Anonym bruker Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Kan man gå en tur på tre timer om dagen og å slippe den ut i hagen fire eller fem ganger hver dag? Eller må det gås tre turer med en time hver gang? Anonymkode: 21673...7af
Anonym bruker Skrevet 25. januar #2 Skrevet 25. januar Tur tre timer pr dag PLUSS lufting fire-fem ganger? Det tror jeg ingen hundeeiere praktiserer. Vi har en mellomstor hund som får en rask tissetur før jobb, står i bånd/luftegård mens vi lager middag og så en god tur på 1-3 timer om ettermiddagen. Man skal jo ha tid til å kose og leke med den inne også. Anonymkode: 7130f...44f
Anonym bruker Skrevet 25. januar #3 Skrevet 25. januar 3 timer hver dag? Det trenger den virkelig ikke. De fleste har ikke tid til det etter jobb. Anonymkode: 228ad...074
Anonym bruker Skrevet 25. januar #4 Skrevet 25. januar Sånn mosjonsmessig er det bedre med en lang tur enn flere korte, da blir hunden skikkelig sliten en gang om dagen. Men 3 timer hver dag? Hva slags rase er det som trenger så mye mosjon? Min hund har tre tisserunder om dagen, bare i gata her, 10 min liksom, også har han en lenger tur hver dag, ca en time. En fridag, søndag e.l. kan vi gå 3-4 timer, men aldri på en hverdag. Anonymkode: 94d00...d78
Anonym bruker Skrevet 25. januar #5 Skrevet 25. januar Her slippes hunden ut i en stor inngjerdet hage før jobb, etter jobb og ellers når den ber om det. Utover det får den en times tur etter middag. Anonymkode: cec84...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå