Gå til innhold

Hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 åringen (gutt) til kjæresten min ringer faren sin opptil eit par ganger daglig bare for å prate. Spør hva faren holder på med og for å si god natt på kvelden. Virker som han vil ha kontroll, er det sunt? 🤔

Anonymkode: 0e834...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig 🥰 Bor de ikke sammen? Han føler seg sikkert knyttet til faren sin og savner ham. Denne faren er veldig heldig! Det gir seg nok dessverre når sønnen blir litt eldre.

Anonymkode: d3906...f8c

Skrevet

Det som ikke er sunt er at du er i nærheten av barn!

Anonymkode: 6f15e...6fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det som ikke er sunt er at du er i nærheten av barn!

Hva mener du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Så hyggelig 🥰 Bor de ikke sammen? Han føler seg sikkert knyttet til faren sin og savner ham. Denne faren er veldig heldig! Det gir seg nok dessverre når sønnen blir litt eldre.

Anonymkode: d3906...f8c

Han har barna 50 %.

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

13 åringen (gutt) til kjæresten min ringer faren sin opptil eit par ganger daglig bare for å prate. Spør hva faren holder på med og for å si god natt på kvelden. Virker som han vil ha kontroll, er det sunt? 🤔

Ja, jeg reagerer sterkt på dette. Du har tydeligvis ikke barn selv? Er det ikke fint han har et nært forhold til sønnen? Du er kanskje ute etter å ha ham for deg selv? Barnet er i veien?

Anonymkode: 964fa...e33

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg reagerer sterkt på dette. Du har tydeligvis ikke barn selv? Er det ikke fint han har et nært forhold til sønnen? Du er kanskje ute etter å ha ham for deg selv? Barnet er i veien?

Ja, jeg har barn. Tre stykk selv. Det er ikke det at han har kontakt mef sønnen,- men at sønnen sjekker ut faren, spør hva han driver med og om han er alene. Ja, akkurat det reagerer jeg på. Sikkert jeg som er unormal🤔

Skrevet

Gutten savner nok faren sin. Det er ikke så enkelt å være 13 år, hjernen er i oppstarten av en stor ombygging, han er sikkert på full fart inn i puberteten og han opplever antakelig dette som vanskelig. Det går nok over, la han få tid og la han få kontakte far når han trenger det. Det er uansett ikke din sak. Du skal holde deg langt unna dette. 

Anonymkode: 10b5f...cbb

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Ja, jeg har barn. Tre stykk selv. Det er ikke det at han har kontakt mef sønnen,- men at sønnen sjekker ut faren, spør hva han driver med og om han er alene. Ja, akkurat det reagerer jeg på. Sikkert jeg som er unormal🤔

Ja, det er du!

Skrevet

Ja, det er du!

I følge chat GPT tyder slik oppførsel på separasjonsangst , behov for kontroll og ikke vanlig før gutter i den alderen. Så helt unormal er jeg ikke 🤷

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er du!

Og du er jo bare slem!

Anonymkode: 23472...495

Skrevet

I følge chat GPT tyder slik oppførsel på separasjonsangst , behov for kontroll og ikke vanlig før gutter i den alderen. Så helt unormal er jeg ikke 🤷

Alternativt kan det tyde på at sønnen ikke er så begeistret for at faren er sammen med deg. Siden det virker som du leiter med lys og lykte for å finne noe feil i forholdet han har til sin far så kan det virke som at han har god grunn til å ikke være begeistret. Når han spør om far er alene, så kan det tenkes at det er ting han ikke vil snakke om når du er i nærheten. Hva tenker du forresten at en 13-åring skal ringe faren sin for å snakke om? Situasjonen i Midtøsten? Han vil antagelig bare ha kontakt og ha pappa i livet sitt i stort og smått, noe han hadde hatt om de bodde sammen hele tiden. Om det er noen virkelig grunn til bekymring for en 13-åring som har opplevd et samlivsbrudd, er i puberteten, må flytte annenhver uke og så på toppen må forholde seg til en ny partner, noe som gir enda flere endringer i livet hans, så vil nok foreldrene hans ta tak i dette. Om far ikke er bekymret så lar du det hele ligge. 

Skrevet

Nei, det ville jeg ikke reagert negativt på. Det er jo noe veldig fint i at gutten er knyttet til faren sin. Kanskje du og gutten på en måte konkurrerer om farens oppmerksomhet? Du liker ikke at han ringer, han er usikker på deg? Uansett uholdbart hvis faren her skal dras mellom dama og barnet. Gi dem den plassen de trenger, du vil vel ikke ødelegge noe? 

Skrevet

Hvofor skal man reagere på dette? Det er jo bare kjempeflott og koselig at far og sønn har et slikt godt forholf

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ja uten tvil er du unormal!

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Chat gpt der altså. Da så. Da er nok en trettenåring som vil snakke med pappaen sin unormal. 

Du er jo ordentlig skummel som tillegger et barn som ikke bor sammen med med faren sin hele tiden slike egenskaper. Jeg håper mannen ser gjennom deg, og velger deg bort før du gjør ubotelig skade!

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Så dine barn ringer ikke deg når de ikke er hos deg? 

Skrevet

Får gå litt mot strømmen her, men jeg hadde blitt bekymret for barnet mitt hvis det ringte meg flere ganger for dag når det var hos far. Jeg klarer ikke å se at det hadde på noe vis vært normalt hvis barnet trivdes og hadde det bra der. 

Så hadde det vært mitt barn hadde nok jeg prøvd å nøstet i det for å finne ut hva som kan være årsaken til at det heller brukte tid på telefon med meg enn å være med far eller venner. 

Anonymkode: 4efe2...56c

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Så dine barn ringer ikke deg når de ikke er hos deg? 

Mhm jo. 1-2 ganger i løpet av uka kanskje. Og litt mer meldinger. HI

Skrevet

Han vil ha kontroll?  Eller vil han rett og slett bare snakke litt med faren sin?  Og selvfølgelig skal ikke faren bare snakke med ungen sin på samværesdager - han er faren uansett hvor sønnen befinner seg der og da. 

Anonymkode: 10eb6...db9

Skrevet

Ja, 13 åringen er nok en hysterisk kontrollfreak som vil eier faren sin.

Anonymkode: c82df...429

Skrevet

Raus er ikke en fremtredende egenskap hos deg eller? Unner du ikke en 13 år gammel gutt å snakke med pappaen sin to ganger om dagen?

Anonymkode: a9ea0...86a

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.1.2026 den 12.03):

Eh... Klager du seriøst på dette? 😬 Leter du etter feil? Kontroll er det ihvertfall ikke. Så rart at du tenker i de banene der. Veldig spesielt, av deg. 

Anonymkode: b40da...185

Skrevet

Han savner vel pappaen sin da, ikke noe ususnt eller unormalt med det. Ringen han til mamma når han er hos dere?

Anonymkode: 589e3...27c

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Han savner vel pappaen sin da, ikke noe ususnt eller unormalt med det. Ringen han til mamma når han er hos dere?

Anonymkode: 589e3...27c

Vi bor ikke sammen og ses ikke når vi har barna våre på vår hver vår kant. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...