Anonym bruker Skrevet 20. januar #1 Skrevet 20. januar Jeg får hull unger kjøpte ullsokker. Er det noen vits å prøve å fikse dem når man ikke er spesielt god på sånt? Ser for meg at det kan bli klumpete og ubehagelig å tråkke på? Fikser dere ullsokker? Hvordan gjøre det uten å få klumper evt? De er så finmasket i forhold til hjemmestrikkede raggsokker så vanskelig føler jeg. Anonymkode: f5419...dbe
Anonym bruker Skrevet 20. januar #2 Skrevet 20. januar Nei, det blir ubehagelig å gå på uansett. Selv med bestemors gamle "stoppesopp" blir det ikke bra. Men hvorfor får du hull i dem da, er de for små? Anonymkode: 8805a...fcd
Anonym bruker Skrevet 20. januar #3 Skrevet 20. januar Jeg stopper, bare å sette i gang med tynt ullgarn. Hater å måtte kaste Anonymkode: e590a...5f9
Anonym bruker Skrevet 20. januar #4 Skrevet 20. januar Nei, jeg gidder ikke, kjøper nye. Anonymkode: 4b223...b64
prekæs Skrevet 20. januar #5 Skrevet 20. januar (endret) Det kunne jeg gjort, men tynne kjøpte ullsokker hadde jeg ikke stoppet, men tettet hullet med et par sting, litt avhengig av hvor slitte de var ellers. Bruker ullsokker stort sett hele vinteren og er de gode kaster jeg de ikke pga et lite hull. Endret 20. januar av prekæs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå