Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi bor ikke sammen og ses ikke når vi har barna våre på vår hver vår kant. HI

Anonymkode: 0e834...f21

Så da er det altså faren som klager over dette til deg da?

Anonymkode: 589e3...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wicked_Witch_of_the_West skrev (På 23.1.2026 den 14.41):

Hvofor skal man reagere på dette? Det er jo bare kjempeflott og koselig at far og sønn har et slikt godt forholf

Hvis det var moren ja men det er jo faren? Dette er grunnen til at jeg anbefaler kvinner å få barn på egen hånd.

Anonymkode: 93f1e...4e4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så da er det altså faren som klager over dette til deg da?

Nei, jeg er på besøk hos han når jeg har fri i turnus. Jobber en helg i mnd og da har jeg noen dager fri midt i uka og ingen av oss har barna. HI

Anonymkode: 0e834...f21

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis det var moren ja men det er jo faren? Dette er grunnen til at jeg anbefaler kvinner å få barn på egen hånd.

Far bør ikke ha et nært forhold til barna sine?

Anonymkode: 6f15e...6fb

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Skjønner ikke hva du mener her?

Skrevet
Wicked_Witch_of_the_West skrev (27 minutter siden):

Skjønner ikke hva du mener her?

At det er normalt hvis det er moren for da er det jo moren. Det er alltid mamma barn vil til når de har slått seg og trenger trøst. Det er ikke normalt hvis de har et for nært forhold til faren. Da er det noe i veien er min og mange av mine venninners erfaring.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

At det er normalt hvis det er moren for da er det jo moren. Det er alltid mamma barn vil til når de har slått seg og trenger trøst. Det er ikke normalt hvis de har et for nært forhold til faren. Da er det noe i veien er min og mange av mine venninners erfaring.

Hva er det du egentlig antyder her?

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor er det ikke normalt at en sønn har et nært forhold til sin far???

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Da vil jeg si at du og «mange av dine venninner» må ha vært usedvanlig dårlige til å velge fedre til barna deres. Det er helt normalt at barn har fedre som er så gode fedre at barna faktisk vil ha nær kontakt med dem. 

Skrevet

Jeg bor sammen med min 18 år gamle datter og hun ringer meg hver eneste dag.  Hun ringer hvis jeg er bortreist og hun ringer hvis jeg bare er på jobb/på trening/treffer venner/er på tur med hunden/osv.  Det kan være praktiske beskjeder/spørsmål, for å fortelle meg noe eller for å spørre om noe.  

Det er virkelig ikke unormalt å ringe til dem man er glad i. 

Anonymkode: 033c3...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...