette noe nytt som skjedde etter at Trump tok over? Jeg leste et sted at i 2012 da Obama var president deporterte ICE 409.000 ulovlige innvandrere, mens under Trump i 2025 ble 290.000 deportert. Er ICE blitt mer voldelig nå det siste året? Er opplæringen blitt dårligere? HI Anonymkode: f3e27...db4 Jeg misstenker at dette dessverre handler mer om motstand mot Trump enn mot ICE. For man ser ikke den samme motstanedne mot ICE i republikanske stater. Hvorfor sier ikke Tim Walz at folk må la ICE få gjøre jobben i sin i fred? Minnesota og delvis Carlifornia blitt en frihavn for ulovlige innvandrere. Det er ironisk at demostrantene veiver med flagg fra land de ikke ønsker å bo i slik som Mexio. Jeg skulle ønske sannheten seiret, men jeg har mine tvil siden begge sider er blitt polarisert. Når det gjelder Minnesota så tenker jeg ICE burde trukket seg helt ut, men da burde også støtten til innvandrere blitt trukket. Så fikk Minnesota ordne opp selv inkludert i eventuelle svindel som har foregått der. Anonymkode: 707de...cd0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:43 #7 Skrevet søndag kl 16:43 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg misstenker at dette dessverre handler mer om motstand mot Trump enn mot ICE. For man ser ikke den samme motstanedne mot ICE i republikanske stater. Hvorfor sier ikke Tim Walz at folk må la ICE få gjøre jobben i sin i fred? Minnesota og delvis Carlifornia blitt en frihavn for ulovlige innvandrere. Det er ironisk at demostrantene veiver med flagg fra land de ikke ønsker å bo i slik som Mexio. Jeg skulle ønske sannheten seiret, men jeg har mine tvil siden begge sider er blitt polarisert. Når det gjelder Minnesota så tenker jeg ICE burde trukket seg helt ut, men da burde også støtten til innvandrere blitt trukket. Så fikk Minnesota ordne opp selv inkludert i eventuelle svindel som har foregått der. Anonymkode: 707de...cd0 Jeg synes det er bra at amerikanere endelig våkner og står opp mot det som skjer, at de står opp mot Trumpadministrasjonen. Hva tenker du er sannheten da? Anonymkode: 30c8b...e68
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:46 #8 Skrevet søndag kl 16:46 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg misstenker at dette dessverre handler mer om motstand mot Trump enn mot ICE. For man ser ikke den samme motstanedne mot ICE i republikanske stater. Hvorfor sier ikke Tim Walz at folk må la ICE få gjøre jobben i sin i fred? Minnesota og delvis Carlifornia blitt en frihavn for ulovlige innvandrere. Det er ironisk at demostrantene veiver med flagg fra land de ikke ønsker å bo i slik som Mexio. Jeg skulle ønske sannheten seiret, men jeg har mine tvil siden begge sider er blitt polarisert. Når det gjelder Minnesota så tenker jeg ICE burde trukket seg helt ut, men da burde også støtten til innvandrere blitt trukket. Så fikk Minnesota ordne opp selv inkludert i eventuelle svindel som har foregått der. Anonymkode: 707de...cd0 Men problemet er at de ikke er i repulikanske stater, der det faktisk er flyktninger,mens de er i demokratiske stater der det er mye færre flyktninger. En teori, er for å lage bråk slik at Trump kan sende inn soldater i disse statene. Anonymkode: 76f60...08f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:16 #9 Skrevet søndag kl 17:16 Hvis jobben deres egentlig skal være å finne og utvise kriminelle ulovlige innvandrere, så gjør de jo ikke det når de arresterer lovlige innvandrere og folk født i USA som ikke er kriminelle i det hele tatt. Ikke er jobben deres å skyte demonstranter og andre som filmer dem heller. Det vil si, det burde i hvertfall ikke være jobben deres. Dersom det er dette de faktisk er satt til å gjøre er det desto større grunn til å protestere. Anonymkode: dd9bf...e01
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:19 #10 Skrevet søndag kl 17:19 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Men problemet er at de ikke er i repulikanske stater, der det faktisk er flyktninger,mens de er i demokratiske stater der det er mye færre flyktninger. En teori, er for å lage bråk slik at Trump kan sende inn soldater i disse statene. Anonymkode: 76f60...08f Vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente her. California har flest ulovlige innvandere som er en demokratisk stat. Texas er på andreplass som i hovedsak er en republikansk stat, det samme gjelder Florida som ligger på 3. Plass. Anonymkode: 707de...cd0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 23:02 #11 Skrevet søndag kl 23:02 ICE er da ikke noe forskjell fra politiet i USA når det kommer til skyting, eller de skyter jo færre enn politet Anonymkode: 1a528...e75
Anonym bruker Skrevet i går, 13:02 #12 Skrevet i går, 13:02 Ser flere av demonstrantene sammenligner ICE med Ku Klux Klan, at ICE bruker samme måte å terrorisere mennesker på som de gjorde. Som å bryte seg inn hos folk mens de sover, ta folk fra gata uten grunn og være beskyttet av myndigheter. Anonymkode: 30c8b...e68
Anonym bruker Skrevet i går, 13:28 #13 Skrevet i går, 13:28 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ser flere av demonstrantene sammenligner ICE med Ku Klux Klan, at ICE bruker samme måte å terrorisere mennesker på som de gjorde. Som å bryte seg inn hos folk mens de sover, ta folk fra gata uten grunn og være beskyttet av myndigheter. Anonymkode: 30c8b...e68 KKK ble også brukt ved valglokaler slik at fargede ikke turde å bruke stemmeretten. Mest sannsynlig er dette noe Trump kommer til å gjøre for å skremme bort folk ab innvandrerbakgrunn fra og stemme. Anonymkode: 76f60...08f
Anonym bruker Skrevet i går, 14:08 #14 Skrevet i går, 14:08 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): KKK ble også brukt ved valglokaler slik at fargede ikke turde å bruke stemmeretten. Mest sannsynlig er dette noe Trump kommer til å gjøre for å skremme bort folk ab innvandrerbakgrunn fra og stemme. Anonymkode: 76f60...08f Det er derfor han vil ha tak i alle valglistene og, men Minnesota nekter å gi de fra seg. Pam Bondi sendte brev til guvernøren i Minnesota med at de kom til å trekke ut ICE hvis de fikk velgerlistene. Dette var etter at Alex Pretti ble myrdet. Anonymkode: 30c8b...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå